POV. Jimin
Избърсах потта на ръцете си от панталоните ми,тези 6 чифта очи,които ме гледаха,ме караха да се чуствам неловко.-Окей,значи ни казваш,че си се срещнал със свой приятел от гимназията и си пренощувал в тях? - ме попита Джин,скръстил ръцете си.
Аз енергично кимнах с главата.
-И този училищен приятел е момче? - попита Намджун.
Аз отново кимнах.
След като звъннах на майката на Розе,аз отидох в общежитието им и донесох малко от любимата храна на Розе.
Представете си колко шокирана беше Джису,когато отвори вратата и ме видя.Трябваше да се обяснявам.Казах ù,че Розе и моето семейство са познати и майка ми ù е изпратила малко храна.
Дори и да беше леко съмнително, се зарадвах,когато тя ми позволи да вляза.
Усмихнах се,когато си спомних какво стана в стаята на Розе.
Това беше първият път,когато разговаряхме без да се караме.
Разбрах, че тя ме е мразела още от първия ден,когато се срещнахме, защото се отнасях с нея като пълен идиот.Но бях щастлив,когато разбрах, че ме е сънува в последно време.
Все още чувствам мекото ù тяло до моето.
Какво облекчение беше да разбера, че вече не ме мрази.
Исках да се прибера,но когато тя ме помоли да остана,се съгласих.Знам,че тя каза така,защото не беше на себе си.Ако не беше болна щеше много да се ядоса.Но сега това вече не ме интересува.
И защото тя миришеше толкова сладко,и сигурно,защото бях уморен,аз заспах до нея.
Бях малко обезпокоен,когато нейните мемъбри ме видяха в хола,но те не казаха нищо.
Трябваше да си тръгна преди тя да се събуди, защото вече беше 7 сутринта.
Разбира се, нялколо фена ме видяха и направиха нялколо снимки.Моята рошава коса и раздърпаните ми дрехи не помогнаха да скрия,че това съм аз.Затова мемъбрите ми сега ме разпитваха.
Аз не им казах къде отивам.Разбира се, не мога,защото ако им кажа,ще си имам големи неприятности.Даже не съм им казал какво има между нас.
-И ти наистина се смееш в такъв момент,а? - каза Юнги,връщайки ме обратно в реалния свят.
-О-ох,Джимин си има гадже! - аз погледнах към Tae,който танцуваше с Hobi и Jungkook.
-Коя е тя? Това ли е твоята "принцеса" - Jungkook направи няколко въздушни целувки,а Taehyung просто умираше от смях.
-Ти току-що имитира ли ме? - попитах аз,гледайки към него,но той само се усмихна.
-Ох-х,значи ето защо беше около реката Хан,а? - Попита Хосок.
-Еха,малкият ДжимДжим си има някого! - каза Намджун като игриво си движеше веждите.
-Ей! Нямам приятелка, - казах им аз,а бузите ми почервеняха - Гледай си работата,Taehyung - казах аз.Той беше единственият човек на М! Countdown,когато казах на Розе "Принцесо",докато тя спеше.
Той се усмихна леко.
-Значи отиде ли в общежитието на BLACKPINK или не? - Попита Хосок,той ми се усмихваше, все едно тази ситуация беше за него забавна.
-Аз....- аз като че ли шепнех.Не можех да им кажа,дори и да исках.
-Значи да? - Jungkook дойде и седна до мен - И как е?
-Какво?Не,не е така!
-Отишъл си!Толкова е очевидно,че чак бузите ти почервеняха,приличаш на влюбено момиченце - Юнги се засмя.
Скрих с ръце лицето си.
Мразя това,че тези момчета толкова лесно четат мислите ми.
-Джимин - Извика ме Джин, който заедно с Намджун бяха сериозни.
-Трябва да ни кажеш,защото те ще питат.
Въздишах и погледнах към Намджун.Разбирам прекрасно,заради снимките в интернет хората ще си помислят, че спя с Розе.
-Просто отидох да видя как е.
Чувствах се виновен,че не мога да им кажа истината,но истината може да навреди не само на тях,но и на много други хора.
Не мога да допусна това.
Не мога да позволя да страдат хората, които обичам,дори и да се налага да изглеждам като пълен идиот в очите на жена си.
Честно казано,в последно време си мисля,че нашата сватба беше добра идея.
След случая в общежитието не съм много уверен какво ще правя,когато я видя отново.
След като разбрах нещо,затворих очи.
Искам да я видя отново.
Боже, просто искам...
Следва продължение.....
YOU ARE READING
Тайно Женени
RomanceРозана Пак , Пак Чеен или просто Розе от BLACKPINK, както те знаеха повечето. Вие тъкмо дебютирахте в една от най-големите компании в Корея "YG" , и започнахте да привличате вниманието на много хора по света. Вие сте 4 момичета , които не могат да :...