deel 23

228 2 0
                                    

{Jannes POV}
Ik storm op Ian af en geef m een paar fikse klappen. "BLIJF VAN NINA AF KLOOTZAK! JE HEBT DR IN DE STEEK GELATEN!" zeg ik kwaad, nouja schreeuw ik keihard. T boeit me niet. Nina mag t weten. Ze s van mij. Ik word weggetrokken en zie Nina met traanogen me mee sleuren naar de kluisjes. "HOE KUN JE MN BESTE VRIEND IN ELKAAR SLAAN!?" schreeuwt ze in m'n gezicht. "Schatje, zie in dat ie je pijn doet. Hij gebruikt je toch alleen maar" "dus je zegt dat jij mij nooit dingen hebt geflikt?! ik heb alle appjes gezien Jannes!" Zegt ze boos. Shit ik ben de lul. Ik haar bekend zijn. Iedereen die komt er achter als je iets doet. "Stik d'r in Jannes echt" ze duwt me opzij en loopt boos of huilend weg en ik blijf verward achter.




































Got yah t deel is nog niet voorbij hahahaa

{Ian POV}
Ik loop naar de jongenstoiletten en begin t bloed weg te halen, het stopt niet t blijft lopen. Ik zie Nina langs lopen. Ze kijkt m'n kant op en wuift dat ik mee moet komen. "Sorry voor wat er net gebeurde" zegt ze terwijl ze m'n neus dichtknijpt en m'n hoofd naar achter houd. "Nien, t is oke. Ik had je nooit moeten zoenen" ze knikt opgelucht. "Maar weet je wel zeker dat het gaat. Ik breng je echt met alle liefde naar huis" "Nien, geen stress ik red me echt wel." Ik houd d'r echt van als ze bezorgd is, ze komt ineens bij me op schoot zitten. Ik kijk haar kort aan en ik verlies mezelf.

{Nina POV}
Ik klim op Ian z'n schoot en kijk hem aan. Damn, die blauwe ogen, die roze zachte lippen, dat blonde zachte haar. Ik kijk kort van zijn lippen naar z'n ogen en dat nog een keer. Ik smelt als ik in z'n ogen kijk, maar ik wil ook zijn lippen op de mijne. Ik geloofde nooit in ware liefde. Maar Ian is speciaal en hij geeft me dat gevoel, weet je wel. Wat je krijgt als je echt zwaar zwaar zwaar verliefd bent. Ineens voel ik Ian zijn zachte lippen op de mijne. Ik word verlost uit mijn gedachten en ik vraag voorzichtig toestemming die ik maar al te snel krijg. Ik trek glimlachend terug. "Ik haal je vanavond op en doe wat leuks aan" zegt hij grinnikend en drukt een kus op mijn wang. Ik laat langzaam zijn hand los en loop naar m'n kluisje om m'n jas te pakken, mijn kluisje zit aan de andere kant van de school. Niet bij die van Ian in de buurt dus we zien elkaar tussen de lessen weinig. Ik loop naar m'n fiets en ik doe mijn airpods in. Ik open Spotify en zet "Somebody To You" aan van the Vamps. Ik fiets naar het huis van mijn opa en oma, hier ben ik af en toe door de weeks omdat ik met de trein naar school ga. Ik woon 2,5 uur van mijn school, mijn moeder woont nu in Assen omdat ze bij haar ouders wilde zijn en mijn vader woont nogsteeds in Nijmegen. "Ik ben er!!" Roep ik als ik binnenkom. "Hey Nina" hoor ik m'n opa roepen. Ik loop de woonkamer in, ik ga op de witte leren bank zitten naast mijn opa. "Hoe was het op school lieverd" zegt hij terwijl ie me knuffelt. Mijn opa is mijn 2e vader voor mijn gevoel. "Ja was wel oke, Ian had ruzie en ik ben d'r weer uitgestuurd bij Frans" zeg ik zuchtend. "Altijd dat gezeur met t eruit sturen, in mijn tijd heb ik zelf oprecht een hekel aan als ik deze zin hoor HAHAHAHA  moesten we gewoon handen op tafel en de liniaal op je vinger" "opa genoeg" "oke oke, moet je nog hulp hebben met je huiswerk" "Nee, ik ga morgen naar Ian die gaat me helpen" ik loop naar de voorraadkast en ga eten zoeken, ik pak een zak kruidnoten uit de kast en loop naar de keuken. Ik pak een schaaltje en stop er 2 handjes kruidnoten in, daarna pak ik een glas perzik ijsthee en loop naar "mijn" kamer. Omdat ik hier zovaaak ben mag ik van mijn ouders een kamer bij m'n opa en oma hebben. Zodat ik als ik de trein vergeet gewoon hier kan blijven. Ik pak mijn Frans boeken uit m'n tas en ga de Passe composé herhalen. Ik snap er geen poepzak van en ik wil over dit jaar. Ik besluit Ian te bellen. "Hoi leukerd" "hoi schat" "Kan je me de passe composé nog 1 keer uitleggen" zeg ik met een zo lief mogelijke glimlach. "ik stond net op het punt te gaan eten maar voor jou maak ik wel tijd" ik bloos. Ik hoor Ian lachen en ik steek m'n middelvinger op. Na een uurtje of 2 ga ik beneden eten met mijn opa en oma. Het is 6 uur als ik de trein naar huis pak. Morgen heb ik vrij, ik doe een opleiding beeldende kunst en morgen ga ik naar een theater met school in de buurt van mijn huis. Als ik thuis kom zijn alle lichten uit en het is pas 20:46 ik kijk om me heen. Niemand? Ik gooi m'n tas in de gang en loop de keuken in en er ligt een briefje op het kookeiland, ik pak hem en lees het "hey, wij zijn uiteten vanavond. Groepsapp hebben we het niet gemeld omdat je telefoon vaak leeg is als je terug komt. Xxx Papa" ik pak een flesje ice tea perzik en ik loop naar m'n kamer. Ik zet m'n box aan en zet m'n afspeellijst aan. "I keep coming back to that moment where it all fell apart" zing ik zachtjes mee. Ik pak een shirt van Ian en m'n Calvin klein setje en ga douchen. Ja ik heb de shirts van Ian bewaart als slaap shirts. Als ik klaar ben met douchen ga ik in bed liggen app mijn oma dat ik thuis ben en ik val inslaap.
De volgende ochtend
Kreunend sla ik mijn wekker uit en pak mijn telefoon, 7:30. Ik hoef pas om 15:20 in het theater te zijn. Je vraagt je vast af waarom ik zo vroeg opsta? Ja weet ik ook niet. Ik pak m'n favoriete zwarte highwaist jeans, grijze Levi's shirt en een paar witte lotto sokken en loop naar de badkamer. Ik zet de douche aan. Ik hoor Niels kreunend wakker worden "Nieeeennnn zet die douche uiittttt" ik hoor hem de deur dichtsmijten. Na het douchen trek ik m'n kleren aan en loop naar beneden en ga koffie maken. Daarna ga ik Bobbi uitlaten. "Niels je moet niet zo met die deuren smijten!" Hoor ik Thijs schreeuwen, ik lach zachtjes en ga met Meike kletsen. Ik weet dat vanavond speciaal word. Met Ian. Gister kon niet doorgaan omdat hij naar de tandarts moest. "Nina er is iemand voor je" ik loop naar de gang en erstaat iemand die ik nooit had verwacht

Omg zo bedankt allemaal voor de 2k reads🥺❤️ ik dacht oprecht toen ik hiermee begon dit komt nergens. Maar blijkbaar toch wel hahaah, als je iets specifieks wilt zien in m'n verhaal laat het zeker weten zodat ik er misschien over na kan denken :)

{A Instagram Story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu