POV. ROSÈ
Присвих очи,когато вратата на стаята се отвори. Предположих ,че вероятно някой влезе. Твърде изтощена съм и очите ми ме боляха ,затова дори не си направих труда да проверя кой е.Но това вероятно е някой от момичетата.
Тази вечер момичетата и аз трябваше да излъчваме на V-live, но сега тялото ми отказва да става от леглото.
След като Джису-онни и момичетата ме събудиха по-рано,от краткият ми,но така нужен сън на дивана,аз побързах да се прибера в хотела и да си почина. Трудно си спомням как успях да вляза в номерът си, тъй като в автобуса ми беше много студено. Ако не бях поспала, нямаше да мога да помръдна изобщо сега .
Лека усмивка се появи на лицето ми, спомняйки си колко спокойно спах.Имах сън със съпруга си. Да, с мъжа ми - с Пак Джимин. Но това е малко странно, защото беше толкова мил. Това ме накара да разбера, че наистина е било просто сън , защото Пак Джимин не е сладък.Поне не за мен.
Джису-онни идваше да ме проверява всеки 30 мин,затова си помислих,че човекът,който току-що влезе беше тя.Викнах я по име и усетих,че гърлото ми е доста сухо.
-Джису-онни,може ли да ми донесеш чаша вода? Любезно я помолих,гласът ми беше спаднал,затова се чу като шепчене.
-Да,една секунда. - След няколко минути почувствах,как някой сяда до мен на леглото.Аз внимателно се вдигнах,за да седна - Ето изпий и това също.
Видях хапче пред себе си,което с радост сложих в устата си и изпих топлата вода.Когато изпих водата,аз се облегнах назад.
Преди съзнанието ми да ме напусне.Аз видях 2 фигури,едната съм убедена,че беше на Джису-онни,а другата също ми беше позната,но повече не можах да видя.
Не,не е възможно.Казах си аз.
Тялото ми леко трепереше.Студеният въздух в стоята постепенно обхвана тялото ми.Ръцете ми се впуснаха в търсене на одеалото,с което се покривах по-рано,в надеждата поне малко да ме стопли.
Накрая аз просто започнах да се прегръщам с ръцете си.Съжалих,че не си облякох пижамата,преди да се пльосна на леглото.
После усетих,как нечия топла кожа обвива цялото ми тяло.Парфюмът на този човек ми беше познат.
След като топлата кожа докосна моята,тялото ми веднага спря да трепери и аз най-накрая успях да се насладя на топлината.
YOU ARE READING
Тайно Женени
RomanceРозана Пак , Пак Чеен или просто Розе от BLACKPINK, както те знаеха повечето. Вие тъкмо дебютирахте в една от най-големите компании в Корея "YG" , и започнахте да привличате вниманието на много хора по света. Вие сте 4 момичета , които не могат да :...