deel 21

228 4 2
                                    

{Nina POV}

Ik sta backstage bij de meet en Greet, ik moet wat spullen halen en loop langs n soort kast, t is vreemd omdat ik er n zoen geluid hoor. Het is sowieso geen Ian, ik loop naar de kantine en pak flesjes water, ik loop terug en kan precies naar binnen kijken waar Ian staat te zoenen met n meisje, beter gezegd. Niels z'n vriendin, Bella. Ik laat de flesjes vallen, ze knappen. Fuck m'n broek nat, ik storm de kast in en sla Ian fucking hard in z'n gezicht. "ACHTERLIJKE GLADIOOL DIE JE BENT IK WIST DAT JE N GORE PLAYER WAS." schreeuw ik huilend, Niels, Max en Jannes komen aanrennen. "Bella?.." zegt Niels gekwetst. "ahw schatje kom hier" Bella drukt kusjes op Niels z'n lippen, hij wilt het niet ik zie t maar hijs verlamd. Haar kleren lokken het uit, ze heeft n open shirtje waardoor je gekke inkijk hebt. Man wat een slet, ze kan t mooi vinden maar ik vind t vreselijk als meiden zich uitdagend kleden. Ik duik in Max z'n armen en duw m'n gezicht in z'n trui. Ik trek Ian z'n trui uit en duw hem in z'n armen, ik sta nu in n sport bh. Ik loop huilend naar Thijs, hij zit op de bank bij m'n vader en ik leg m'n hoofd op z'n schouder. Hoe kan hij... "'Nien? Waarom huil je" vraagt Thijs en hij wrijft m'n uitgelopen mascara weg "I..i..Ian.. is vreemd..ge..ge..gegaan.." zeg ik en t is stil tot de deur open gaat. Sam, hij rent naar me toe en sleurt me mee naar de hal, hij tilt me op en zoent me, ik probeer m weg te duwen maar ik kan het niet, hij heeft z'n handen bij m'n sport bh en schuift die omhoog, ik wil dit niet. Hij is m'n ex, hij heeft dingen gedaan die niet gepast zijn.. Ik gil hard en Ian komt aanrennen en duwt Sam van me af, Ian tilt me op en sluit me op in z'n armen. Dit voelt veilig maar ook weer niet..

{A Instagram Story}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu