o n

87 7 2
                                    

"Ben, Minji adına cidden özür dilerim."dedim Minji ve Yoon masadan kalktıklarında.

Yoongi hafifçe gülümsedi.

"Sorun değil."

"Kendisinin sevgilisi var, Namjoon da birisiyle görüşmeye başladı. Aralarında sevgilisi olmayan bir tek ben kaldım. Aklı sıra bana sevgili ayarlamaya çalışıyor."

"Namjoon sevgilin değil miydi?"

Güldüm.

"Hayır. Namjoon benim kahramanım. Tamam, böyle deyince daha garip oldu. Ben de Yoon gibi anne sorunlarıyla büyüdüm. Ve lisede, bilirsin liseliler acımasızdır. Epey alay konusu etmişlerdi beni. Namjoon da o zamanlar beni hep korumuştu."

"Beni korumak için bir keresinde ciddi bir kavgaya girmişti. Neredeyse disiplinlik oluyordu."kafamı olumsuz anlamda salladım.

"Onun adına cidden mutluyum. Kendisine uygun birisini buldu."derken hala gülümsüyordum.

"Eminim sen de kendine uygun birisini bulacaksındır."

"Bir gün... Bulacağımdan eminim sadece konum atmasını bekliyorum."dediğimde o da gülmüştü.

"Belki de konum atmaya gerekmeyecek kadar yakındadır."

Omuz silktim.

"Kim bilir?"dedikten sonra Yoongi'nin ne dediğini fark etmiştim.

"Kliniğiniz nerede?"birden konu değiştiğinde rahat bir nefes vermiştim.

"Ana caddenin iki sokak altında. Geleceğiniz zaman haber verirsen iyi olur, bazı günler çok dolu oluyoruz. Sizinle ilgilenemeyebilirim."

Neden bu kadar geriliyordum?

"Yarın ya da sonraki gün orada olabiliriz. Yoon kedi olduğunu duyduğu için her fırsatta oraya gelmek isteyecektir."

Hafifçe güldüm.

"Gelsin, Yeji'yle birlikte sekreterlik yaparlar."

"Bu arada sana teşekkür etmediğimi fark ettim. Her şey için teşekkürler."

"Bir şey yapmadım canım!"dedim elimi önemli değil dercesine sallarken.

"Aksine, her şeyi sen yaptın. Yoon'u buldun, onu polise getirdin, bana avukat buldun. Cidden ne kadar teşekkür etsem az."

"Sadece Yoon'u eşinden kurtar, o yeterli olacaktır. Sana da, bana da."

Dudaklarını birbirine bastırıp, gülümsedi.

"Umarım. Mia sorun çıkartmazsa, en kısa sürede bitecek bu iş."

"Dua edelim de çıkartmasın."dedikten sonra bakışlarımı camdan gözüken Minji ve Yoon ikilisine çevirdim.

Minji, Yoon'u salıncakta sallıyordu.

"Minji harika bir anne olacak."diye mırıldandı Yoongi.

Gülümseyip onu onayladım.

"Dünyadaki en harika anne olacak. Tabii sevgilisi evlenme teklifi ederse."dediğimde ikimiz de gülmüştük.

◖⚆ᴥ⚆◗
ay
çok boş bi bölüm oldu
özür dilerim

Family Game ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin