deel 7

389 6 0
                                    

{Nina POV}

Vandaag is t 3 maanden geleden sinds Ian en ik kregen, we zijn nogsteeds dol gelukkig, ik fiets met deze gedachte naar school wat me aan t glimlachen maakt en natuurlijk merkt Lola t op "Waar zit jij over te denken Nien?" Ze grijnst als ze me aankijkt "uhh niks, t is gewoon dat Ian en Ik vandaag 3 maanden samen zijn en ik niets weet" ik kijk sip voor me uit en begin langzamer te fietsen 'Nina, dat meen je niet, t gaat toch niet om cadeautjes en alles geven in een relatie?' hoor ik Mila,  een vriendin van Lola roepen. Ze heeft gelijk. Als ik op school aankom, staat Ian me op te wachten met zn scooter ik kijk hem verbaasd aan 'Hey schatje' hij knuffelt me en drukt n kus op me voorhoofd 'wat doe jij hier? Want ik heb zo gewoon les hoor' vraag ik verbaasd 'Nou ik heb zonet geregeld dat je een dag met mij mee kan' zegt Ian helemaal trots, ik druk een kus op z'n lippen. Ik hoor Mila, Lola, Luna en Luca fluiten. Luca is het vriendje van Lola en Luna is zijn tweeling zusje, hun broer en zussen band is lief. En Luca en Lola zijn schattig samen. Ik steek m'n middelvinger op en focus me op Ian. 'dus ga je met me mee?' vraagt hij glimlachend. Ik knik zelfverzekerd en wil m'n fiets pakken 'gekkie je komt bij mij achterop en ik breng je morgen ook wel weer' ik glimlach en stap achterop, Ian rijd naar een parkje vlakbij, ik sla m'n armen om hem heen en leg mm hoofd op z'n rug. Als ik Ian z'n geur opmerk glimlach ik, ik weet niet, het maakt me gelukkig. Ian maakt me gelukkig wat niemand ooit heeft kunnen doen. Ian parkeert z'n scooter en zet m vast, ik stap af en wacht geduldig op Ian. Als hij klaar is komt hij op me af 'zullen we?' ik knik en sla m'n arm om hem heen, Ian slaat z'n arm om m'n middel. Ik weet niet hoe het komt maar hij laat me altijd zo'n kriebel gevoel krijgen als ie dit doet, bij elke aanraking die ie doet, krijg ik kippenvel of n warm gevoel.

{A Instagram Story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu