YILDIZLAR SANA MERHABA DİYOR EVRENLER GÜZELİ...
MERHABA SEVGİLİ EVREN;
Sana teşekkür etmek istiyorum sevgili evren...bana bu duyguyu yaşattığın için...bana gerçek aşkı yaşattığın için...bana acı çektirdiğin...bana kahkaha artırdığını için sana teşekkür ediyorum...Eğer birgün gelirse eğer ben 5 yıl sonrada bu evrenler güzeliyle işleri büyüttüğüsem...eğer evrenler güzeli benim karım olduysa sana daha da minnettar olacağım...
Silkeniyorum...seviyorum...nefret ediyorum...onun bir bebek olduğunu düşünüyorum...belki bir melek?...belki bir şeytan...nede olsa şeytan da önceden bir melekti...onu evden parasını verip kovmak çok istedim...Ama yapamadım...beni etkisi altına almış gibiydi...Evrenler güzeli şu an aynı odanın içinde yanımda uyuyor. Bense masamda sana yazıyorum...Kendime şunu diyordum daha küçücük bir çocuken. Eğer birgun çocuğum olursa birinin adını Güneş diğerinin adını Bulut koymak isterdim. Çünkü Güneş te etrafı aydınlatır heryeri,herkesi...ayı da o parlatır...Bu yüzden istiyorum ilk çocuğumun adını Güneş koymayı...karanlıkta olan herkezi aydınlatması...en karanlık gecede parıl,parıl parlamasını umut olmasını...ikinci çocuğum içinse bulut. Karanlıkta, aydınlıkta heryerde görünmesi bembeyaz oluşu içi kan ağlarken dışa vurmasını istiyorum...içine atıpta psikolojisinin bozulmasını...benim gibi olmasını istemiyorum...Birbirlerini korumalarını istiyorum..kimi zaman Bulut Güneş'in önüne geçmesini onu korumasını...kimi zaman Güneş'in onun önüne geçip korumasını istiyorum.
Şu yanımda uyuyan evrenler güzelinden daha güzel bir şey daha yok...ondan bir bebeğe sahip olmak. Bana verilebilecek en güzel şey sevgili evren...umarım bütün dileklerimi gercekleştirisin...umarım...
Jungkook yazdığı kağıdı çıktı makinesinin içine koydu ve ondan bir tane daha çıkardı. Ardından kendi yazdığını alıp kilitli sandığın içine koydu. Çıkan kağıdı ise aşağı kadar taşıdı arka bahçeye çıktı önceden şişirmiş olduğu uçan balonunun ucuna bağladı ve son kez mutlu olmayı dileyerek bıraktı...
"Ne oldu SEVGİLİM neden uyumuyorsun?" Arkasından gelen narin sese gülümseyip döndü. Dur bir dakika o sevgilim mi demişti. Jungkook kulaklarına inanmıyordu."uyku tutmadı evrenler güzeli." Jimin de sırıtmıştı. Nede olsa sevmeye çalıştığı oğlan ona evrenler güzeli demişti.
"Hmm o zaman şu çadırda uyuyalımmı hem film falan izleriz belkii" dedi Jimin çenesiyle yan tarafta duran çadırı çenesiyle gösterirken. "Sen istersinde de ben yapmazmıyım? Sen yatak odasından kalın kalın battaniyeler al ama en az 5 tane olsun,2 tane de yastık al bende yeşil çayları hazırlayayım. Tamam?"
"Tabiki hayır SEVGİLİM en son bana verdiğin şeyin içinde azdırıcı vardı. Sen odadan yorganlar al,bende yeşil çayı ve laptop u anlaştık?" Jungkook sırıttı Jimin haklıydı en son azdırıcı katmıştı..."Tamam evrenler güzeli " Jungkook hızla merdivenlerden odaya çıktı. 5 tane yumuşak yorgan 2 tane büyük yastık ve birsürü de küçük yastık aldı. Aşağıda Yeşil çayları yapmakta olan Evrenler güzeline göz kırpıp çadırın oraya gitti. Zaten çadır 2 kişilikti fakat sadece 1 kişilik orta boylarda bir yatak sığıyordu.
4tane yorganı üst üste yerleştirdi ve 2 tane büyük yastıkla bir çok küçük yastığıda yerleştirdi. Sadece 1 dk sonra Evrenler güzeli de gelmişti. Jungkook sa çadırın içinde yerleşmiş Jimin'i bekliyordu. Jimin çadırın önünde belirince Jungkook kollarını açtı. Jimin önce elindeki yeşil çayları koltuk kenarı sehpasına koydu. (Hani var ya çok küçük olur.) Bilgisayarı da kenara koyup kendini sevgilisinin kollarına bıraktı...
"Demir adam?" Diye sordu Jungkook. "Lafımı çaldın..." Diyerek cevap verdi Jimin. Demir adamı da açıp birbirine sarılarak izlemeye koyuldular...
Yeşil çayları ve Demir Adam bitmişti. Bardakları çadırın dışına laptop u ise çadırın küçük bölmesine koymuştular ( laptop önemli aga) İki aşîk çadırda yan yana üst penceresi açık olan camda yıldızları izleyerek uykuya dalmak üzereydiler.
"Yıldızlar sana merhaba diyor evrenler güzeli..." Diyerek tuttu Jungkook yanında duran Jimin'in elini..."Yıldızlar sana iyi geceler diyor SEVGİLİM..." İki aşîk o gece yıldızların altında birbirinin elini tutarak uyudu...
Şöyle düşündü tepeden bakan yıldızlar...
Kutup Yıldızı:
İki aşîk çifti de bugün kavuşturduk...
Kuzey Yıldızı:
Sadece bekle onlar birbiri için yaratılan ama zor kavuşan çiftlerden olucak...
Kutup Yıldızı:
Ya bu gün de şunu diyelim o zaman...Benim gönlüm sarhoştur yıldızların altında...Kutup Yıldızı aynı şiid okur gibi şarkının güzel sözlerini söyledi. Belki yıldızın dediği doğrudur jikook kavuşması önyargılar yüzünden hep zor olan bir çift olacaktır...hem belkide bu yazdıklarım gerçekleşiyor dur. Fakat güzel çiftçimiz de ön yargılar yüzünden açıklayamıyordur? Enee bizede şunu söylemek düşer EVLATLIK ALIN LAN BENİİ! ! !!!!...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN BİR AŞK HİKAYESİ 'JİKOOOK'
FanficBüyük olan okulun kaba ve sert çocuğuydu. Küçük olan okulun nazik ve soft çocuğuydu. Büyük olan ın adı JUNG-KOOK. Küçük olan ın adı JİMİN. Birbirini arzulayan iki beden... Birbir...