פרק 6

1.1K 16 1.3K
                                    

הזמן עובר,
כמה שעות חלפו להן מאז הרגע בו תקעו אותכם בתוך החדר הזה.
ואם הייתם עירניים מספיק, אולי שמתם לב שלמשך כמה זמן, הנער המוזר נעלם יחד עם כמה מכם, ולאחר שחזרו, היה ניתן לראות שמשהו עבר עליהם.
וזאת משום שהם נחשפו למעט מנחת זרועה של אָל, קצת פסיכופתית האישה הזו.

התוכניות בטלוויזיה על הקיר התחלפו בינתיים לחדשות ניו יורק טיימס היומיות, שם מגישת החדשות חופרת על כל מיני דברים משעממים, ועל כך שהקונגרס אישר את הצעת החוק של הנשיא המחייב עונש מאסר עולם לאנסים (סתם כי אני רוצה להיות אופטימית).
אבל באופן מוזר, אין שום דבר או איזכור על חבורת נערים ונערות שנעלמו בן ליל מרחובותיה של ניו יורק ונחטפו למעבדה באוקיינוס.

"אלוהים, אתם בלתי ייאמנים." קולה המתוסכל של אָל גורם לכם לקפוץ על מקומכם, ולקלוט את ההולוגרמה שלה במרכז החדר, כאילו הופיעה היא משום מקום.

היא מביטה בכם בהתנשאות, שפתיה מעוקמות מעט בגועל כלפיכם.
"עוד הפעם," היא ממשיכה, "נתתי לכם הזדמנות להתנהג כמו בני אדם, ואתם עדיין יושבים ומתקשרים ביניכם?! אבל אני בכל זאת שמחה למצוא שיש כאן כמה ברי תבונה, שיק של סטייל אגב, מוטנטית." היא קורצת לאייבי, "רק חבל לך שזה לא ישרוד יותר מידי זמן..." היא מצחקקת לעצמה.

"בכל אופן," אָל ממלמלת וסורקת לרגע את החדר, נעצרת במבטה על שלושה מכם, איימי, אית'ן ודניאל.
"אני רוצה אותם." היא אומרת ומלקקת את שפתיה, "קחו אותם." היא מפטירה לאוויר, והדלת של החדר נפתחת בחבטה רועמת, ודרכה נכנסים החיילים הארורים שלוקחים בכוח את איימי, אית'ן ודניאל אל המסדרון, יחד עם הנער המוזר בעל ארבע הזרועות.
מותירים אותכם פעורי פה מול הדלת שננעלה אחריהם ואולי גם עם קצת חרדות ופחדים למה שעלול לקרות לכם בעתיד.

אז אָל התחילה לפעול למימוש המטרה לשמה אתם נמצאים בכלל במקום הזה,
אולי זה עלול להכניס אותכם לקצת לחץ.
הכוחות שלכם עדיין לא פועלים, רק מזכירה (;
(סליחה על כך אגב, אבל אל דאגה, אתם תשתחררו מהעול הזה בקרוב.)
וshalev6383 , winky32 , Snow_White48
בבקשה תגיבו תחת התגובה שאפתח לכם.

אגב, מעתה, המשחק ידרוש מכם יותר זמינות ופעולה, שמתי לב שיש כמה מכם שלא שיחקו בכלל, או בקושי שיחקו, אז לכן אודה לכם אם תודיעו לי עד כמה זמינים תהיו בתקופה הקרובה, או האם אתם מתכוונים להמשיך לשחק, כדי שאוכל לדעת כיצד לשתף אותכם בעלילה.

משחק תפקידים - הדור הבא (הרשמה סגורה)Where stories live. Discover now