Bölüm Bir

21 7 3
                                    

Mr.=Evli veya bekar farketmeyen erkek için.                                                                                                              Mrs.=Evli olan bayanlar için.                                                                                                                                            Miss.=Evli olmayan bayanlar ve kızlar için.                                                                                                              Ms.=Evli veya bekar farketmeyen,veya bilinmeyen bayan ve kız için.

~~~~~~~~~~~~

Boğucu,sıcak bir gün daha bitmek üzereydi.Ofisinde çalışmakta olan Gina Barton,aşırı sıcağın Londra'ya göre olmadığını düşünüyordu.Bunaltıcı sıcak yazlar,dondurucu soğuk kışlar bu şehirde oturanları fazlasıyla etkiliyordu.

Şirketin klima tertibatı koydurmamış olması ne kötü,diye düşünüyordu pencerenin önünde gezinirken.Fakat ofis yine de oldukça serindi.Bu dayanılmaz sıcakta,dışarıda kalabalığın arasında alışveriş yapmaya çalışıyor da olabilirdi.Bu cehennemvari görüntüyü düşününce titredi.Bir kabus gibi geldi.

Oysa şehrin başka bir yerinde bir kadın bütün günü dışarıda alışveriş yaparak geçirmişti.Fakat Mrs.Peggy Haines için kabus henüz yeni başlıyordu.Alışveriş ettiği mağazadan elinde bir sürü paketle çıkmıştı.Mağazanın önünde biraz soluk almaya çalıştığı sırada hırsızlıktan tutuklanıyordu.Ne Gina ne Peggy kaderlerinin o anda birleştiğinin farkında değildi.

İki gün sonra,yine çok sıcak bir günde Peggy ve kocası Jim,Goldman and Gillow'a gelmişler,lobide bekliyorlardı.Çok sinirli olan Peggy etraftaki çiçekler ve kitaplarla hiç ilgilenmedi.Biraz sonra,içeride bir ofise alındılar.

"Mr. ve Mrs. Haines,"diye açıkladı sevimli sekreter.Onları kapıda tanıtırken,güven verici bir şekilde gülümsüyordu.

"Teşekkürler,Michele."Ses sıcak,hoş ve oldukça kadınsıydı.Karşılarındaki kişi,son derece iyi düzenlenmiş ofisle mükemmel bir uyum içindeydi.Onlara doğru baktığında,yüzündeki merak yavaş yavaş kaybolup yerini siyah gözlerin derinliklerinden gelen tatlı bir gülümsemeye bıraktı.

"Günaydın Mrs.Haines ve Mr.Haines.Oturmaz mısınız?"

Peggy masanın karşısındaki iki sandalyeden birine oturdu.Çantasını sımsıkı kavramış,şaşkınlıkla karşısındaki genç kadına bakıyordu.Kiminle karşılaşacağını hiç tahmin etmemişti ama böyle birisini de hiç beklemiyordu.Çıkık elmacık kemikleri,küçücük bir çene,hafif kalkık bir burun,asil bir ağız ve tuhaf gölgeler taşıyan bu harikulade gözler...Bembeyaz teni pürüzsüz,şimdi ensesinde düzgün bir topuz olmuş uzun düz saçları parlak,koyu kestane rengiydi.

Bütün tavırları zarif,yerinde ve çarpıcı bir şekilde kadınsıydı.Masanın arkasından sadece üst tarafı görülüyordu ama bu bile vücudunun biçimliliği konusunda bir fikir verebiliyordu.Yumuşak vücut hatları,ince gri bluzunun altından belli oluyordu.Bluzun kısa kolları,dolgun kollarını açıkta bırakıyordu.Bileklerinde iki ince bilezik vardı.Peggy birçok kadının hemen fark edeceği gibi,onun sol elinin yüzük parmağında sade bir altın halka olduğunu gördü.

Jim Haines boğazını temizledi.Tüm gerginliğine rağmen karısı da gülümsemeye çalışıyordu.Jim hiç bu kadar büyüleyici bir kadınla karşılaşmamıştı."Günaydın Miss,"diye genç kadının selamına karşılık verip,oturdu.

İkisinin de kendisini incelediğini görünce masadaki kadın,sımsıcak gülümsedi."Sizin için ne yapabiliriz?"Notlarına bir göz attı."Ah evet,telefon etmiştiniz değil mi?"Ortalıkta sakinleştirici bir hava var gibi geldi Peggy'ye.Bunun etkisiyle rahatlamaya başladı.

Tek Hüküm AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin