-Hej, kto cię wybrał na królową ławek hmm?- pewien brunet, którego wcześniej nie znałem włączył się do naszej sprzeczki.
-uuuuu Michael- odpyskował Techno- w tym roku mamy dobrego samarytanina w naszej klasie-zaśmiał się różowo- włosy a zaraz potem dołączył się do niego jego towarzysz.
-i co ty mi niby zrobisz supernovy? hahah Strzelisz mi swoją białą chustą? haha- dalej się nabija.
- wolisz się nie przekonać- szybko i zwięźle nowy się wypowiada po czym łapie mnie za rękę i ciągnie do swojej ławki. Nie bardzo mam jak się wyrwać więc ulegam jego gestom.
Już po chwili siedzę w ławce z chłopakiem, który w pewnym sensie uratował mi dupę.
Podczas mojej konfrontacji z Techno nauczycielka zdążyła się pojawić w klasie. Nie wiem czemu ale chyba przez emocje wywołane zaistniałą sytuacją sprawiły że nie usłyszałem kiedy wchodziła. Trudno. Z tych myśli wyrwał mnie głos Pani Mumzy, który pytał czy wszyscy znaleźli już sobie jakieś miejsca. Potaknąłem tylko szybko jako odpowiedz.
-chłopaku musisz się wyluzować- mówi do mnie mój nowy znajomy.
Odpowiadam mu że chciałbym sobie tak radzić z Techno jak on. Chłopak się tylko lekko śmieje pod nosem i dodaje że robi to tak jak jakiś super bohater, którego ja akurat nie znam. Już wtedy ogarnąłem że mój sąsiad z ławki interesuje się super mocami. Heh. Zaczyna mi tłumaczyć że ludzie dobrzy jak my nie możemy stać bez czynnie kiedy zło, pokazuje na Techno, żyje wokół nas. Hehe brzmi pewnie jak jakiś człowiek z problemami psychicznymi ale powiem że już go polubiłem.
Po krótkiej motywującej przemowie bruneta zrobiło mi się lżej na sercu.
Kątem oka zobaczyłem że przecież zabrałem do szkoły słynne makaroniki mojego taty. Biorę pudełko z pysznościami i częstuje chłopaka.
-George- podając mu ciasteczka mówię.
-Sapnap- przedstawia mi się brunet. Zaraz po tym nauczycielka przedstawia się tym kto jej nie zna. Kątem oka widzę miejsce w pierwszej ławce obok, które jest nadal puste. Puszczam to mimo wszystko i skupiam się na lekcji.
-----------------------------------------------------------
315 słów
CZYTASZ
Dnf Miraculum
FanfictionTak. Jednak. Będzie to opowieść o miraculum jednak postacie będą z Dream Smp.