06:BANA BABACIK DE~

146 5 0
                                    

           Sabah gözünü ilk Jimin açmıştı. Karşısındaki kaslı bedene bakıp küçük ama tatlı bir kıkırdama bırakmıştı.
  
           Hızla yanındaki kaslı bedene eğilip dudaklarına minik bir öpücük verdi. Anında kaslı bedenin dudakları kıvrılmış tavşan gülüşü yerini almış Yıldızlar Pirenses ine GÜN DOĞMUŞ! Dercesine görünmüstü.

          "Karnım acıktı Jungkooki"
            "Benimde fakat ben seni yemek istiyorum..."
          "Hmmm aslındaaa"
             "Sen demi beni yemek istiyorsun?😀"
          " Belki yemek yiyip bana jelibon alırsan?"
              "Sen iste yeter ki ben sana jelibon fabrikasını alırım güzelim."
           "Kkkkk~"

  ♡♡♡♡♡
 
     İki beden  kalkmış güzelce kahvaltısını etmişti. Jungkook daha fazla dayanamayarak cüzdanını alıp evden "Jelibon almaya gidiyorum!" Diye sesini Jimin'e duyurmak amacıyla yükselmişti.

      Jimin de bunun üzerine sevimli bir kıkırdama ile kalkmış Jungkook  çıkar çıkmaz  yatak odasına çıkmıştı. Dolabı açmış fakat giyebilecegi bir şeyi olmadığını hatırlayınca sıkıntılı bir nefes vermişti. Oda çağreyi soyunarak bulmuştu pembe saçlarını dağıtmış ve yatağa uzanmıştı...

♡♡♡♡♡

    Aradan bi 20 dk geçtikten sonra kapı açılıp kapandı.

   "Sevgilim...ben geldim...Önce jelibonu yiyip mi oynaşmak mı? Yoksa oynaşıp mı jelibon yemek?"

  Hiç bir yerden ses soluk çıkmıyordu. Aslında Jungkook korkmuştu ya sevdiği ondan kaçmışsa...Ama Jimin'i böyle yapmazdı...o ne olursa olsun Jungkook 'un yanında kalırdı.

     Yavaş yavaş odaya çıktı kapıyı açıp baktığında Jimin in beyaz pürüzsüz güzel bacakları...baldırları...Pembe  aleti...Pembe göyüs uçları... beyaz kolları...güzel boynu...dolgun pembe dudakları...

    Jungkook elindeki jelibon torbasını bir kenara atıp ustundekileri çıkardı. Yatağın üstüne çıkıp Jimin in dudaklarına yapıştı.

    Jimin ilk korkup çığlık çığlığa bağrıcaktıki son anda bunun Jungkook olduğunu anladı ve oda karşılık verdi.

   İki küçük alet deli gibi şişmeye ve sızlamaya başlamıştı. Hatta Jimin inki sızdırıyordu (utanmadım☺)   Jimin öpüşmeye   o kadar dalmıştıki Jungkook birden içine girince çığlığı basmıştı.

    Jimin hazırlanmadığı için içindeki penis ile perişan olmuştu. Jungkook ise Jimin in dudaklarından ayrılmış sadece pembe deliğe odaklanmıştı. Hızla gelgit yapıyordu, Jimin ise çığlık çığlığa inliyordu.

    "Ahamm"

   "Bana babacık de!"

  "Ahmm babahmm babacık Hızlan! "

  "Yeterki sen iste kedicik."

     Jungkook olabilecekmiş gibi daha çok hızlandı.

      Sonlara geldiklerini anlayınca Jungkook, Jimin'in içine boşalmış karşısındaki pembe penisi ellerinin arasına alıp çekiştirmeye başlamıştı zaten Jimin in gelmesi onu hemen Jungkook un üstüne boşalmaya teşvik etmişti. Sonunda ikiside birbirinin üstüne yıkılmıştı.

  "Oynaşıp jelibon yemekmiş anladım..."

"Kkk~ ne? Bu arada Jungkook bana kıyafet almamız lazım ve okula gitmemiz lazım..."

"Sonra Jiminee~ bu arada yarın alışverişe çıkacağız unutturma."

"Pekii~ ama şimdi koca adam kalk ve yıkanalım çünkü ben jelibon yiyip film izlemek istiyorum..."

"O zaman hadi bakalım."

1 sonraki bölümde;
   "Aşkım bu nasıl?"
   "Çook güzel bebeğim ama bunu yataktada giymeni istiyorum."
   "O zaman bir iddiaya girelim."
    "Ne iddasıymış bu bakalım küçük prens?"
   "..."
                                                                    DEVAM EDECEK...






MorKız;
   Oooooooo...
    Bir tanelerim bundan sonra diyer hikayelerim de de 1 sonraki bölüm yani fragman olacak ve bölümler haftadan haftaya gelecek.

    Olum bu iyice filme bağladı he...

     Yasak Çilek~

    Hayat sınavı

    Hayatın doruklarında😈😇

      Kitaplarımı da okumayı unutmayın.

      Şu yıldızlara basın delirtmeyin insanı he! Yoksaa☺🔪🔫

     Yorumda atıverin garii~

    Bas lan şu yıldıza!

     Görüyorum basmadın!  

    Eferin, Eferin bastın ya yıldıza cik tenk you

    Hadi ben kaçar size mucuk mucuk 💋💋

NEFRETTEN DOĞAN BİR AŞK HİKAYESİ  'JİKOOOK'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin