16

4.8K 395 255
                                    

"Bu görüntüleri nasıl açıklamayı düşünüyorsunuz?"

Taehyung, Jeongguk ve anneleri müdürün odasındalardı. Revirde öpüşmek pek iyi bir fikir değildi anlaşılan, bu görüntülere müdürün durduk yere dikkat etmeyeceğini biliyordu Taehyung. Yüksek ihtimalle Bay Min'le beraber müdürün odasına ceza almaya giden çocuk müdüre söylemişti bunları. Fakat şimdi açıklama yapmaları gerekiyordu, üstelik açıklama yapmaları gereken insan sayısı bir değil üçtü. Anneleri de onlara sorar bir şekilde bakıyorlardı, Taehyung'un annesi daha şaşkın görünüyordu. Bunun sebebi ise Bayan Jeon, Jeongguk daha ilk kızışmasını yaşarken elinde Taehyung'un ceketini kokladığını görmüştü.

"Efendim ben kabul ediyorum, böyle bir durumda reddedemem bunu." Taehyung şak diye söylemişti bunu, geriye kalanlar kendisine şaşkınlıkla bakarken Taehyung gururla gülümsedi. Revirde öpüşmek çok gurur verici bir şeymiş gibi.

Jeongguk'un bir şey söylemesine gerek yoktu, reddetseydi saçma bir durum ortaya çıkacaktı bu yüzden kızarmış yüzüyle yerine sindi. Müdürün 'hah'laması duyuldu odada.

"Bunun cezası ne biliyor musunuz? Okuldan atılmak." Jeongguk yaptığı şeyden bin pişman olmuştu, n'olurdu ki öpmeseydi diz kapağını? Ama alfa istedi diye yapmıştı, acısı geçsin diye.

Müdür bunları söyledikten sonra Bayan Kim konuşmaya girdi. "Daha hafif bir ceza verilemez mi? Yaptıkları şeyi asla savunmuyorum fakat onlar daha ergen, eminim bilginiz dışında birçok örneği vardır bunun."

Müdür derin bir nefes aldı ve tekrardan konuştu. "Görmüyorum diye gördüklerimi görmezden gelemem, bunun ağır bir cezası olmalı."

"Geçen senelerde çocuğumun zorbalığa ve şiddete maruz kaldığı görüntülerde o çocukların okuldan atıldığını hatırlamıyorum. Öğretmenler bile şikayetçi olmuştu yanlış hatırlamıyorsam. Ama belli ki okulunuzun nefret söylem ve eylemlerine karşı bir kuralı yok, hah? Ama sevgi ve aşka gelince hepimiz karşıyız. Güzelmiş." Pekala, kimse Bayan Jeon'un bu şekilde patlamasını beklemiyordu. "Ben de oğlumun böyle bir okula gitmesini istemiyorum. Kovuyor musunuz, siz kovmadan ben alıyorum çocuğumu buradan. Mahkemede görüşürüz artık."

Bayan Kim, arkadaşının yanına gidip omuzlarını tuttu ve sakin ol mırıldandı. Haklı olduğunu biliyordu o da, ama daha destek veremeden müdür konuştu.

"Pekâlâ, uyarı niyetinde okuldan uzaklaştırma veriyorum. Bir daha olursa asla kabul etmem ve direkt atılırsınız." İkiliye karşı konuşmuştu, insaflı günündeydi bugün anlaşılan.

  Jeongguk'un üzgün yüz ifadesi anında değişmişti ve istemsiz Taehyung'a bakmıştı, alfa da direkt kendisine bakıyordu gülümseyerek. Kendisi için değil de Jeongguk rahatladığı için mutlu görünüyordu Taehyung.

Müdürün nasihatlarını bile dinlemeden anneler çıktılar dışarı, çocukları da öyle yaptı. Bayan Kim çıktıkları gibi Taehyung'un koluna yapıştırmıştı bir tane.

"Sana inanamıyorum Taehyung, böyle mi yetiştirdim seni?" Sesini sinirli tutmaya çalışmıştı fakat pek becerememişti Bayan Kim. Hala olayın biraz şokundaydı. Ne yani böyle mi öğrenecekti damat adayını?

Bayan Jeon ise ciddi tavrını takınmıştı. "Çocuklar, ilişkinize saygı duyuyoruz ama reşit olmadan sevişmenize müsaade edemeyiz." Bayan Jeon ikisine de bakarak söylemişti bunları. "En azından halka açık yerlerde."

Jeongguk anında kafasını sallamıştı, en azından evde kızmayacaktı kendisine. Gerçi neden kızsındı ki? Taehyung'u en az kendisi kadar severdi annesi ve daha 2 yıl önce Jeongguk'a şakayla karışık 'Taehyung gibi bir damadım olsun isterdim' diyordu. Olmuştu işte? Yani annesi öyle sanıyordu, daha bir ilişkileri olmadığını söyleme gereği duymamıştı.

chaude pluie, taekook omegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin