POV Розе.
-Сигурна ли си , че си добре? - Попита ме Дженни , докато ми пипаше челото.
По-късно ще трябва да сме на M! Countdown , но аз не се чувствах много добре.Но разбира се аз нямаше да дам на този лек студ в мен и въртенето на свят да ми попречат.Ние работихме много за това изпълнение.Сега ние подготвяме Square Two.
-Всичко е наред , ще се справя, - зарадвах се аз , гледайки към момичетата , които гледаха към мен с безпокойство.
Ние всички сме готови за изпълнението.
-Ето изпий това , - моят мениджър ми даде хапче , което аз изпих на момента.
-Вие излизате след 10 минути.
Един от PD влезе в стаята ни , за да ни каже , така че ние станахме , за да се подготвяме.След което отидохме в студиото , където ще записваме.Когато влязохме , заехме празните места в студиото , които бяха надписани , че са за нас.
Аз чух познато ехо , което се разнасяше из студиото.Аз вдигнах очи и видях репетиращите БТС.
За малко не забравих.
Сега те подготвят новата си песен , която се води шедьовър.Ние с момичетата погледнахме клипа им и това наистина и произведение на изкуството.
Преглътнах.
Това не е ли противозаконно да си толкова сексуален?Имам предвид, защо му е да си показва така кожата?
Този флирт,
Неосъзнавайки започнах да се ядосвам.
Чакай малко , защо това вообще те ядосва?Вие не сте си никой един на друг и на всичкото отгоре това му е работата.
Това трябва да е някакво лакарство, започвам да мисля странно.
-Погледнете ги , те наистина са великолепни! - възкликна Лиса.
-Бих искала и аз да танцувам като тях , - добави Джису.
Аз отново погледнах към сцената.Моят свят спря , когато той погледна към мен.Не ме гледаше дълго , но ми се стори , че ми се усмихна преди да погледне отново към камерата.
Боже , дано да не е видял как го разглеждам.
-Видя ли? Джимин ти се усмихна , когато погледна към теб? - попитам ме Дженни.
-Не съм сигурна.Не гледах.
Дженни се намръщи леко.
-Лъжеш.Преди ти беше влюбена в него.-прошепна тя.
YOU ARE READING
Тайно Женени
RomanceРозана Пак , Пак Чеен или просто Розе от BLACKPINK, както те знаеха повечето. Вие тъкмо дебютирахте в една от най-големите компании в Корея "YG" , и започнахте да привличате вниманието на много хора по света. Вие сте 4 момичета , които не могат да :...