Ох..

852 36 2
                                    

- Остави ме. Била съм твоя,сега не съм. Искам да ме оставиш. - минах до него и отворих вратата,като зачаках да излезе. - Сбогом.

- Няма сбогом,между нас винаги ще има нещо,което няма да изгасне. Никога. - намигна ми и излезе. Тръшнах вратата след него и се смъкнах на земята. Загледах се в старите си белези,като прокарах студените ми пръсти по тях...Усмихнах се леко,станах и отново пуснах водата да напълни ваната.

Отворих шкафа до душ кабината и извадих една самобръсначка,като я разглобих и оставих ножчетата до ваната. Съблякох черната рокля и влязох в топлата вода.

След известно време на отпускане се протегнах и взех малките "остриета" от земята ,а после извадих лявата си ръка от бистрата вода. Плъзнах студената стомана по горещата кожа на ръката ми и забих с ярост ножчето,като го задърпах по извивките на китката ми. Кръвта започна да се стича,като оцветяваше водата. Направих още една линия и още една и една,докато не стигнах до половината на ръката ми. Водата стана в наситено червено,а на мен ми причерняваше за това отпуснах малкото си тяло и изгубих някъде ножчето във водата.. Помислих над всичко.. Сетих се за хората,които обичам и просто се съвзех и бавно излязох от вече не чак толкова топлата вода.

Разрових се в аптечката и извадих марли и бинт,след което се върнах в леглото си и заспах. Шума определено не ми пречеше.

-------------

Събудих се от досадно почукване по прозореца. Отворих сънено очите си и видях онова връбче от снощи.. Лежах още малко и се задвижих до банята,за да си измия очите и зъбките. Когато приключих си облякох един сив суитчер ,за да се закриват раните и отидох долу.

Сестра ми тъкмо приключваше с чистенето.

- Добро утро, Кат. Къде е Майк?

- Не знам,скарахме се.

- Защо?

- Все тая ,не мисля че те засяга за това просто-остави ме. 

- Какво е станало?

- Защо само ме разпитваш ,гледай си живота,не се мешай в моя. Не те засягат отношенията ни.

- Хубаво, прави квото искаш.

- Ема аз...

- Какво ти? Сега ме остави ТИ и "си гледай живота". - станах от дивана и се качих в стаята ми. Чудех се какво да правя за това се обадих на Браян ,защото го загубих още от снощи..

Just...i love you..and it's killing meOnde histórias criam vida. Descubra agora