spijt

236 5 0
                                    

{Ian POV}

Ik zit hier al 3 dagen of misschien wel langer, ik weet t niet meer. Te huilen op mijn bed, de plek waar wij elkaar voor t eerst zoende, t doet pijn om hier te liggen. Ik ben haar kwijt, ik was boos en zei dat ik geen contact meer wou, ik besluit haar te appen

Babeyyy💍❤️

U: Nien?
U: Nina hallo?
U: pls antwoord
Babeyyy💍❤️: wat moet je je wilde geen contact meer
U: ik maak ook fouten als ik boos ben op mezelf...
Babeyyy💍❤️; k had ook normaal moeten doen, je bent geen player..
U: kun je heel ff FaceTime?
Babeyyy 💍❤️: heel eventjes ja

Ik druk op het cameraatje en gelijk verschijnt Nina haar hoofd. 'hoi leukerd' zeg ik 'hey knapperd' zegt ze lief, je ziet wel dat ik haar kapot hebt gemaakt. Ik heb echt spijt, 'Ian?' vraagt ze lachend 'Huh wat is er?' zeg ik snel 'of je t gaat' ze wijst naar n traan die over mijn wang glijd, ik veeg m snel weg. 'uhh ja denk t' zeg ik gebroken. 'Ian.. wil je misschien langs komen' ze glimlacht zwakjes en Ik knik, ik loop naar buiten met haar aan de telefoon, ik heb maar n paar hoodies voor de zekerheid meegenomen. Ik stap in de trein, als ik naar m'n telefoon kijk zie ik dat ze slaapt, te cute ofc. Ik glimlach en maak Dr een screenshot van, nieuwe achtergrond. 'Nien, ik ben er bijna' zeg ik na n klein halfuur. Nina loopt naar buiten en ze is er binnen 2 min, als ik haar zie hang ik op en ren naar dr toe en knuffel d'r. 'hey leukerdje' ze veegt m'n tranen weg. Ik haat t als ze me zo zwak ziet. Als ik de kans krijg druk ik mijn lippen op die van haar, het is een rustige zoen. Als ze terug trekt glimlacht ze.

{Nina POV}

Als Ian me zoent, trek ik na n paar minuten terug. Ik miste dit, zijn lippen op de mijne. 'maar Nien?' ik zie hem bang kijken terwijl hij op mijn bed zit. 'wat is r Ian?' zeg ik die rechtop gaat zitten. 'nou euhm hoe zit t zeg maar tussen ons?..' ik merk gewoon dat ie bang is, ik klim op zijn schoot. 'Ian, ik heb de laatste tijd gemerkt dat ik je echt nodig heb, je bent geen type die zomaar vreemd gaat, je zou d'r n echte reden voor hebben en ik accepteerde t niet. Ik was altijd jaloers als ik je met andere meiden zag, ik heb zelfs andere kleding gekocht dan dat ik nu draag.' 'Nien, t betekent niet dat ik met andere meiden om ga dat ik je niet wil, ik wil alleen jou. Ik zou alles voor je opgeven zelfs m'n eigen leven, ik heb dagen zitten huilen omdat je me raakt, ik kan je niet met pijn aan zien, ik wil dat je jezelf bent en niet veranderd voor mijn aandacht' 'maar...'

{A Instagram Story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu