Odasına döner dönmez John Slade'in ofisini aradı.Ama bu kez özel telefonunu değil de baronun genel telefonunu çevirdi.Böylece santralden oradaki başka bir avukatla görüşmeyi de isteyebilirdi.
Telefonu açan memur aynı şeyleri günde kim bilir kaç kez söylediği için,tekdüze bir sesle,"Korkarım,Mr.Slade burada değil efendim.Amerika'da,"dedi.
"Biliyorum,"diye yanıtladı Gina."Richard Noble ile görüşebilir miyim,acaba?"
"O da burada değil,Midland'a gitti.On beş gün burada olmayacak."
"Anlıyorum."Biraz düşündü."Peki Mr.Singh?"
"Bugün bütün gün mahkemede olacak,Miss,"diye özür diler bir tonla devam etti,memur."Diğer günlerde de ve hatta gelecek hafta da hep dolu.Buradaki tek avukat yeni üye Mr.Rees.Hani şu geçenlerde..."
"Evet,evet.Kim olduğunu biliyorum."Gina kendine güvenen bir sesle devam etti."Peki o zaman onunla konuşayım."Olup bitenleri bir yabancıya anlatmaktan daha iyi olacaktı bu.
"Kim arıyor diyeyim,Miss?"
"Beni tanımıyor ama Gina Barton diyebilirsiniz.Goldman and Gillow'dan."
"Tabii,Miss Barton."
Kısa bir aradan sonra kulaklıktan sert bir ses,"Evet?"diye soruyordu.
"Mr.Ress?"
"Benim.Sizin de Goldman and Gillow'dan Gina Barton olduğunuzu öğrendim."
"Evet.Beni tanımazsınız fakat..."
"Tersine Miss Barton,sizi gayet yakından tanıyorum.Önümde arkadaşım John Slade'in bıraktığı,sizin raporlarınızla dolu dosyalar var.Ben de tam onlarla boğuşuyordum.Telefon etmek için bundan daha iyi bir zaman bulamazdınız."
Telefondan gelen güvenli ve otoriter ama aynı zamanda da ahenkli ses,Galli vurgular taşıyordu.
"Mrs.Barton,"diye düzeltti hemen Gina.Yaptığının kendisi de farkında değildi.Arada bu kadar uzaklık olmasına rağmen bilinçaltındaki kendini koruma ihtiyacı hemen harekete geçiyordu.
"Dosyalarla ilgili bir sorun mu var, Mr.Rees?"
"Eh,öyle sayılır...Önümdeki raporları anlamakta güçlük çekiyorum biraz o kadar,Mrs.Barton," diye bir karşılık geldi hemen."Bunlar,şaşılacak kadar kısa ve ayrıntılarla dolu.Tabii ben her şeyi okuyup ne olduğunu tam olarak anlamaya çalışıyorum.Bu nedenle önce raporu yazan hukuk müşaviriyle,daha sonra da olayı yaşayanlarla tartışmanın gerekli olduğuna inanıyorum.Bunun için buraya gelebilir misiniz?"
"Şimdi değil herhalde değil mi?"
"Mümkünse şimdi,lütfen.Dediğim gibi tam zamanında aradınız.Yarın ve ondan sonraki gün mahkemem var.Gelecek hafta da doluyum.Büyük şehre biraz zor geldim ama bu baro da olağanüstü hareketli."
'Ününüz daha siz gelmeden yayılmıştı'diye düşündü Gina ama bunu söylemedi.Birine iltifatlar yağdırmak en son yapacağı şeydi.
"Bilemiyorum ama..."dedi düşünceli bir şekilde."Halletmem gereken işlerim var aslında.Sizinle görüşmek istediğim yeni bir olay.Çok önemli de.Telefonu da bu nedenle etmiştim..."
"Heyecanlanmayın,küçük hanım.Kararınızı verin.Ben meşgul bir insanım.Gelebilirseniz gelin.Siz neredeydiniz bakayım..."Kağıt hışırtıları duyuldu."King's Gross bölgesi değil mi?"
"Evet,doğru,"diyen Gina çok sinirlenmişti.Onunla böyle aşağılayıcı bir tonla konuşmaya nasıl cesaret edebilirdi?İkinci dereceden bir memur değildi o.Öyle olsa bile böyle davranılmazdı.Eğer kadın olmasaydı,nasıl davranacaktı acaba?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek Hüküm Aşk
Chick-Lit~Beyaz Dizi-1~ Gina erkeklere karşı olan güvenini yıllar önce kaybetmişti. Başarılı bir hukuk müşaviri ve mükemmel bir anneydi.Bir erkeğe,hele hele kendini beğenmiş avukat Dai Rees gibisine hiç ihtiyacı yoktu. Dai,karşılaştıkları a...