פרק 8.

167 9 343
                                    

מי מכם שהלך אחר ניילה, ומי מכם שהלך לבד, פרט זה אינו משנה יותר.
לבסופו של דבר כולכם התקבצתם יחד, לאחר שניילה אספה את כולכם בדרכה, ומעדכנת אתכם באמצעות חבריה הלא חיים שמחבואה של אל נמצא,
והתשובה נמצאת בידי אותו הנער המוזר, המוכר לרובכם כבר בתור ארתור.

ואם הייתם עירניים מספיק, אולי גם שמתם לב בנוסף שהנער נמוך הקומה אינו איתכם.
הוא נחטף,
על ידי ידיה ההולוגרמיות של אל.

אתם יורדים בעקבות ארתור אל תוך מעבה הג'ונגל, השקט בצורה כמעט ולא טבעית. הציפורים כבר לא מצייצות, צמרות העצים לא מרשרשים עקב חוסר הרוח, והרחש היחיד ששובר את הדממה אלו אתם.
הנער הצנום מפלס את דרככם דרך העלים שחוסמים אותה, מנתב ופונה בין העצים תמירי הקומה בביטחון, כיודע את הדרך על בוריה.
מה שאולי עשוי לגרום לכם לחשוד,
למה התבקשתם לחפש את מקום מחבואה של אל, אם אותו הנער המוזר ידע את מיקומו במשך כל הזמן הזה?
האם זה בטוח באמת ללכת בעקבותיו?

לפתע רעש רועם נשמע לאוזניכם,
וכאשר ארתור מסיט במאמץ שיח עבות שחוסם את הדרך, הוא מגלה לעיניכם הפעורות מפל מים אדיר, שמתפרץ בקצף לבנבן מעל קיר אבנים מכוסי טחב ונופל לתוך בריכה צלולה כצלופן, שדרכה נשקפת לעיניכם קרקע סלעית.

אתם מתפעלים לרגע מתופעת הטבע המרשימה, ובאותו הזמן ארתור נכנס אל תוך המים ללא היסוס, המים נספגים בבגדיו המלוכלכים ומכבידים על התקדמותו, אך הוא ממשיך ללכת בכל זאת, עד שקו המים מגיע אל חזהו.
"צריך , כולם. בתוך המים." הוא אומר לכם בשפתו העילגת, עיניו האדומות מלאות תחנונים כלפיכם.
בלית ברירה אתם נכנסים כולכם לתוך המים, שמכים את גופכם בקרירות מרעננת ונעימה.
ארתור ממשיך ללכת לכיוון המפל השוצף, ולרגע קל נדמה שהוא הולך להיעלם מאחוריו, אך רגע לפני שהוא טובע מתחת לשצף האדיר, קרקעית הבריכה נעלמת מתחת לרגליכם במפתיע, וללא שליטה אתם נשאבים מטה על ידי כוח החזק מכם אל תוך הלא נודע השחור.

מערבולת המים מסחררת אתכם ללא שליטה בעודכם נופלים, אך אתם שמים לב שבהדרגה המים שסובבים אתכם מתפוגגים עד להיעלמות מוחלטת, והאוויר חוזר לריאותיכם. אתם שרויים בעלטה מוחלטת, מחליקים בתוך מה שנדמה כמנהרת מתכת חלקלקה.
ולאחר כמה דקות, רצפה מוצקה נפגשת בכפות רגליכם, או בפניכם, אם אתם חסרי מזל.

אתם ממצמצים כדי להתרגל לאור המפתיע שפוגש בעיניכם, ולאחר שההלם הראשוני חלף, אתם שמים לב שאתם נמצאים בתוך חדר בעל קירות מתכת בגודל שלוש מטר על שלוש מטר. ריק לחלוטין.
ולאחר שאתם מסתכלים סביבכם, מנסים לקלוט ללא הצלחה עוד רמזים, אתם נוכחים לדעת שלא כל המוטנטים שפגשתם נמצאים איתכם.

"אל דאגה, זו לא מלכודת. או לפחות, אם לא תהפכו אותה לכזו." אתם שומעים לפתע צחקוק מוכר עד כאב, ומסתובבים כדי לגלות את אל עומדת במרכז החדר כשידיה מאחורי גבה, מחייכת חיוך מתקתק.

"אתם נמצאים בשלב אחרון למציאתי, כל מה שנותר בידיכם הוא לענות על כמה שאלות.
אם תצליחו, אתם תצאו מכאן. אם לא..."
אל עוצרת לרגע מדבריה על מנת לקבל הפוגה דרמטית, "אתם תגמרו כמו כל הקודמים לכם." היא מחייכת חיוך רחב.

"השעון יתחיל לתקתק בעוד חמש דקות יחד עם החידה הראשונה. בואו ונראה עד כמה באמת מפותח הדור שלכם." היא אומרת וקורצת לפני שהיא מתפוגגת ונעלמת מהאוויר.

שימו לב, לא כולם נמצאים באותו חדר, ישנם שני חדרים המחולקים על פי בנים ובנות, ארתור נמצא עם הבנים, וניילה נמצאת עם הבנות.
(סליחה על החלוקה הסקסיסטית, פשוט זו הדרך הכי נוחה בשבילי לבדוק מי פעיל ומי לא 😶)
והפעם בנוסף הצורה של התגובות תהיה קצת שונה, אתם תגיבו אך ורק מתחת לתגובות אשר אני אפתח לכם. כל תגובה מחוצה לה לא תיחשב כחלק מהמשחק.

( אגב, אם יש מישהוי שלא מתכוון להמשיך, או שרוצה להחליף את הדמות שלו, אשמח אם תודיעו לי עכשיו.)

משחק תפקידים - הדור הבא (הרשמה סגורה)Where stories live. Discover now