4 част.

302 12 8
                                    

POV Розе.

Чичу: Сигурна ли си ,че ще тръгнеш сама?

Джису-онни притеснето ме питаше чрез SMS ,най-вероятно все още се надяваше да размисля.

Преди да изляза от къщата Джису-онни правеше всичко , за да ме накара да размисля , докато Лиса и Дженни се прегръщаха зад нея.

За първи път излизах без тях и без да им кажа.Но тъй като това е нещо , което знаеше даже нашият директор , те нищо ни можеха да направят.

-Ако това е нещо странно, ти можеш да ни кажеш , нали знаеш? - каза ми Дженни.

-Ние се притесняваме за теб , защо просто не можеш да ни кажеш? - попита Лиса.

-Това е семейно дело , казах аз. - И аз съм благодарна , че директор Ян ме разбра, - Аз прегърнах всяка една от тях, - Не се притеснявайте за мен , ще се върна по-бързо , отколкото си представяте.

Тези трите стояха на прага на нашето общежитие и се опитваха да ме накарат да взема поне една от тях с мен.Аз твърдо им казах не и моят мениджър се съгласи с това ,тъй като имаше указания от директора.

Моят мениджър не е много запознат с ситуацията , която се случва , но директорът му даде указания къде да ме кара , да не казва на никого и да не позволява на никой да идва с мен.Нашите мениджъри никога не ни питаха защо и това ме радваше.На мен ми е неудобно да лъжа.

Но да ,ти лъжеш точно сега.
Помислих аз за себе си.

Разибрайки , че вече съм близо до дома , където са отседнали родителите на Джимин , аз бързо извадих телефона си и написах на Джису, след това прибрах обратно телефона си в чантата.

Аз си облякох якето и си сложих качулката , така , че да скрия цвета на косата си , после си сложих черна маска , за да не се вижда лицето ми.

Аз специално си облякох черни дънки , а не обичайните къси поли и панталонки , тъй като ще се срещам със свекърва си.Под якето имах бяло поло.Аз просто си обух сандали , исках да е нещо просто.

Когато пристигнахме вече , аз се поклоних на мениджъра ми , а той ми каза , че мога да му звънна по всяко време , ако е необходимо.

Аз внимателно отидох до вратата и написах кода , който Джимин ми беше изпратил.Този идиот е използвал датата на годишнината ни като парола, все едно да ми намекне , че той е този , който помни за нея.

Тайно ЖенениWhere stories live. Discover now