"Minji... Yemin ederim ağlayacağım."dedim kızarmış gözlerimle.
"Prensesler gibi olmuşsun Minji Teyze!"Yoon da fikrini belirttiğinde Minji dudağındaki ruja aldanmadan Yoon'un yanağına bir öpücük kondurmuştu.
Gelinliğinin izin verdiği kadarıyla birbirimize sarıldığımızda Yoon da bacaklarımıza sarılmıştı.
Üçlü sarılmamızı bölen dışarıdan tıklanan kapıydı.
"Gel!"demişti Minji. Namjoon araladığı kapıdan kafasını uzattığında Minji'yi baştan aşağı süzmüştü.
"Vay be! Sevgilim kadar olmasa da güzel olmuşsun Minji."dediğinde alayla güldüm.
"Hanım köylü."
Namjoon bana göz kırptığında Yoon'u kucağıma alıp odadan çıkmıştım.
Şimdi Minji Namjoon'un koluna girecek, salonda onu bekleyen Seokjin'in yanına gelecekti.
Kucağımdaki ufaklık ve ben de salonda davetlilerin arasında bizi bekleyen Yoongi'nin yanına gelmiştik.
Yoongi, Yoon'u kucağına aldıktan sonra bir elini de benim omzuma koymuştu. Kafamı onun omzuna yasladığımda saçlarımın arasına bir öpücük bırakmıştı.
Yoongi karısından boşanmıştı. Yoon, Yoongi ve ben birlikte yaşıyorduk. Aile olmuştuk yani.
Yoongi'nin de dediği gibi birbirimizin yaralarını sarıyorduk.
Duyduğum alkış sesiyle bakışlarımı kapıya çevirdim. Minji, Namjoon'un koluna girmiş geliyordu. Bembeyaz gelinliği salonda adeta parlıyordu.
Seokjin onu görünce boynundaki kravatı düzeltmişti. Seokjin'in annesi ve ablası Joohyun da kenardan gözleri dolu bir şekilde izliyorlardı.
෴
Düğünün sonuna yaklaşırken sıra buketi fırlatmaya gelmişti. Namjoon'un sevgilisi Yoobin ve ben Minji'nin arkasına geçerken Minji'nin üniversiteden birkaç arkadaşı daha gelmişti.
Minji, "Hazır mısınız?"demiş ve buketi fırlatmıştı. Yani biz öyle sanmıştık.
Minji elinde buketle bize döndüğünde yüzünde anlamlandıramadığım bir bakış vardı.
Buketi bana uzatan Minji'ye kaşlarımı çatıp, kafamı yana eğerek baktım. Kaşlarıyla arkamı işaret ettiğinde, elimde buketle arkamı dönmüştüm.
Şaşkınlıkla açılan ağzımın sebebi elindeki yüzük kutusuyla diz çökmüş Min Yoongi'ydi.
"Lee Siyeon, resmi bir şekilde, kızımın annesi ve benim eşim olur musun?"
"Evet de salak, kaçırma bu fırsatı!"dedi Minji beni dirseğiyle dürterken.
Yüzüme kocaman bir gülümseme yerleşirken kafamı olumlu anlamda salladım.
"Evet."
◖⚆ᴥ⚆◗
f:16haziran21
hüngürdemek
(っ˘̩╭╮˘̩)っ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Family Game ✔
Fiksi Penggemar[lee siyeon & min yoongi] Aile babası olmayan çalışan Min Yoongi. Pedagog olmuş, kendi kliniğini açmış Lee Siyeon. Ve evden kaçan, Yoongi'nin kızı, Min Yoon. s:14haziran21 f:16haziran21