0.3

1.2K 86 103
                                    

Yeonjun'un ağzından...

Abim bir anda Jimin'lere gidelim diye tutturmuştu. Ben ona ne kadar istemediğimi söylesemde zorla beni götürüyordu. Ne vardı ki sadece kendi gitseydi bana ne gerek vardı?

"Abi vallahi gelmek istemiyorum ya" diye söylendim ona. Oda bana sadece "Boş yapma hadi hazırlan" demekle yetindi. Abimdi tabi dövemiyordumda büyüğüm sonuçta.

Neyse gelişigüzel hazırlandım abim dünden hazırdı zaten. Sanki Jimin hyungu daha dün akşam görmemiş gibi hareketler yapıyordu. Alt tarafı sevgilisinin evine gidiyordu cidden ah!

Hazırlandıktan sonra arabaya binip yola koyulduk. Evlerine yaklaştığımızda ben sinirlenmeye başladım cidden o Beomgyu denen malı görmek istemiyordum. Abime yolda sürekli söylendim zaten.

"Abi ben niye geliyorum ya? Sen sevgilinle baş başa kal öff!"
"Şimdi o Beomgyu'nun yüzünü görmek zorundayım. Okulda yetmiyor sanki."

"Yeonjun sakin ol siz neden sevmiyorsunuz birbirinizi ya? Ayıp yani eniştenin kardeşi o senin. Hem bi bakarsın ileride seninde abin olur Jimin?" dediğinde abime kızgın bir suratla baktım.

"Ne alakası var şimdi ya! Ben ve Beomgyu? Hah, bu baklavayla acı sos gibi." abim kahkahayı patlatmıştı. O sırada maalesef evlerine gelmiştik.

Abim kapıyı çaldı ve kapıyı Jimin hyung açtı. Abim sanki onu yüzyıllardır görmüyormuş gibi dudağına yapıştı. Ben daha Jimin hyunga selam veremeden abim selamda vermişti öpmüştü de. Arkasında bekleyen Beomgyu dikkatimin dağılmasına sebep oldu.

"Hoşgeldin Yeonjun-sshi." diye selamladı Jimin hyung beni. "Ah! Merhaba Jimin hyung."

"Hoşgeldin Yeonjun, nasılsın?" diye bana baktı Beomgyu. Abimlerde oradan bizi sırıtarak izliyordu. "Heeaa çok iyiyim, mükemmelim, harikayım, seni gördüm daha iyi oldum!"

Evet sesim birazcık yükseldi sonlara doğru. Bende izin isteyip lavaboya gittim. O sırada abimle Jimin hyungta mutfağa birlikte yiyecek hazırlamaya gitmişlerdi.

Beomgyu'nun ağzından...

Abim hayvan gibi odama dalıp Yeonjun'ların bize geleceğini söylediğinde apar topar üstüme bir şeyler giyip odamı topladım. Odam genelde toplu olduğu için çok vaktimi almadı. Ve abim sonradan markete yemeklik bir şeyler almaya gitti. Bende evde tek kaldım. Ve çok canım sıkıldığı için en yakın arkadaşlarımdan biri olan Huening Kai'yi aradım.

"Ningieeee! Ben çok fenayım ya offf! Napıcam ben şimdi?" diye giriştim direk.

"Dur Beom dur sakin ol ne oldu?"
"Yeonjun varya, benim çekemediğim çocuk hani onun abisiyle benim abim sevgili, bize geliyorlarmış."

"Nasıl yani? E ne var bunda? Konuşmazsın çok olur biter. Of benim daha yetiştirmem gereken ödevlerim var kapatıyorum öptüm seni bay bay" diye suratıma kapattı telefonu hayırsız.

————-

Yeonjun ve Taehyung hyung geldiğinde abimin arkasında bekliyordum. Aslında abilerimizin arkasında bekliyorduk. Yeonjun o manzaraya dayanamayıp içeri geçmişti. Yeonjun'a nezaketen selam verdiğimdeyse beni salakça bir şekilde terslemişti.

Abimler yemek hazırlarken bende salonda oturuyordum. Ve onların cilveleşme seslerini duyuyordum. Ah cidden çok sinir bozucuydu.

Yeonjun geldi ve hiçbir şey demeden yanıma oturdu. Telefonuyla uğraşmaya başladı. Bende öyle.

Abimler yemeği hazırladıktan sonra oturup hep birlikte yemeğimizi yedik ve abimler bulaşık işini bize kitleyip yukarı abimin odasına çıkmışlardı. Niyetleri bizim aramızı yapmaktı ve aynı zamanda kendileri abimin odasında işi pişirecekti.

A Love Story | BEOMJUN |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin