Siedziałem sobie w mojej sali i cały czas myślałem o Louisie nie wiem dlaczego ale ten chłopak zawrócił mi totalnie w głowie, czuję potrzebę pomocy mu ale nie wiem jak. Więc zapytałem się Nialla czy wie jak ma na nazwisko tylko po to żeby znaleźć go na Instagramie. Ta mała tleniona blondyna to oczywiście wiedziała ma na nazwisko Tomlinson.Wyszukałem na Instagramie frazę Louis Tomlinson wszedłem w pierwsze konto i udało mi się, znalazłem go.
Popatrzyłem na jedyne zdjęcie które wstawił i o mój Boże on jest taki przystojny, ale nie o to przecież tutaj chodzi muszę do niego napisać.
harrystyles: Hej, nie będę owijał w bawełnę, muszę ci pomóc, po prostu muszę i to nie jest tak że mi się spodobałeś czy coś tylko po prostu, widzę że cierpisz i chcę abyś chciał jeszcze chociaż trochę żyć, proszę daj mi sobie pomóc.
Może to trochę desperackie ale nie wiedziałem jak to inaczej napisać a nie chce mi się owijać w bawełnę szczególnie w tym przypadku.
Zanim się obejrzałem dostałem wiadomość.
louist91: Wszystko jest w porządku, nie musisz mi pomagać.
No chyba go coś jebło w ten głupi łeb.
harrystyles: Właśnie wczoraj na dachu widziałem jak wszystko było w porządku kiedy mówiłeś te rzeczy.
Odpisał od razu.
louist91: To było wczoraj a dzisiaj jest dzisiaj...
harrystyles: No ale i tak wiem że z tobą jest źle. Proszę daj mi sobie pomóc. Poczucie bezpieczeństwa jest dla mnie najważniejsze a gdy ciebie widzę to tego nie czuję, zrób to dla mnie proooooszę.
louist91: No dobrze, ale tylko dla ciebie i od jutra bo dzisiaj jestem za bardzo zmęczony.
harrystyles: Aww zrobisz to dla mnie jesteś słodki.
louist91: Nigdy więcej tak do mnie nie mów.
harrystyles: Słodki kotek, taki mały i niski Aww.
louist91: HAZZA!
harrystyles: LOULOU!
louist91: Grabisz sobie stary.
harrystyles: StArY.
louist91: Normalnie bym ci już coś zrobił ale że jesteś taki przystojny to ci wybaczam.
harrystyles: Ja jestem przystojny? Gdzie?
louist91: Wszędzie człowieku. Nigdy przystojniejszego chłopaka nie widziałem na prawdę.
harrystyles: To chyba nie widziałeś ich zbyt wiele.
louist91: Jeżdżę od szpitala do innego szpitala a jak nie jestem w szpitalu chodzę normalnie do szkoły i oglądam bardzo dużo filmów i seriali, uwierz mi widziałem wiele chłopaków.
harrystyles: I tak nie wierzę w to że ktoś by twierdził że jestem atrakcyjny....
louist91: Ty mi musisz pomóc sam nie wiem w czym a ja muszę z tobą popracować nad samooceną oboje sobie pomożemy.
harrystyles: Mmm okey...
***
Taki krótki rozdział ale chociaż Lou się już zgodził hahhah
CZYTASZ
Five feet apart (l.s)
FanfictionHarry zmaga się na co dzień z mukowiscydozą nieuleczalną chorobą płuc przez co musi jechać do szpitala na co najmniej pół roku, w tym czasie będzie miał operację przeszczepu płuc (którą osoby z tą chorobą muszą mieć mniej więcej co pięć lat zależy o...