Beomgyu'nun ağzından...
~~~~~~~~~~~~Okul çıkışında Yeonjunie ile Taehyun'ları beklemeye başladık. Taehyun sabah hasta olmuştu o yüzden Yeonjun onu revire götürdü. Birkaç derse girememişti o yüzden.
"Aşkım ne zaman gelecek bunlar ya?" diye sordum Yeonjun'a
"Bilmiyorum bebeğim gelirler şimdi az bekle."
Daha ne kadar bekleyecektik acaba? Ağaç oldum burda ağaç. Bizim eve gitmeden önce Yeonjun'un evine gidip eşyalar alacaktık. Çünkü bende kalkacaktı Yeonjun bi süre.
Taehyun, Soobin ve Kai geliyorlardı sonunda. Ama anlayamadığım bir şey vardı, neden Soobin ve Kai öpüşerek geliyordu? Birde bize derler milletin önünde yapmayın diye. Bir Soobin Kai'yi öpüyor, bir Kai Soobin'i öpüyordu. Utanmasalar ulu orta yerde sevişeceklerdi.
"Ay yeter Kai yeter evinde öp sevgilini! Geç kaldık hadi ya on saattir sizi bekliyoruz burda. Tae iyi misin sen?"
"Evet şimdi daha iyiyim Beomgyu sağol."
Hep beraber yürümeye başladık. Evlerimiz yakın olduğu için beşimiz birlikte yürüyorduk. Konuşarak yürüdük ve yolda ayrılmamız gerekti. Yeonjun'lara uğrayacağımız için ben ve Yeonjun, Yeonjun'ların evine gittik. Soobin ve Kai, Soobin'in evine ve Taehyun'da kendi evine gitti. (Yazardan: Yeonjun kısmı çok komik oldu rdkprdkspkdp)
"Aşkım anahtarın var dimi?"
"Herhalde var bebeğim olmasa niye kıyafet almak için bize gelelim? Şapşik ya~"
Hafifçe güldüm ve içeri girdik. Yeonjun'un odasına çıktık ve ilk önce okul çantasını bıraktı eve. Ondan sonra bir çanta alıp birkaç parça kıyafet koydu çantasına. Aslında benimkiler de olurdu ama Yeonjun'um kendi kıyafetleriyle rahat ediyor.
"Tamam mı? Gidelim mi artık?"
"Tamam tamam gidelim aldım her şeyi"
Yeonjun'un elini sımsıkı tuttum, bana güler yüzle baktı ve benim eve doğru yürüdük. Elimi hiç bırakmamıştı sevgilim. Eve gitmeden önce bir markete girdik ve birkaç bişey aldık. Yeonjun film izlerken abur cubur yemeye bayılıyordu çünkü.
Eve geldik ve kapıyı açtım. İlk önce Yeonjun'u içeri aldım. Bu çok hoşuna gitmiş ki bana şöyle dedi;
"Çok kibarsınız beyefendi~"
Onun yanağını öptüm ve gülümsedim. Çok tatlıydı onun bu hallerine bayılıyordum. Eve girdikten sonra ellerimizi yıkamak için lavaboya gittik. Üstümüzü değiştirdik ve sonra mutfağa girdik, bişeyler hazırlayıp yedik. Akşam olmuştu ve film izleyecektik o yüzden mısır patlattık.
"Hangi filmi izleyelim aşkım?" diye sordu yeonjun bana
"Sen hangisini istersen bebeğim."
"Tamam o zamaaan. Bunu izleyelim."
"Korku filmi mi? Korkmaz mısın peki aşkım sen?"
"Hah! Ben mi korkacağım bir filmden. Asla korkmam ben. Sen korkar mısın onu söyle bana"
"Hayır bende korkmam hiç bebeğim benim. Sen sevgilini ne sanıyorsun ha?"
Filmi açtık ve izlemeye başladık. Yeonjun bana korkmam demişti ama filmin ilk 10 dakikasında çığlıklar atıyordu.
"Ay! Ay bu ne ya korku filmi mi olur böyle ya Beom aşkım bu çok korkunç yaa! Ay ben bakamıcam sen anlatsana"
"Ya kalbim sen dedin ya izleyelim izleyelim diye şimdi bana sen anlat diyorsun"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Love Story | BEOMJUN |
RomanceOkul hayatında birbirlerine tahammül edemeyen Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un aşk hikayesi.