FINAL
Eve geleli çok olmamıştı fakat bu Jimin için bir ömür gibi gelmişti. Bilmem kaç saatir Jungkook un gri eşofman takımıyla yatağında ayaklarını kendine çekmiş oturuyordu. Eşofman yeterince bol geliyordu. Jungkook suz bir oda çook boş geliyordu ona...
Doktor haberi verir vermez ağlamaya başlamıştı Jimin ardından aklına gelebilmişti kimden olduğunu sormak...
Haberi alır almaz bir hışım ile hastaneden dışarı çıktı...
Yağmur yağmasını umursamadan Jungkook un arkasından koştu. Koştuu...Koştuu ve koştu ardından yakaladı Jungkook u herşeyi anlatmaya çalıştı fakat dinletemedi kendini... çekip gitti sevgilisi...
Eve geldi ardından Jungkook un eşofmanlarını giydi. Ve yatağa oturdu...
9 ay sonra...
Hamilelik Jimin i mahfetmişti. Dağılmıştı yemek yemek istemiyor fakat karnındaki için yiyordu. Erkek olacaktı miniği...Onu seviyor fakat her karnına baktığında pişmanlık duyuyordu...
Bu süre zarfında diğer üyeler düzenli şeklide Jimin i kontrol ediyordu. Bebeğin kimden olduğunu biliyorlardı... Her fırsatta Jungkook a açıklamaya çalışıyor. Fakat her seferde Jungkook duymazliktan geliyordu.
Jimin dayanamadı evden giyinip çıktı. Tarih 1 Eylül 2016 saat öğlen 2.
Jungkook un evine gitti ve arabanın içinden baktı eve o sırada köşede Jungkook belirdi ne kadar da değişmişti. Kas yapmıştı yüz hatları daha belirginleşmişti...
Ama dur ne?
Jungkook un yanında birisi daha vardı. Bu o benimle lise döneminde dalga geçen çocuk sehun. Dayanamadım öptü dudağından öptü sehun, Jungkook u...
Dayanamadım ve bastım gittim eve gelir gelmez banyoya daldım... Telefonumdan video kısmını açtım. Yüzüme baktım bitik haldeydim. Konuşmaya başladım.
"9 ay yani önceki ayları da katarsak 1 yıl... karnimdakiyla 9 ay... Jungkook ilk aşkım sevgilim, benim sevgilim bir erkek çocuğumuz olucak ben daha dayanamıyorum...Seni başkasıyla görmeye dayanamıyorum... Benim öptüğüm dudaklarına başkalarının dokunmasına öpmesine dayanamıyorum...Üzgünüm beni kurtaramasan da karnimdakini kurtar buradan miniğim e sesleniyorum...Babanı hiç suçlu bulma tamam mı? Benim suçumdu babanı bırakmasaydım olmazdı böyle hatta tam şu an seninle birlikte konuşuyor olurduk... hep mutlu ol tamam mı? Babana benze... Kimse için kendini üzme değmez... Yanlış insanlar yüzünden kendini üzme. Doğru olan er ya da geç karşısına çıkar o seni er ya da geç sever... Seni seviyorum hep sevicem. Beni özlersen gök yüzüne bak orada seni izliyor olucam...Baban seni seviyor yakışıklı prensim...
Seni de seviyorum sevgilim ama en çok seni küçük prens...Saat 4 uyuma vakti. Jungkook buraya gel."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETTEN DOĞAN BİR AŞK HİKAYESİ 'JİKOOOK'
FanfictionBüyük olan okulun kaba ve sert çocuğuydu. Küçük olan okulun nazik ve soft çocuğuydu. Büyük olan ın adı JUNG-KOOK. Küçük olan ın adı JİMİN. Birbirini arzulayan iki beden... Birbir...