"Onunla aynı liseyi kazandım ,herşey çok iyiydi onunla çok yakındık o zamanlar daha Watson'la tanışmamıştık, Sherlock davalara bakmaya devam ediyordu bende yardımcı oluyordum kariyerinin zirvelerinde idi daha 18 yaşlarında baya iyi işler çıkarıyordu taki"
Yemekleri gelmişti , Y/N çok açtı yemeğe gömüldü Mycroft kibar bir şekilde etini kesti ve ağzına attı. Mycroft Y/N'ye devam etmesini söyleyecekti ama yemeğini bitirdikten sonra anlatması daha iyiydi çünkü Y/N yemek yemeği çok severdi ve yemek yerken yemekten başka bir şeyle uğraşmayı sevmezdi daha çok yemekle ilgilenirdi.
Y/N yemeğini bitirdi her zamanki gibi elini karnına götürdü Mycroft bu hareketi görünce gülümsedi Y/N ile Mycroft çok garip bir şekilde tanışmışlardı. Y/N akşam yağmur yağarken ayakları çıplak bir şekilde koşuyordu ve elindede topuklu ayakkabıları vardı. Mycroft ise evine gidiyordu Y/N karşıya geçecekken Mycroft arabası ile ona çarptı.
Ama o kadar sert bir şekilde olmadı aslında daha doğru bir şekilde söylemek gerekirse Y/N arabaya çarpmıştı, Mycroft Y/N'nın yanına koşmuştu Y/N yerden kalkmış ardından Mycroft'u elinden tutup koşmaya devam etmişti takii eve gidene kadar elini bırakmadı, Mycroft ise hiç bir şey demeden Y/N'nin peşinden gidiyordu çünkü hem sıkılmış hemde Y/N neden onu peşinden sürüklüyor merak etmişti.
Y/N eve gelince durdu Mycroft'a baktı
"Senin burda ne işin var sen kimsin?"
Mycroft kaşlarını çattı çünkü iki saatir peşinden koşuyordu ve onu peşinden koşturan Y/N'ydi
"Birincisi sen beni iki saatir peşinde sürüklüyorsun ikincisi benim kim olduğumu bilmiyor musun cidden?"
"Peşimden gelmek zorunda değildin ve seni tanımak zorunda değilim"
Mycroft gülümsemiş
"O kadar ıslandım bari içeri girip ısınsam "
DemiştiY/N ,ilk baş onu dışarıda bırakmıştı ama sonra baktı ki gideceği yok ve hasta olacak içeri almıştı Mycroft bilerek gitmemişti yoksa biliyorsunuz ki Mycroft istese oraya helikopter getirip ordan gidebilirdi. Orda tanışmışlardı bir sonraki akşamda ise Mycroft onu yemeğe davet etmişti Y/N yemekte ona
"Senin kim olduğunu biliyordum, aslında bilerek yaptım çünkü çok egolu olduğunu düşünüyorum ve sana bir oyun oynamak istedim"
Bu Mycroft'u hem etkilemiş hemde hoşuna gitmişti. Mycroft bu düşüncelerden sıyrıldı ve Y/N'ye
"İstersen tatlılar gelene kadar kaldığın yerden devam et"
"Peki, dediğim gibi Sherlock kariyerinin zirvelerindeydi taki eline babamın dosyası gelene kadar yanlış anlama babama bir şey olmadı tam tersi pislik herif artık kumarda onu yenen adamları öldürüyormuş ama seri katiller tutarak bir çok kişi öldü, Lestrade ve ekibi bu davayı çözemeyince Sherlock'a verdiler Seve seve o adamı hapise artırmayı istiyordum çünkü"
Gözleri dolu doluydu sesi titredi
"Annemide o adam öldürdü, onu hapise tıkmayı Sherlock'tan çok ben istiyordum ama o adam benim bu davaya baktığımı öğrendi tabi ki korktu ateşin içine düştü bu ateşin içinden çıkmalıydı beni bulması için adamlarını gönderdi adamlar beni buldu,kaçırdılar ve o herifin yanına götürdüler bana 'Bu davadan çekilecesin yoksa canın yanar'
Dedi canımın yanması umrumda değildi""Odadan sinirli bir şekilde çıkacakken benim davadan çekilmeyeceğimi anladı bu yüzden arkamdan bağırdı "MADEM BENİ UMURSAMIYORSUN O DAVADAN ÇEKİLMEZSEN O APTAL DEDEKTİFE BİR ŞEYLER SÖYLERSEN O DEDEKTİFİN CANI YANAR"
dediğinde kan beynime sıçradı bu davadan kesinlikle çekilmeliydim Sherlock'a bir şey olmasını özellikle benim yüzümde böyle bir şey olmasını istemezdim""Davadan ayrılmalı ve burdanda gitmem lazımdı çünkü onu tehlikeye atamazdım buna eminim ki Sherlock'un yanında dursaydım Sherlock bu davayı çözecekti ama ben onu kullandığımı yazdığım bir mektup verirsem davayı bırakacaktı, biliyorum çok kötü olacaktı benden nefret edecekti ve beni unutmaya çalışacaktı bana sinirlenecekti ve grurundan dolayı beni aramayacaktı nereye gittiğimi merak etmeyecekti"
"Peki mektubunda ne yazdın ki?"
"Senin bana para verdiğini bu yüzden ona bakıcıklık yaptığımı onu sevmediğimi ve onu kullandığımı birazda onu sinirlendirmek için ki sinirlendirmemin sebebi beni aramaması içindi onu 4 yıl boyunca kullandığımı ama onun bunu anlamayacak kadar aptal olduğunu söyledim "
"Bu yüzden benimle de 1 yıla yakın bir süre boyunca konuşmadı aslında hala konuşmuyor ama"
Bütün hikayenin en önemli kısımlarını öğrenmiş bulunmaktayızzzzz yıldıza bası verin bu gün baya bir ilham geldi bir günde Yb yazdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Zeka Küpü Sherl~
FanfictionMantık hataları kesinlikle olacaktır sadece benimle hayal et Diziden yata kitaptan alıntı olabilir ama çok olacağını sanmam daha çok kendi hayalimi yazacağım Umarım beğenirsin #Sherlockholmes #Sherlockholmes #Sherlock #Sherlock #Holmes #Holmez #Wa...