~7.Bölüm~

156 16 44
                                    

En son heyecanlı bir yerde kalmıştık hadi ordan devam oy vermeyi unutmayınnnnnn :) :)

Diyip ordan sinirli bir şekilde ayrıldı, sınıfa girince gözleri Sherlock'u aradı,onu göremedi ama bir yere bakakaldı gözlerini ayırmadan oraya bakıyordu ciddi misin olamaz baş düşmanı Natalie.

Onu liseden beri sevmiyordu çünkü Sherlock'u elinden almaya çalışmıştı Y/N en son Sherlock'u küçükken görmüştü ve sonrasında onu bir defa daha görebilmek için gecesini gündüzüne katıp çalışmıştı ve Sherlock'la aynı liseyi kazanmıştı, herşey çok iyi gidiyordu Sherlock'la yakındı taki Natalie gelene kadar Natalie zekiydi bu yüzden Sherlock'un ilgisini çekiyordu

Sherlock Y/N'ye farklı bir açıdan bakıyordu ama Natalie'ye arkadaş gözü ile bakıyordu ,Natalie bunu kıskanıyor ve ikisinin arasını açıyordu. Natalie Sherlock'un oturduğu sıranın arkasına oturdu, Sherlock içeri girince ona el sallayan Natalie'yi gördü ağzından yarım bir gülümseme çıktı.

Y/N derin derin nefes alıyordu arkasıma döndü Sherlock Natalie'nin yanına oturmuş olduğunu gördü ,Sherlock'u Natalie'ye veremezdi hadi ama Natalie Sherlock'u sevmiyordu sadece Y/N'ye inat onu elde etmek istiyordu, gözleri yandı ama hayır yapmayacaktı ağlamayacaktı. Derste hoca bütün sınıfa bir soru sordu Y/N soruya baktıktan sonra umursamaz bir şekilde kağıda işlemini yazdı.

"Evet çocuklar süre doldu bir cevabı olan var mı?"

Y/N parmak kaldırdı bu soruyu bir çok kişinin bulduğunu düşündü arkasını döndüğünde kimse parmak kaldırıyordu ve Natalie ona sinirli bir şekilde bakıyordu  sonrasında sinsice gülümsedi, oda parmak kaldırdı sınıfta sadece Y/N ve Natalie parmak kaldırıyordu.

Hoca ilk baş Natalie'yi kaldırdı sonra
Y/N'yi , ikisininde yaptığı işlemleri inceledi Natalie kendinden çok emin duruyordu doğru yaptığından yüzde yüz emindi.

"Evet çocuklar sizce kimin yaptığı doğru, Sherlock senin bu konu hakkında bir fikrin yok mu sence kimin ki doğru"

Sherlock tahtaya çıktı
(Bu taraf full sallamasyon kendi kafamdan attım valla matematik profesörü kadar iyi değilim)

"Natalie'nin yaptığı işlem doğru ama bu formül burada kullanılmaz bir çok kişi bunu karıştırır burda daha çok orantı yapılır"

Y/N Sherlock'un sözünü böldü,kendinden emindi

"Bir çok kişide burada orantı yapılacağını düşünür ama orantı kuramayız çünkü oran yakalayamazsın"

"Peki burda ne kullanacağız bu işlemin formülü yok"

" Sherlock buranın formülü yok doğru ama bu işlemi yapamayacağımız anlamına gelmez formül olmadan da soruda istenen sonuca,soruda verilenlere göre yapabilirsin"

Sherlock Y/N'nin yazdıklarına baktı,etkilenmişti ama bunu saklamaya çalışıyordu. Hoca soruyu anlattı ve
Y/N'nin yaptığı doğruydu Y/N'yi tebrik etti. Y/N teneffüste Mary ile yemek yemek için büfeye gitti. Ama yolda Natalie ile karşılaştılar

"Y/N ile özel bir şey konuşacağım izninle"

Mary tek kaşını kaldırdı onu süzdü sonra ordan uzaklaştı çünkü Y/N'nin Natalie ile baş edebileceğini biliyordu.

"Bak Sherlock'un gözüne girmeye çalışma tatlım hadi ama ikimizde benim senden zeki olduğumu biliyor"

(Anlık okuyucular: o zaman daha yeniki soruyu neden yapamadın!?)

"Birincisi Sherlock'un gözüne girmeye çalışmıyorum zaten onun gözüne yıllar önce girmiştim ikincisi madem benden zeki olduğunu düşünüyorsun bunu bana kanıtlamaya çalışma çünkü aptallar zekalarını kanıtlamaya çalışır "

Sinirlendi ellerini sıktı çünkü Y/N'nin haklı olduğunu biliyordu ve bu onun çok sinirini bozuyordu. Sinirli bir şekilde Y/N'nin yanından ayrıldı.

***


Okul çıkışı gene o tekel bayinin önünden geçiyordu gülümsedi içeri girdi ve 2 bira şişesi ile çıktı. Eve gidince birisini bitirdi,
Sherlock'a yazmak istiyordu ama engellediğini biliyordu genede ona yazmak istedi

*Bilinmeyen*: Engellemiş olman yazmayacağım anlamına gelmez

Y/N gözlerini açtı çığlık atmak istedi çünkü Sherlock engeli kaldırmIştı

*Bilinmeyen*:Zeka küpü Sherlock'a ne oldu da engelimi kaldırdı yoksa Watsonla gene telefonları mı değiştirdiniz

*Bilinmeyen*: Sherlock sensin dimi Watson çıkarsa cidden hayallerim yıkılır

*Bilinmeyen*: Cidden onu seviyor musun?

*Bilinmeyen*: Çok mu zeki?

*Bilinmeyen*:Hayırrrrr ben daha zekiyim:)

*Bilinmeyen*: Yoksa kızılsakal mı daha zeki?

Sherlock:Sen kızılsakal'ı nerden biliyorsun

*Bilinmeyen*: İlk baş sen benim sorularımı cevapla

*Bilinmeyen*:DURRRR SEN BANA CEVAP MI VERDİN? ALKOLÜN ETKİSİ Mİ GERÇEK Mİ?

*Bilinmeyen*:Bu arada kızısakal kimdi?

Y/N kaşlarını çattı ve merakla gelen cevabı bekledi,alkolün etkisi ile Kızılsakal'ı unutmuştu

Sherlock:Çok fazla mı içtin

*Bilinmeyen*:Ovvvvv sanırım seninle konuşurken 2. Şişeyide içmişim bekle 2 şişe daha alıp geliyorum

Watson Sherlock'a baktı Sherlock sırıtıyordu ama bir an durdu düşündü ve yüzündeki gülümseme uçup gitti.

"Kiminle konuşuyorsun Sherlock"

"Hiç,hiç kimse ile"

Askılıktan ceketini aldı ve

"Benim işim var Watson"

İveeettttttt sonuna geldik Natalie diye mal bir karakter geldi biliyorum biliyorum onu sevmediniz bende sevmiyorum amaaaaaaaaaaa bu hikayeden birlikte atacağızzzzzz.

~Zeka Küpü Sherl~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin