"הגענו." אתם שומעים את קולו של נייט, שמעיר אתכם מיידית מכל עיסוקיכם.
היומיים האחרונים חלפו עליכם בתוך מעמקי האוקיינוס, בצוללת ששימשה ככלי הבריחה שלכם מהאי.
לאחר מותה של אל, והגילוי המטריד שהנשיא הוא אבא של ארתור,
הנער המוזר התרומם על רגליו והיישיר אליכם את מבט עיניו השחורות, "אני יודע איך לצאת מפה." הוא אמר.
"אליזבת' העבירה אלי כמה מהזכרונות שלה." ארתור ענה לשאלה שנשאלה דרך הבעות פניכם המבולבלות לאחר שניגש לאחד הקירות וחילץ מסך מתוך הקיר, חשף לוח מתגים וכפתורים שעליהם הוא התחיל ללחוץ במהירות בעשרים אצבעותיו הארוכות, והתוצאות לא התעכבו מלהגיע.בתחילה, כל הקולרים שלכם נפתחו ונפלו מחולקים לשניים למרגלות רגליכם.
ובשניה הבאה, הרצפה של האולם החלה לנוע אל תוך הקיר ונעצרת בחציה. חושפת לעיניכם הנדהמות בריכת מים כהים, שבתוכה ממתינה לכם בשלווה צוללת עצומה, כלי תת ימי מסוג מתקדם עד כדי כך שיכול להיות שראיתם משהו דומה רק בסרטים בדיוניים.
"זאת היציאה שלנו." ארתור אמר שעה שהוא ניגש אל הצוללת והצמיד את כף ידו למעטפת המתכתית, גרם בכך לפתח להתרומם על צידו.
"ואנחנו צריכים להשתמש בה, אחרת נתפוצץ." הוא הוסיף ואז מיהר להסביר את עצמו, "אליזבת' תיכנתה את המקום להשמיד את עצמו ברגע שנתיב הבריחה יופעל." הוא משך בכתפיו.הנסיעה בצוללת לקחה לכם יומיים תמימים,
אבל בתנאים די נוחים למרבה הפלא, לאור כל מה שעברתם, כמה קומות מרווחות, דרגשים נוחים, ארונית מלאה במנות קרב מזינות וישנות.
הייתה לכם הזדמנות להתאושש, לישון, לאכול, ובעיקר, לעכל את הכל."לאן אנחנו נוסעים?" שאל אחד מכם. "ניו יורק?" הציע נייט בהיסוס, "היא תמיד הייתה יעד הגירה נפוץ, וגם גרתי שם פעם - אה, לא משנה." הוא מילמל בעודו בוהה במסכים מלאי הדיאגרמות ומפות המכ"ם שממלאים את המקום, "אנחנו כבר על נסיעה אוטומטית לשם."
"תראה." ניילה פלטה מילה בודדה והפנתה את תשומת ליבו של נייט לאחד מהמסכים,
שמציג באותיות זוהרות את התאריך - 01.01.2028.
"לכל הרוחות." נייט התנשם, "מזל טוב ניילה, אנחנו בני חמישים ושלוש." הוא מחייך חיוך מריר, "באיזו שנה נלקחתם לאי של אל?" הוא שואל אתכם.
שנת 2025.
שהיתם באי במשך שלוש שנים.לאחר שנייט הכריז על הגעתכם, הוא יוצא בזהירות מתוכה כדי לבדוק שהשטח נקי.
"אתם יכולים לעלות!" הוא קורא אליכם, וזה בדיוק מה שאתם עושים.
אתם מוצאים את עצמכם עומדים על גדות מזח נטוש, ריח מרקיב של עצים ומליחות הים עומד באוויר, ואתם רואים את אורות העיר ניו יורק מאירים את שמי הלילה מעבר לאיזור התעשיה הריק והחשוך בו אתם נמצאים.
חזרתם הביתה,
אומנם באיחור של שלוש שנים, אבל עדיין, חזרתם.לאחר שכולכם יוצאים, תיקתוקים מוזרים נשמעים מאחוריכם, ולפני שאתם מספיקים אף לנסות להבין מהיכן הם מגיעים ומה פשרם, פיצוץ רועם מפיל אתכם מהרגליים, והצוללת בה ביליתם ביומיים האחרונים נושרת עליכם בתור אבק מלמעלה, לאחר שהתפוצצה ולא הותירה זכר.
"כפי שניתן לצפות מאליזבת'."
אתם שומעים קול לא צפוי ולא מוכר, ומתוך הצללים יוצא אדם שלא שמתם לב כי היה שם לפני כן.
הוא היה איש גבוה ורזה, לבוש בצורה די מיושנת עם מעיל ארוך מבד חום ועבה שמכסה מעל בגדיו.
שיערו כהה ופרוע, וזוג משקפיים נחות על אפו, שמאחוריהן מביטות בכם זוג עיניים נוצצות ומלאות אמפתיה."שמי הוא טריסטן, ואתם מוכרחים לבוא איתי ברגע זה, בלי התמהמהויות. אין לנו זמן להסברים, כל שניה נוספת בה אנחנו חשופים כך בחוץ היא שניה של סכנת חיים עבורכם."
הבחירה נתונה בידיכם, האם להקשיב לאיש הזר והמוזר, ללכת בעקבותיו ולבטוח בו?
או שתעדיפו לחזור לביתכם השקט, לידיהם המחבקות של ההורים (אם יש לכם כאלה) ולקוות שכל מה שעברתם יימחק בדרך פלא מזיכרונכם.ניו יורק היא לא אותה העיר שעזבתם, סוכנים של הMRD ( ארגון לציד מוטנטים) מסתובבים בכל מקום.
אמנם עדיין אין עילה ללכוד מוטנטים בשל מה שהם, אך זה לא ימנע מהם לעצור אתכם על כל תקלה, ובמיוחד על אחת כמה וכמה אם אתם משתמשים ביכולותיכם בציבור.
ישנו חוק על איסור שימוש ביכולות, זה הרי מסכן את האזרחים, ולא משנה מה היו כוונותיכם.
הפחד ממוטציות כמוכם זרוע בלב כולם, ומאנשים רגילים (כן, גם הפושעים מבינינו) נהפכתם להיות תת גזע נחות ומוחרם מהחברה.(אז אתם יכולים ללכת בעקבות טריסטן, בתקווה קלושה שהוא לא יפגע בכם וכוונותיו טובות הן, או שתעדיפו לנסות לחזור לשגרה בניו יורק, מה שכמובן לא יצלח לכם, כי אם לא הזכרתי את זה מספיק- אתם מוטנטים.)
(מי שרצה להחליף דמות, עכשיו זה הזמן (: אתם יכולים עכשיו להרוג/להעלים/להטביע בתוך השירותים את דמותכם הנוכחית, ולהחליף אותה בדמות אחרת. רק תזכרו לשלוח טופס דמות בפרק הרשמה לפני כן)
(בנוסף, כולכם בסופו של דבר תצטרפו לטריסטן על אפכם ועל חמתכם, כך שאולי כדאי לכם לנסות קצת להכיר את ניו יורק החדשה בפרק הנוכחי. אבל בכל מקרה, נייט, ניילה וארתור ילכו בעקבותיו של טריסטן, אם זה מעניין אתכם.)
YOU ARE READING
משחק תפקידים - הדור הבא (הרשמה סגורה)
Random"העולם משתנה, וכך גם האנשים" "ככל שהעולם מתפתח, האנושות פורצת גבולות נוספים" רק שיש בני אדם שהתפתחו יותר מידי. בני אדם שהצליחו לפרוץ את גבול האנושיות. "בני אדם כאלו לא יכולים לחיות." "אלו לא בני אדם" "מפלצות" "מוטציות" "צריך להשמיד את כולם." משחק ת...