1.8

433 37 37
                                    

Yeonjun'un ağzından...
~~~~~~~~~~~~~~

Yukarı sınıfa kıyafetlerimi almaya gittim. Sınıfa girdiğimde Taehyun sırasında uyuyordu. Şaşırdım çünkü Taehyun'un okulda uyuduğunu bir kere bile görmedim. Onu dürtüp uyandırayım derken elim tenine değdi. Resmen alevler içinde yanıyordu.

"Taehyun! Kalk sen yanıyorsun noldu sana böyle?" diye uyandırdım onu.

"Hyung, ben üşüyorum çok üstümü ört lütfen"

"Olmaz Taehyun ateşin var üstünü örtersek daha kötü olursun. Sen beden dersine girme gel revire götüreyim seni."

Koluna girdim ve Taehyun'u revire indirdim. Zar zor yürüyordu ne ara hasta olmuştu anlamamıştım.

"Pardon bakar mısınız buraya! Arkadaşımın çok ateşi var"

"Getir bakalım yatır şuraya. Ah tanrım! Sen yanıyorsun canım! Önemli bir dersiniz var mı şuan?" diye sordu bana hemşire hanım

"Ah hayır beden dersimiz var. Onunla ilgilenir misiniz lütfen? Benim üstümü değişmem lazım teneffüste yine gelicem."

"Tamam tatlım ben ilgilenirim arkadaşınla. Bu arada adı neydi?"

"Taehyun. Kang Taehyun."

Hemşireyi iyice tembihledim ve tekrar yukarı kıyafetlerimi almaya çıktım. Taehyun'u getirirken orda unutmuştum. Aldıktan sonra tekrar üstümü değişmek için soyunma odasına indim.

Dolabıma eşyalarımı koydum ve giyinmeye başladım. Tam ben giyinirken Beomgyu kapıyı açıp içeri girmişti. Geldiğinde bana alıcı gözlerle baktı. Ah bu çocuk sürekli benim yanaklarımın kızarmasına sebep oluyordu.

Yavaşça yanıma geldi ve kulağında fısıldadı.

"Çok güzelsin Choi Yeonjun!"

"Beomgyu ne diyorsun bir sürü insan var burda şuan. Sus bi yanaklarım domatese döndü zaten."

Spor salonuna girdiğimizde ilk önce hoca yoklama aldı.

"Kang Taehyun? Yok mu?"

"Hocam o hastalandı revirde şuanda."

Beomgyu bana 'ne oldu?' diyerek ağzını oynattı. Bende çok meraklanmaması için önemli bir şey olmadığını söyledim ona. Sonra Beomgyu bana yaklaşıp fısıldadı.

"Bugünden itibaren bende kalıyorsun bebeğim. Tamam mı?"

"Nerden çıktı şimdi Beomgyu?"

"Abimler tatile gidiyor evlerimiz boş."

"Off Beomgyu rahat duramıyorsun dimi?"

"Duramıyorum... rahat durdurmuyorsun ki insanı Choi Yeonjun!" diyince Soobin ve Kai ordan bizi dikizliyorlardı. Yakınımzda oldukları için Beomgyu'nun bana ne söylediğini duymuşlardı.

"Ohannes yani Beom!" diye söyledi Kai.

"Olum sanane sen kendi sevgilinle uğraş aaa karışma bize"

Hoca yoklamayı aldıktan sonra bizi serbest bıraktı. Beomgyu hocanın yanına gidip bir şeyler konuştu ve top odasının anahtarlarını aldı.

"Aşkım top odasının anahtarını niye aldın hocadan?"

"Hoca top istedi de ondan gel beraber alalım toplar ağır baya."

Elimden tuttu ve odaya girdik. Ben önden girdim odaya. Arkamdan bi kilitleme sesi gelmişti. Beomgyu kapıyı kilitlemişti. Yine çeşitli fanteziler yapacaktık galiba.

A Love Story | BEOMJUN |Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin