Medyada HobiHobi🌼
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼
Bütün gece Tae ile Suga nın inlemesiyle geçirdim. E tabi benim için hava çok hoştu. Neden. Çünkü bütün gece Jackson ile konuştum ve bu gün üyelerle konuşmak için Jungkook, Jimin, Jin ve Namjoon un kaldığı eve gelecek.
Şu an yine şu Jikook ve Namjin çifti nin kaldığı evde kahvaltı ediyoruz. Ve inanırmısınız ne Jimin yerinde düzgün oturabiliyor nede Tae.
"Olum varya dün gece Jimin böyle kız gibi ayyhh ayyhh oyy hızlan kook hızlannn! Diye kıçını yırtıyordu. Kook tan bahsetmiyorum bile! Ahmm sevgilim çok iyisin! Hızlı zıpla katil tavşan hadii! Diyerek o da kendinden geçiyordu! Ahahaha"
Jimin e göz ucuyla baktığımda utançtan kıpkırmızı olmuş ve yerinden tekrardan mızmınlaranak hareket etti. Yavrucak götünün üstüne oturamıyor ahaha
"Ay valla bende dün gece Tae ile Suga nın çıkardığı garip sesler yüzünden uyuyamadım! Yani şöyle seslerdi...Imm Tata çok iyisin devam et aşkım! Ahmm canım acıyor Sugam nasıl daha hızlanabilirim! Evet ivet aynen böyle seslerdi..."
Jin, ben ve Namjoon gülerken geriye kalan 4lü kıpkırmızı olmuştu. Saat öğlen 1 olduğunda ben evde bir oraya bir buraya koşuşturuyordum.
"Oğlum kaldırın lan kıçınızı! Jackson geliyor lann!"
En sonunda hepsi kıçlarını kaldırıp hertarafı toparlamışlardı.
Saat yine öğlen 3 olurken de sonunda Jackson hazretleri buyur etmişlerdi.
Üstünde ona oldukça yakışan siyah bol bir siwit altına ise siyah dar pantolon geçirmirmişti. Dağınık ama bir o kadar da özenli olan saçları ve herzaman kulağında olan haç şeklindeki küpeleri onu...onu...onu iyice yakuşuklu yapmıştı.
İçeri geçip koltuğa oturduğunda bende fazlasıyla yakuşuklu olan adamın yanına oturdum.
"Karşimm kaç santim?"
Jin huyung un sözü karşısında ikimizide öksürük krizi tutmuş yufka yürekli JimJim bize su getirinceye kadar ikimizde öldük öldük dirildik.
"Huyung bu nasıl soru?"
"Bas baya soru hobi. Yani adamın şeyi bana diyil sana girecek öyle değilmi kook?"
"E yani benim huyung um haklı bize değil sana girecek hobi huyung..."
"Şey efendim, ben yani ben..."
"Tamam aşkım yani şey arkadaşım? Bakma sen bunlara, bunlar böyle konuşur durur..."
"Yok canım yani ha arkadaş ha aşkım değilmi?"
"Ahaha aynen aşkım yani şey arkadaşım."
O akşam harika geçmişti Jackson en sonunda evine gidince bende derin bir nefes aldım. Bence ilk güne rağmen gayet iyiydi?
"Kook and JimJim sizin düğün ne zaman?"
"Öhögmkk Hobihobi huyung bu nasıl soru böyle? Bu yıl son senemizdi ve bizim iki hafta sonraya mezuniyet balomuz olacak. Zaten mezun olunca hemen nikahı koyacağız ortaya ordanda üniversiteye. Hem bize yavşayan da olmaz. Hemen evlenduk biz bacumsu uzaklaş desek oh miss"
"Imm aşkım peki evleneceğimizden benim niye haberim yok? Çünkü ben ortada bir evlilik teklifi de göremiyorum?"
"Aha bakalım şimdi ne cevap vereceksin Jungkook efendi."
"Imm aşkım...bakarız yağ bir ara;)"
"Ben yatmaya gidiyorum sizde ne bok yerseniz yiyin!"
"Hayatım bak böyle demek istemedim!"
"Al bakam Jungkook efendi şimdi ne boklar yiyceksin?"
"Yav Tae huyung sende ortalığı karıştırmaya pek bir meraksın! Hadi hepiniz gidin beni sevgilim ile tek başıma bırakın!"
"Bağırma lan benim sevgilime velet! İstemediğimiz yerde de durmam hadi hayatım hadi Hobihobi gidiyoruz!"
"Hadi sizde odanıza Namjin çifti!"
"Bağırma velet!"
Bizler evden çıktıktan hemen sonra yan eve girdik. Tae ile Suga zaten birbirinden geçmiş odaya dalmışlardı.
Bende odama girip Jackson ile konuşup kendimi uykunun güvenli kollarına bıraktım.
MorKız;
Olum ilham gelmiyor yağ!15. Yada 20. Bölüm final haberiniz olsun🌼
Beyenmeyiyorsunuz ve bu beni üzüyor Papatyalalrım🌼
Sizleri seviyorum🌼🌼🌼
Galp;💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN BİR AŞK HİKAYESİ 'JİKOOOK'
FanfictionBüyük olan okulun kaba ve sert çocuğuydu. Küçük olan okulun nazik ve soft çocuğuydu. Büyük olan ın adı JUNG-KOOK. Küçük olan ın adı JİMİN. Birbirini arzulayan iki beden... Birbir...