Unicode
Mr. Lee တစ်ယောက် CCTV record ထဲကလူကိုကြည့်ရင်း တစ်စုံတစ်ခုကိုသိသွားခဲ့သည်...ဒါကဘယ်လိုလုပ်ဖြစ်နိုင်မှာလဲ...ပြီးတော့ အခုသေဆုံးသွားသူနဲ့ကကော ဘယ်လိုပတ်သတ်နေကြလို့လဲ Mr. Lee တစ်ယောက် ကားပေါ်အမြန်တက်ကာ တစ်နေရာသို့ဦးတည်လိုက်သည်...လမ်းမှာလည်းသူ့ရဲ့တပည့်ဖြစ်သူ taesan အားဖုန်းဆက်ပေမဲ့ဆက်လို့မရဘဲ....လူကြီးမင်းနဲ့သာတိုးနေသည်မို့ ဖုန်းအားချပစ်ကာ အရှိန်အဟုန်နဲ့သွားလိုက်တော့သည်...သူအခုဖမ်းဝရမ်းအရင်ထုတ်ရလိမ့်မယ်....
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
"Oh!Mr. Lee ကိစ္စတစ်ခုခုရှိလို့လား"
Taehyung ရဲ့ဖော်ရွှေတဲ့ အမေးကို Mr. Lee ကဖမ်းဝရမ်းပြကာလစ်လျူရှုပြီး အိမ်ထဲသို့မည်သည့်စကားမှမဆိုဘဲ ဝင်သွားတော့သည်...taehyung Mr. Lee ပြလိုက်သောစာရွက်ကြောင့် မျက်နှာချက်ချင်းတည်သွားရသည်...Mr. lee ဧည့်ခန်းထဲဝင်တော့ taehyung ကအိမ်ဖော်မလေးများအားအချက်ပြလိုက်သည်....
"Mr. Jeon ကိုတွေ့ချင်တယ် သူအခုဘယ်မှာလဲ"
"သူအခုအလုပ်လုပ်နေတယ်မအားဘူး နောက်နေ့မှလာခဲ့ပါ"
"ဒီမှာ ဖမ်းဝရမ်းပါလာပြီ ငါ Mr. Jeon နဲ့ပဲစကားပြောချင်တယ်!!"
ရုတ်တရပ်ဆိုသလို Dr. Hoseok အပေါ်ထက်ကဆင်းလာသော်လည်း သူ့ပုံစံကတစ်စုံတစ်ခုအလျင်လိုသလို taehyung အနားသို့သွားကာ နှစ်ကိုယ်ကြားပြောနေကြသည်...Dr.jung ဘာပြောလိုက်၍မသိ Mr. Kim မျက်နှာအနည်းငယ်ပျက်ယွင်းသွားသည်...
"ငါ Mr. Jeon နဲ့စကားပြောချင်တယ် သူ့ကိုခေါ်ပေး"
အခုမှသူ့ကိုတွေ့သွားဟန် Dr. Hoseok ရဲ့မျက်ခုံးတွေကအလိုမကျဟန်တွန့်ချိုးသွားသည်....
" Mr. Jeon ကိုတွေ့ချင်တိုင်းတွေ့ရအောင် Mr. Jeon ကခင်ဗျားတို့လိုအားယားမနေဘူး"
Mr. Jeon အားမတွေ့ရန်တားဆီးနေသော ထိုနှစ်ယောက်ကြောင့် Mr. Lee ဒေါသတို့ထွက်လာရသည်....
"မင်းတို့ဘာသာအလုပ်များများမများများ ငါ Mr. Jeon နဲ့တွေ့ကိုတွေ့မယ်"
"ခင်ဗျားကဘာကိစ္စကျွန်တော့်ကိုတွေ့ချင်နေရတာလဲ"
အပေါ်ထပ်ကလှေကားပေါ်မတ်တပ်ရပ်နေတဲ့ Mr. Jeon ဟာအေးစက်တည်ငြိမ်တဲ့အသံနဲ့ဆိုလာတယ်...taehyung နဲ့ hoseok ကဘာမှမဆိုတော့ပဲ ကြည့်နေကာ Mr. Jeon ကအောက်ထပ်သို့အေးဆေးစွာဆင်းလာသည်....