Jimin 'in anlatımıyla;
Yeni bir fotoğraf paylaşmak için üstümü giyiniyordum. Altıma pembe fileli-kısa-denizci eteklerinden giydim. Şöyle bir baktığımızda kalçalarımın,baldırım tarafından başladığı küçük bir yer görünüyordu. Hiç bozuntuya vermeden dolaptan fazlasıyla büyük olan bir gömlek çıkardım. Beyazdı ve hoştu üstüme geçirip uçlarını eteyeimin içine soktum. Bileklerimin orda olan düğmelerini ve boynumun oradaki düğmelerini çoğunu iliklememiş hatta göyüsümün başlangıç noktasına kadar indirmiştim. Saçlarımı zaten dün pembeye boyatmıştım. Gerçekten güzel görünüyordum. Okulda fenimen olduğum ve erkeklerden hoşlandığım için pek sevilmez hatta ve hatta okulun en yakışıklı çocuğu olan jungkook tarafından sürtük lakabını takmışlardı. Ve bense buna sadece gülmüştüm. Ailem bana izin vermiş hatta daha önemlisi ben buna izin vermişken size ne oluyor yapppraaaammmmm;)
Hemen ardından ayaklarıma toz pembe güzel bir topuklu ayakkabı geçirdim sonunda hazırdım. Aynanın karşısına geçip telefonumun instegram kamerasını açtım. Bir kaç tane seksy, bir kaç tane de sevimli fotoğraf çektikten sonra paylaşmıştım. Tam o sırada benim bile beklemiyecegim bir şey oldu. JUNG-KOOK FOTOĞRAFIMI BEĞENDİ evet bunun bildirimi geldi abi bana ehehehehehehhe. Tamam ciddiyetimi bozmuyorum.Üstündekiler in yerini okul kıyafetlerim aldığında hızla evden çıktım.
12.sınıf tım ve 5 yaşından beri fenimendim. Ve bunu seviyordum. Okulun merdivenlerinden kimseye bakmayacak kadar hızla çıkarken jungkook ve tayfasına çarptım o çarpmanın etkisiyle düşerken...hayır jungkook beni tutamadı. Kapaklamama izin verdi. Ve ben yeri boyladığımda hepsi gülmüştü... hepsi...hızla ağaya kalktım. "Beni tutmamanı anlarım. Ama neden fotoğraflarımı benden nefret ederken beğendiğini anlayamam."
"Elim kaydı sürtük." Jungkook un cevabı jimin'i guldürsede bozuntuya vermedi. "Elin kaydı..." dedi jimin sırıtarak. Hemen arkasından jimin çeteye çarparak sınıfına ilerledi. Herkez ona iğrenerek bakıyor ve jimin ne kadar gücüne giderse gitsin bozuntuya vermiyordu. Aynı sınıftalardı jungkook ile ama bugün farklılık vardı. Hiç bir şey normal diyildi. Jungkook durmadan jimin e gözünü ayırmadan izliyor kim seslenirse seslensin, seslenen kişiye küfredip jimin ı izlemeye devam ediyordu.
Bir kaç kere jimin bunu yakalasada görmezden gelmişti. Çünkü şu an jimin in tek istediği şey hemen eve gidip yatmaktı yada damla çikolatalı sade kurabiyelrinden sonra havuçlu kek tabiki de yanına çilekli milkseyk. 'Son 10 dk' eve gitmek için böyle düşündü jimin. Jungkook ise okul bitince jimin in evine gidip onu camdan izliyecekti. Nedensiz bir biçimde jungkook , jimin'e çok farklı şeyler hissetmeye başlamıştı. Ve bunun ne olduğunu oda bilmiyordu. JİMİN'in pembe saçları, dolgun kırmızımtırak dudakları...bir bebek gibi...bir lütuf...bir ilah...
Merdivenlerde jimin ile göz göze gelince hisedmişti jungkook. JİMİN ile işi daha bitmemiş hatta hiç bittmicekti. Bunu bir şekilde hisedmişti.Dostunuz:
Yeni hikaye:) yeni fic bilgilendirme: birdahaki bölüm instegram konuşması olacak. Ve biraz fanfinfon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN BİR AŞK HİKAYESİ 'JİKOOOK'
FanficBüyük olan okulun kaba ve sert çocuğuydu. Küçük olan okulun nazik ve soft çocuğuydu. Büyük olan ın adı JUNG-KOOK. Küçük olan ın adı JİMİN. Birbirini arzulayan iki beden... Birbir...