Yeonjun'un ağzından...
~~~~~~~~~~~~Beomgyu'nun beni bir anda öpmeye başlamasıyla devam eden öpüşmemiz Beomgyu'nun odasında son bulmuştu. Odaya girdik ve ikimizde yatağa uzandık. Üstümüzü giyindik
"Abimler kaç gün kalacak acaba" diye konuştum kendi kendime
"Ne o? Yoksa hemen sıkıldın mı benden?"
"Ne alakası var bebeğim? Merak ettim sadece." diyerek küçük bir buse kondurdum ki bu hoşuna gitmişti ve bana güldü.
"Seni seviyorum Choi Yeonjun~"
"Seni seviyorum Choi Beomgyu~"
Ve uyuduk...
Sabah saat 07.00
Okula gidecektik ben erkenden kalktım ve mutfağa inip kahvaltı hazırladım. Sonra sevgilimi uyandırmak için yukarı Beomgyu'nun odasına çıktım.
"Beomgyu~ aşkım hadi kalk okula geç kalıcaz"
"Bebeğim 5 dk daha lütfen. Hem sen niye bu kadar erken kalktın ya"
"Hadi kahvaltı hazırladım gel."
(Yazardan; evli çift gibiler)🥺Beomgyu'yu güç bela kaldırdım ve aşağı çağırdım. Ben sana kendi ellerimle yedirecem diyince hemen kalktı yataktan. Üstünü değiştirip aşağı yanıma geldi ve belimden sıkıca sarılıp yanağımdan öptü beni.
"Yahh, Beomgyu yapma şunu ya"
"Ama çok tatlısın seni öpmeden duramıyorum ben"
"Hadi hadi zevzeklik yapma geç otur"
"Ooo kahvaltı da hazırlarsınız demek Choi Yeonjun! Ben senin ellerinden yiyeceğim için kalktım yoksa kalkmazdım canım. Hadi açtım ağzımı aaaaa..."
İstemsizce onun bu hareketine güldüm. Evet ona kendi ellerimle yedireceğim demiştim ama anca öyle kalkacağı vardı. Ağzı açık beni bekliyordu. Ve ağzına bir parça pankek verdim.
Yedikten sonra dediği cümleyle çok şaşırdım."Mmmhhhh!! Bu çok güzel olmuş! Abim böyle güzel pankek yapamıyor aşkım. Sanırım biz evlendiğimizde ev yemeklerini sen yapacaksın ha?"
"Ev-evlendiğimizde?"
Beni duymamıştı çünkü yemeye dalmıştı. Ben küçük bir şok geçirmiştim. İleride evlenecektik gerçekten...yani ilişkimiz bitmezse ki biteceğini sanmıyorum çünkü Beomgyu ile benim aramdaki bağ... çok başkaydı.
"Efendim bişey mi dedin aşkım?"
"He? Yok Beomgyu demedim hadi hızlıca yiyelim sonra gidelim okula."
Hızlıca kahvaltımızı yapıp çıktık evden. Yolda giderken sürekli Beomgyu'nun bana dediği şeyi düşünüyordum. Evlilik.
Gerçekten ileride bu çocukla evlenecektim. Hatta belkide mümükünse hamile bile kalabilirdim. Bunları düşününce bile içim çok fena oluyordu.
Sınıfa geldiğimizde bizimkiler gelmişti. Üçü oturmuş konuşuyorlardı. Bizde yanlarına gittik.
"Günaydın çocuklar. Napıyorsunuz bakalım ha" diye girişti Beomgyu.
"İyi siz napıyonuz dün ev çok dağıldı mı ha?" Kai kadar zevzek biri görmemiştim hayatımda.
"Sanane bundan anasını satıyım. Sen kendi sevgilinle ilgilen"
"İlgileniyo zaten Beom. Hemde fazlasıyla..." diye cevap verdi Soobin. Kai Soobin'e çapkın bir bakış attıktan sonra Taehyun bana döndü.
"Yeonjun? Sen biraz durgun musun ha? Hasta mısın noldu?"
"Yeonjun noldu aşkım iyi misin?"
"Ha? Yok yok iyiyim ben hay dalmışım öyle"
Kafamda hala onu düşünüyordum. Beomgyu'nun bana evdeyken dediği şeyi.
Evlilik...
Bölüm biraz kısa oldu bugün çok yoruldum yazabildiğim kadar yazdımmm.
Fotileri bırakıp gidiyoruuum 😻
Güzelce kes çocuğu aferin Beomgyu🥺💜💜
Malibu'dan vmin keodmdpslsp
Görüşmek üzere 💕💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Love Story | BEOMJUN |
RomanceOkul hayatında birbirlerine tahammül edemeyen Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un aşk hikayesi.