Bir gün, elver zaman içinde kalbur saman içinde develer terler iken sinekler berber iken peri çocuğu Jimin yaşarmış bir ağacın altında...
Hergün, her saat, her an aynı kitabın satırlarını okur ve aynı cümlelerin altını bilmem kaçıncı kez çizermiş...Romeyo ve Juliyet...
Peri Jimin derin bir iç çekti...
'Ah...Keşke bende böyle öldürücü bir aşk yaşasam...'
Ardından bir kez daha iç çekti..."Hey Jimin aşağı gelsene Ata ağcında dua edicez ardından su kenarına gidicez."
Kafasını eğip aşağı baktı Peri oğlu Jimin. Bu gelen âşık olduğu kişi idi... Elf Jungkook...
Heyecan ile cevap verdi peri Jimin.
"Hemen geliyorum!"
Peri Jimin oturduğu ağaçtan aşağı atladı elinde kitabıyla...
"Ah Jimin neden halla aynı saçma kitabı okuyorsun?"
"Romeyo ve Juliyet mi? İlahi Jungkook... Romeyo ve Juliyet in birbirine olan aşkı o kadar büyüktü ki birbirleri için ölümü göze aldılar... Ve sonuç olarak...İkiside birbirleri için öldüler."
"Hadi ama! Juliyet aptalın tekiydi. İlk başta ona aşık olmayan bir adama aşık oldu. Romeyo ise döneklik yaptı. Başta Roseline âşık tı ama tek balo da ne hikmetse Juliyet e âşık oldu."
"Çünkü Juliyet ilk aşkını arıyordu. Eğer bulamasaydı Romeyo yu, sevmediği bir adam ile evlenecekti. Romeyo ise en mantıklısını yaptı. Onu sevmeyen bir kadın için yıllarca kendine eziyet çektirmek yerine arkadaşlarına uyup balo ya katıldı. Sonucunda ise Juliyet i uğruna öldüğü kadını buldu..."
"Söylesene Jimin. Nasıl bir âşk yaşamak istersin?"
"Uğruna ölebileceğim bir aşk yaşamak isterim..."
"Jimin hiç pişmanlık duyduğun keşke hiç yaşamasaydım dediğin bir hatıran oldumu?""Aslında evet...Bir çocuk vardı. Bütün kötü olan şeyleri yapıyordu. Yakın bir arkadaşım vardi onun arkadaşıydı.
Sonra o yakın arkadaşım ın kız kardeşi benim o çocuğa aşık olduğumu öğrenmiş. Ve gidip benim o çocuğa âşık olduğumu bile bile onunla sevgili olmuştu. Benden uzaklaştırmıştı.
Her peri anne nin ders çıkışında o çocuğu görürdüm ve sevinirdim. Meğersem benim için değilde o kız için gelirmiş..."
"Pekii halla seviyormusun o çocuğu?"
"Bilmiyorum. Vazgeçmek istiyorum ama yapamıyorum... Çünkü artık âşık olduğum başka biri daha var..."
"Ne? Hahaha 2 kişiye âşık olmak mı?"
"..."
"Kaşarmısın sen? Yoksa ilgi isteyen bir orospu mu?"
"Jungkook..."
"Senden iğrenç bir insansın Jimin."
Ardından Jungkook arkasında bıraktığı Jimin i umursamadan gözden kaybolmuştu...
Jimin ise yoluna akıttığı göz yaşlarını umursamadan devam etti...
Sonunda ata ağacına varmıştı. Dizlerinin üstüne çöküp ellerini birleştirdi. Kafasını kaldırıp dua etmeye başladı.
'Lütfen, lütfen o çocuktan vazgeceyebileyim. Lütfen sevdiğim adama kovuşabileyim. Lütfen benim hakkımda konuştukları umrumda değil sadece lütfen artık mutlu olayım...amin'
Ardından yavaş ça ağaya kalktı. Ve peri anne nin evinin yolunu tuttu...
Peri anne; pembe kocaman bir mantarın içinde yaşıyordu. Evi bir o kadar karmaşık bir o kadar düzenli idi. Görenleri hayrete düşürüldü.
Kapıyı çaldı Jimin nazikçe. Tak, tak, tak.
Ardından peri anne açtı kapıyı. Üstünde bir tane kırmızı üstü un, krema gibi malzemeler olmuştu. İçeriden mis gibi kokular geliyordu.
"Oh Jimin, hayatım içeri gelsene. Seni buraya atan rüzgar da neyin nesi?"
"Biliyorsunuz ki önemli bir şey olmasa sizi rahatsız etmem..."
"Pekiiâla Jimin. Anlat hadi nasıl bir âşk seni bu hale getirdi?
"Aşk mı? Nereden anladınız?"
"Ah Jimin yavrum ben tam tamına 1000 yaşındaydım. Bende zamanında gençtim...Güzel günlerdi."
"Peri anne biliyorsun ben..."
"Eşcinselsin. Biliyorum tatlım ve bu utanılacak birşey değil."
"Pekii o beni severmi?"
"Er ya da geç."
MorKız:
Finale son bir bölüm kaldı keeeeeKi ikisininde aynı gün yayınlarım büyük bir ihtimalle...
Görüşürüz papatyalarım🌼🌼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN BİR AŞK HİKAYESİ 'JİKOOOK'
FanfictionBüyük olan okulun kaba ve sert çocuğuydu. Küçük olan okulun nazik ve soft çocuğuydu. Büyük olan ın adı JUNG-KOOK. Küçük olan ın adı JİMİN. Birbirini arzulayan iki beden... Birbir...