Unicode
Taesan တို့ဆရာတပည့် ထိုအမှုအားစုံစမ်းနေသည်မှာ တစ်ပတ်ခန့်ရှိပြီဖြစ်သော်လည်း ယခုထိ saunggi က jungkook နဲ့ပတ်သတ်တာကလွဲလို့ကျန်တာမသင်္ကါစရာဟူ၍မတွေ့ရပေ...မွေးနေ့ပွဲတက်တဲ့လူတွေကိုမေးကြည့်တော့လည်းအဟုတ်ပင် ထိုနေ့က taehyung ဟာ အိမ်ထဲမှာတနေကုန်မွေးနေ့ကျင်းပကြသည်ဆိုသည်...အကုန်လုံးအဖြေအတူတူထွက်သည်မို့ taesan ရောဆရာပါ စဥ်းစားရကြပ်သွားရသည်.....
"ဒီနေ့လည်း အဲ့အိမ်ကိုဆက်စောင့်ကြည့်တာပေါ့"
"ဟုတ်ကဲ့ပါ ဆရာ!"
Taesan ထိုအိမ်သို့သွားရန် အပေါ်ကုတ်ဝတ်ပြီး လိုအပ်တာမှန်သမျှအကုန်ယူလာလိုက်သည်....အိမ်နားရောက်တော့ မလှမ်းမကမ်းအကွယ်တစ်နေရာလောက်ကကားရပ်ကာစောင့်ကြည့်လိုက်သည်...အရင်နေ့တွေကလို Mr. Jeon ကကားပေါ်တက်ခါနီး သူ့ခင်ပွန်းအားနှုတ်ဆက်ကာ ထွက်သွားသည်နဲ့ခြံတံခါးကလည်းချက်ချင်းပိတ်သွားသည်..ဤသည်ကိုကြည့်ခြင်းဖြင့်လုံခြုံရေးတင်းကြပ်မှုကိုမြင်ရသည်...Mr. kim ကခြံထဲမှရပ်ကာ ကားထွက်သွားသည်ကိုကြည့်ရင်း ခြံစောင့်အားတစ်စုံတစ်ခုပြောကာ ခြံစောင့်ကအိမ်ထဲသို့အလောတကြီးဝင်သွားသည်....ထို့နောက်ပြိုင်ကားအနီရောင်သဏ္ဍာန်ရှိတဲ့ကားတစ်စီးက ခြံထဲဝင်လာသည်နဲ့ Mr. Kim ကိုယ်တိုင်ခြံတံခါးအားသွားဖွင့်ပေးနေသည်...ပြိုင်ကားအနီ! သူတစ်ပတ်တိတိစောင့်ကြည့်နေခဲ့သော်လည်း ထိုပြိုင်ကားအနီအားတစ်ခါမှအဝင်အထွက်မတွေ့ဖူးပေ....ပြိုင်ကာအနီထဲကထွက်လာတဲ့ ခပ်ချောချောအရပ်မြင့်မြင့်လူတစ်ယောက် အဝေးကမို့သေချာမမြင်ရပေ...ထို့ကြောင့် ဖုန်းထုတ်ကာ ထိုနေရာအားအကျယ်ချဲ့ကြည့်လိုက်တော့.....အဲ့တာ....ဟိုလူကြီးပဲ.... လမ်းဘေးက ကြောင်ဖြူလေးကို ကုသပေးခဲ့တဲ့ကြောက်စရာကောင်းတဲ့သူ...ဟုတ်သားပဲ အဲ့နေ့ကလည်း သူကထိုအိမ်ကိုဝင်သွားခဲ့သည်မဟုတ်လား...ဒါဆို အရင်ရက်တွေကသူကဘယ်ရောက်နေလို့အခုမှတွေ့ရတာလဲ.....ကြည့်ရတာကောင်းမွန်တဲ့ဆက်ဆံရေးရှိပုံပင် Mr. Kim ကထိုလူရဲ့လက်ဆွဲအိတ်ကိုယူကာပျော်ပျော်ရွင်ရွင်ပင် အိမ်ထဲဝင်သွားသည်......
"ဆရာ ထူးဆန်းတာတစ်ခုတွေ့ထားတယ်"
Taesan မသင်္ကာစရာဖြစ်တာမို့ သူ့ဆရာအားတစ်ခါတည်းဖုန်းဆက်တိုင်လိုက်တယ်......