6 част.

238 10 6
                                    

POV Джимин.

-Задължително ли трябваше да я вдигаш на ръце? - Караше ми се Намджун.

Разбирам какво се опитваше да ми каже.Хората можеха да ни видят и да не разберат правилно нещата.

-Тя е нова,представи си какъв хейт щеше да получи,ако хората я бяха видели заедно с теб. - Добави Джин.

Ние се върнахме в общежитието.Тае и аз вървяхме заедно,защото останалите си тръгнаха първи.

-Хьон,спри да се караш на Джимин.Розе беше много болна и заспа веднага,когато легна.-Бях благодарен за подкрепата на Тае.

Чух как Хосок въздиша.

-Разбираме,но ние се тревожим не само за теб,но и за момичето.Знаеш,че в нашата индустрия момичетата получават огромен хейт.

-Но ние не сме гаджета- казах им аз.

Не сме гаджета,защого сме сгодени.Казах аз на себе си.

-Знаем,но изглежда,вие двамата се познавате.-Намджун ме погледна много странно.

-За какво говориш, -казах аз,опитвайки се да избягвам зрителен контакт с него. - Откъде да се познаваме?

Колкото и да исках да разкажа всичко на момчетата,не можех.Не искам да ги притеснявам.

-Но ти я харесваш- Добави Тае и вдигна вежди.

-Оууу!Джимин-и порасна! - усмихна се Jungkook.

Аз се доближих до него и го ударих на шега.

-Аз съм по-голям от теб, - казах му аз.

А другите се смееха,наблюдавайки ни.

-Но аз не те обвинявам,Розе изглеждаше прекрасно, - аз се обърнах,гледайки свирепо към него.

-Вижте!Визяхте ли как ме погледна? - изкрещя Тае.

- Наистина се издаде,Джимин-и , - разсмя се Хосок.

-Изобщо не е така.Тя изглеждаше все едно всеки момент ще загуби съзнание,затова и помогнах.Всеки от вас щеше да направи същото като мен. - Казах им аз.

-Да,но не съм сигурен,че щях да я вдигна,защото не сме си близки.

Другите се съгласиха.

-Трябваше да го видите,той изглеждаше като момче,което се опитва да спаси гаджето си.Ахххххх.

Отново погледнах към Тае,който прегръщаше Jungkook и двамата обсъждаха случилото се.

Тайно ЖенениWhere stories live. Discover now