POV Розе.
-И победители са... - Аз силно стисках ръката на Лиса , докато чакахме да обявят победителите.
Това беше нашата първа номинация, и двете ни песни бяха номинирани на първо място.
Често казано ние не разчитахме много , че ще победим , въпреки , че се справихме доста добре.Ние знаехме , че , за да постигнеш успех в тази област трябва да работиш много.
Но разбира се за нас щеше да е чест, ако спечелим първо място.
Нали?
-BLACKPINK - Whistle- моето сърце спря, когато MC обявиха името на нашата група.
MC ни дадоха нашият трофей и букет цветя.
Това беше наистина лудо.
Имам предвид това , че ние дебютирахме преди 13 дни , а вече получихме първата си корона.
С всички сили се стараех да не заплача когато Дженни започна да казва речта си , тя благодари нашите фенове , нашето семейство YG , Тедди-оппа и всички , които трябваше да благодарим.Аз трябваше да си закрия лицето , когато Джису започна да говори на микрофона.Честно тя почти плачеше.Аз се стараех да не заплача , докато вътрешният ми глас ми казваше , че ще го направя , ако не се забързам.Аз се поогледах и се поклоних на хората , които ни поздравяваха , включително и колегите.
След изпълнението ни , когато всичко свърши , водопад сълзи тръгна от очите ми.Отново не мога нищо да направя.Като цяло аз съм най-емоционалната в групата.
-Чеен спри да прачеш. - Ми каза Лиса , но на мен изобщо не ми се получаваше.
По-късно ние четирите започнахме да плачем в съблекалнята, заедно с нас си поплака и нашият мениджър.
-Спри да го правиш - каза мениджъра- ще ти се размаже гримът.
Мениджър-ним - Каза Джису , махайки сълзите си.
Нашият мениджър ни даде нашите телефони и Джису-онни ни направи една обща снимка и веднага я прати на нашият директор.След това аз взех телефона си и проверявам съобщенията.Те са много, от майка ми , баща ми и сестра ми.Аз се усмихнах, толкова се радвам, че имам такова прекрасно семейство.
Аз смръщих веждите си , когато видях , че имам едно съобщение от непознат номер.
Неизвестен номер: Трябва да се видим, родителите ми ще дойдат и те искат да вечеряме с тях.
YOU ARE READING
Тайно Женени
RomanceРозана Пак , Пак Чеен или просто Розе от BLACKPINK, както те знаеха повечето. Вие тъкмо дебютирахте в една от най-големите компании в Корея "YG" , и започнахте да привличате вниманието на много хора по света. Вие сте 4 момичета , които не могат да :...