2 част.

285 11 0
                                    

POV Розе

-Мойта дъщеря е наистина красива - гледайки към мен със сълзи на очите каза баща ми , помагайки ми с мама на път към олтара.

На мен беше обличена скромна бяла рокля сйс същият цвят пантофки.Красиво направената коса я украсяваше корона.

Днес аз Пак Чеен се омъжвам в свойте деветнадесет.

Бременна? Не.

Влюбена? Господи не! Определено не.

За кого? За проклетия Пак Джимин.

Звучи познато.Да.Това е този същия Пак Джимин от BTS, един от най-известните идоли на Южна Корея.

И аз? Аз съм просто Пак Чеен , която скоро ще дебютира в групата BLACKPINK , но съм принудена да се омъжа за такъв идиот като него.

Аз вдишвам.

Не знам как всичко стигна до тук.Нашите баби и дядовци са много близки приятели, и както се оказва те са си обещали тяхните внуци да се сгодят , за да могат да станат семейство.Това е остаряло и звучи глупаво , но в нашите севейства баба и дядо са главните и те взимат решенията.Мойте родители с нищо не могат да ми помогнат.

Аз пускам ръцете си.

Не мога да споря с дядо , но си мислех ,че може би ще се уговорим някак.

Предполагам , че не стана.Защото сега съм тук.И аз имам пет минути преди моят спокоен живот да свърши.

Ако той беше наистина добър човек мисля , че нямаше да съм против , защото може би щях да се влюбя в него , но знаете ли какво ми каза той при нашата първа среща?

Flashback

-Ти ли стоиш зад всичкото това? - Високомерно ме попита той , когато нашите семейства ни оставиха сами в стаята , за да можем да се опознаем по-добре.

Аз погледнах към него.Той беше облечен в черна блуза и скъсани сини дънки и с бели спортни обувки.

Ако трябва да съм честна бях удивена , когато го видях за първи път
Не който и да е? Той е Пак Джимин!

Той е толкова горещ , почти всяко момиче идол е влюбено в него.На сцената той е идол , който всички уважават и , на който гледат с възхищение.
Аз бях дълго време трейни и не съм застрахована от неговия външен вид и талант.

Но мисля , че ме чакаше добра изненада.

Не минаха и пет минути.И етого той стои пред мен със злобно лице , всякаш иска да ме задуши.

Тайно ЖенениWhere stories live. Discover now