Yeonjun'un ağzından...
~~~~~~~~~~~~~Beomgyu ile birlikte derse girdik. Hoca daha gelmemişti ama biz geldikten yaklaşık 1 dakika sonra geldi hoca. Tam zamanında bırakmışız yani. Sıramıza geçerken kimse bize bakmadığında Beomgyu eliyle popomu sıktı ve güldü.
"Beomgyu napıyorsun? Biri görecek ulu orta yerde yapma."
"Ulu orta yerde yapmıyım mı? Başka yerde yaparım bende o zaman. Ama napıyım seni çok fena istiyorum Yeonjunie." fısıldayarak yerimize geçtik ikimizde.
Hoca yoklamayı aldıktan sonra derse başladı. Okula gelmeyi gerçekten hiç sevmiyordum dersler çok sıkıcıydı. Sıkıcı ders nihayetinde son bulmuştu. Ve ben Taehyun'a açıklasam mı diye düşünürken Beomgyu çağırdı beni tekrar.
"Yeonjun bi gelir misin sana bir şey söylicem"
"Gelemez şuan meşgul." diyerek karşı çıktı Taehyun.
"Sorun değil Taehyun." diyerek gülümsedim ona ve Beomgyu'yu takip ettim.
Sınıftan çıktığımızda elimden tuttu ve koştura koştura beni merdivenin altına getirdi.
"Beomgyu noldu merdiven altında napıcaz yahu?" anlamazdan geldim çünkü ne yapacağını çok iyi biliyordum.
"Uygulamalı olarak göstermemi ister misin?" dedi ve bana yaklaştı.
"Göster bakalım"
Elleriyle kalçamı sıktı ve beni öpmeye başladı. Bu sefer geç karşılık vermedim ona hatta ben daha sert öptüm onu. Ellerimi Beomgyu'nun beline sardım ve kendime doğru iyice çektim onu.
Beomgyu'nun elleri vücudumda küçük bir gezintiye çıkmıştı. Ve bana inanın hiç rahat durmuyordu o elleri...
Artık elleri yanlış yerlere gitmeye başladığında ve okulda olduğumuzu anladığımda ona söyledim.
"B-Beomgyu, sakin olman lazım bebeğim. Okuldayız şuan."
"Beni alakadar etmez bu. Merdiven altında olduğumuz için bizi kimsecikler görmez istersem seni şurada becerebilirim bile Choi Yeonjun!"
Dedikleri nedense çok hoşuma gitmişti ve utangaç bi şekilde gülümsemiştim. Elleriyle düşen kafamı çenemden tutup kendi yüzüne yaklaştırdı. Sonra bana gülümsedi ve tekrar dudaklarını dudaklarımın arasına aldı.
İlk önce dudaklarımı emmeye başladı. Ondan sonra işin içine dillerimizi kattı. Ben küçük bi inleme çıkardım. Okulda olduğumuzu ona söylemeye çalışıyordum ama hiç dinlemiyordu beni.
"Beomgyu, eğer buna devam edersen okuldan atılabiliriz. Duralım artık."
"Peki bebeğim galiba haklısın ama şunu söyliyim sana sen çok fena bişeysin."
Utangaç bir şekilde gülümsedim ve merdivenin altından çıktık. Merdivenin orda Taehyun bekliyordu ve ben anlık şok olmuştum.
"T-Taehyun? Senin burda ne işin var niye buraya geldin?"
"Choi Beomgyu seni yanına çağırınca üzer diye gelmiştim ama maşallah pekte keyfiniz yerinde bakıyorum" tripli Taehyun is coming...
"Hyunie, sana anlatacaktım bu teneffüs ama Beomgyu çağırınca kaldı. Senin yanına geliyordum şimdi. Çok kızdın mı bana?"
"Sonra konuşuruz hyung."
"Bu arada lafınızı bölüyorum ama hyukayı gördünüz mü? Onunla bayadır görüşemiyordum." dedi Beom
"En son yukarıda Soobin ileydi."
"Ah tamam sağol Taehyun. Ben yukarı çıkıyorum Yeonjunie." dedi ve yanağımdan bir makas alıp gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Love Story | BEOMJUN |
RomanceOkul hayatında birbirlerine tahammül edemeyen Choi Beomgyu ve Choi Yeonjun'un aşk hikayesi.