4 jaar later
(Nina POV)
Ik word wakker van Mick, hij klopt op de kamer deur, "Mama, ik kan niet meer slapen" ik klim uit bed, ik loop naar hem toe, het is half 7 ochtends. "kom maar" we lopen naar de woonkamer waar ik hem voor de tv zet, peppa big is nu op tv. Ik maak Mick zijn ontbijt, ik word ineens heel misselijk, zal vast wel een griepje ofzo zijn. Ik breng mick zijn bord, "Dankjewel mama" zegt hij, Ik glimlach, ik geef max vers eten en water. Ik ga mezelf snel aankleden, ik ben morgen jarig, ik word 22. Ian is net een maand 23, "Mick kom is" hij komt aanlopen, ik pak zijn kleren en trek ze bij hem aan, "Zo en klaar" "Mag ik achter de iPad?" vraagt hij, ik knik. Ik hoor dat Ian wakker is, hij moet vandaag met fource repeteren, Ik loop naar de keuken waar ik Mick zijn tas klaarmaak. Ik loop de slaapkamer in, "Ian ik breng Mick naar school dan kom ik weer hierheen, ik weet niet hoelaat je weg moet" "Half 2 pas" zegt hij, ik knik. Ik doe mick zn vest aan en loop dan samen met hem naar de scooter. Ik ben nogsteeds beizg met mn auto rijbewijs. Ik zet Mick achterop en rijd naar zijn basisschool, we wonen nogsteeds in het zelfde appartement, alleen we zijn beide ouder, we zijn ookal 5 jaar verloofd inmiddels. Ik wilde wachten tot ik Mick had gekregen en eventueel een tweede had, maar ik wil Ian geen druk geven. Ik breng Mick naar zn klaslokaal waar hij meteen met wat vriendjes van hem gaat spelen. Ik rijd naar de Kruidvat waar ik een paar zwangerschapstesten haal, Ik rijd naar huis, "Ik ben er weer!" ian komt de gang ingelopen, "Waar was je heen?" "Mick wegbrengen en nog even iets halen" Ian knikt, Hij vertrouwt mij, en dat weet ik. Ik loop naar de badkamer en neem meerdere testen, Ik loop na de testen naar de woonkamer en ga naast Ian zitten, "Volgende week eindelijk een concert" zegt hij trots. Ik glimlach, mijn timer gaat na een kwartier af, "voor wat heb je een timer staan?" "gewoon" ik sta op en loop naar de badkamer, ik check de testen, Positief, positief, positief. "Ian kom eens" Ian komt de badkamer in, ik houd de testen voor hem, "is dit echt?" ik knik, Ian tilt mij op, "Dus we krijgen nummer 2?" ik knik instemmend, Zijn lippen komen meteen op de mijne terecht. "Gaan we dit vanmiddag aan Mick vertellen?" Ian knikt, de tijd vliegt altijd best snel voorbij, het is half 1 dat betekent dat Mick uit is. Ian is hem gaan halen, normaal haal ik hem omdat Ian aan het werken is, maar omdat ik volgende week en vandaag thuiswerk is hij eventjes gegaan. Ik ben bezig met een nieuw nummer, Ik heb wel HBO Rechten gestudeerd, maar Ian zei dat ik verder kon komen met de muziek. Ik besluit vandaag een cover te maken, 'She Looks So Perfect' van 5 seconds of summer, dat nummer is gewoon goed. Ik zoek het op en leer de tekst uit mijn hoofd, ik zing het nummer in en plak de instrumental eronder, Ik plaats eerst hem zo end daarna later wel met een clip. Ik hoor Mick binnen komen, hij komt naar binnen rennen naar mij toe, "MAMA!" roept hij, ik til hem op en knuffel hem, "Hey kleine" "Ik heb van juf Lisa een snoepje gekregen omdat ze mij heel braaf vond" zegt hij trots. Ik glimlach, "Mama kunnen wij zo samen Piano gaan spelen" vraagt hij, ik knik. "Maar Mick, mama en papa moeten jou eerst wat vertellen" zegt ian ineens, ik knik. "Wat dan?" vraagt hij, "Jij word namelijk grote broer" "ECHT?!" schreeuwt hij zo wat, wij knikken tegelijk. "Maar dat betekent wel dat we hier weg moeten, naar een groter huis" "Met tuin?" we knikken.
12 maanden later
Ik zit in de tuin, met Elise in mijn armen. Ik heb de afgelopen tijd niks hierin geschreven, ik had het veel te druk, Het nieuwe huis is nu helemaal klaar. We wonen in Amsterdam, aan de gracht, Mick voelt zich hier helemaal thuis. Ian is op wereld tour, net een maandje weg. Hij komt over 3 maanden weer thuis, oh wacht even mijn telefoon gaat, "Hey schatje" zeg ik, "Hey baby, hoe is het daar?" "Goed hoor, Mick is aan het zwemmen en Elise ligt hier met mij in de zon" zeg ik glimlachend, "Oke top, ga je zo nog de show kijken of niet?" "ja tuurlijk" "Kan je Mick even 2 seconde geven" "Mick kom eens, Papa wilt je spreken" Hij komt aanrennen en neemt de telefoon aan, hij knikt, "Ja doe ik papa" ik krijg mn telefoon terug, "En wat was er zo speciaal wat alleen hij mocht weten?" "Ja geheim" hoor ik, Ik grinnik. Ian hangt na 5 minuten op, "Mick wat zei je vader nou tegen je" "Ik mag niks zeggen" Ik grinnik, Ik kijk naar Elise, ze heeft de haarkleur van Ian en de ogen va mij, Mick is precies andersom. Ik ben de Brunette van het stel. Na ongeveer 10 minuten start ik mijn laptop op, ik open de show en kijk naar hoe Ian zingt. Ik glimlach, Mick zijn ogen glinsteren als hij Ian hoort zingen. Hij heeft echte een mooie band met zn vader.
JE LEEST
{A Instagram Story}
FanfictionWanneer Ian Kuyper je foto liked en je leven compleet op hol slaat, kan je een relatie met een popster beginnen? Hoe ga je dit met familie afhandelen? Krijg je problemen als het uit gaat? Hoogste ranglijst: #1 Niels #1 Max #1 Ian #3 Jannes #2 Fource