Evet arkadaşlar.Geçen bölümden hatırladığımız gibi ben en son eve giriyordum ve size hayatımdan bahsetmiştim.Neyse devam edelim. Eve uzun merdivenlerinden kendi daireme çıkmıştım.Burda genelde işler aynıydı.Büyükannem oturma odasında "Suskunlar" dizisini izler babam ise içerideki odada yatar idi.Ama bugün havada bir gariplik kokusu almıştım.
Büyükannem bugün Canan Karatay adlı Crazy bir kadının garip bir programını izliyordu.Beni yanına çağırdı Büyükannem ve dediki "Rüzgar bak oğlum Canan Hanım diyorki herkes diet yapmalıdır."O sözü duyduktan sonra sanki hayatımı kaybetmiştim.İşte o an gelmişti.Büyükannemin bana bir şey anlattıktan sonra söylediği özlü söz veya bana yapacağı herhangi bir konuda saçma bir tavsiye.Ama bu sefer Büyükannem "oğlum bak Canan Hanım dediki senin kilondaki çocuklar her gün only sebze yemek zorundalarmış."Tabi bende diğer çocuklar gibi pek zayıf değildim.Büyükannem'in bu sözünden sonraki 1 haftada Temel Reis'i geçmiştim bile.Hala aynı kilodaydım , hala kişiliğim aynıydı fakat bir değişiklik vardı.İşte o an anlamıştım sebzenin ne işe yaradığını.Artık hayattan nefret ediyordum!!!!!
BİR SONRAKİ BÖLÜM KISA BİR SÜRE İÇERİSİNDE GELECEKTİR LÜTFEN
OKUYUP OY VERİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Macera
AventuraBu hikaye hem eğlenceli ara sıra üzücü ve çoğu zaman hayat dersi verir.Lütfen okuyunn!!