Οι εβδομάδες κυλούσαν ομαλά μετά τη μεγάλη φιλονικία με την Μαριέττα. Καθώς εκείνη διαπίστωσε ότι κανείς δεν είχε πάρει το μέρος της, ζήτησε συγγνώμη για τη συμπεριφορά της πρώτα από την Αλίκη, ύστερα από τον Άρη και στη συνέχεια από τους υπόλοιπους συμμαθητές της, για λόγους διπλωματίας. Καχύποπτοι όλοι, δήλωσαν τη συγχώρεσή τους.
Ο καιρός μέχρι τις Πανελλήνιες πλησίαζε με γοργούς ρυθμούς. Στις αρχές της άνοιξης, λίγο καιρό μετά την συμφιλίωσή της με όλους, η Μαριέττα αποφάσισε να διοργανώσει ένα μεγάλο πάρτι για τη συμπλήρωση των δεκαοκτώ χρόνων της.
"Το ξέρατε ότι η Μαριέττα θα κάνει πάρτι στο Derti αυτό το Σάββατο;" ρώτησε η Αγάπη την Αλίκη και την Ηλέκτρα, καθώς έφευγαν μαζί από το σχολείο το μεσημέρι της Τρίτης. "Έχει καλέσει πολύ κόσμο."
"Ναι, μας προσκάλεσε χτες" απάντησε η Ηλέκτρα. "Έκλεισε το μαγαζί και κάλεσε όλο το σχολείο, για την ακρίβεια. Έκανε και εκδήλωση στο facebook. Έπρεπε να είχε κλείσει το ΟΑΚΑ για να μας χωρέσει όλους!"
"Αν εμφανιστούν όλοι. Πάντως σίγουρα κάλεσε τον Άρη, τον Ορφέα και την παρέα του, τον Αλ και τον Βινς. Θέλετε να πάμε μαζί;" πρότεινε η Αλίκη.
"Μέσα, αλλά δε θα πας με τον Άρη;" τη ρώτησε η Αγάπη.
"Δεν ξέρει αν θα έρθει τελικά. Δεν την χωνεύει ιδιαίτερα."
"Περίεργο." είπε η Ηλέκτρα και όλες γέλασαν. "Εντάξει, θα πάμε μαζί τότε."
Οι μέρες διαδέχτηκαν η μία την άλλη και μετά κόπων και βασάνων έφτασε το βράδυ του Σαββάτου. Τα τρία κορίτσια, όπως είχαν συμφωνήσει, πήραν μαζί το λεωφορείο για τη Συγγρού, όπου βρισκόταν ο χώρος που θα φιλοξενούσε το πάρτι. Ο Άρης τελικά είχε αποφασίσει να έρθει αργότερα λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων. Τα κορίτσια πλησίασαν την είσοδο του κλαμπ μαζί με τον Αλ και τον Αχιλλέα, οι οποίοι περπατούσαν χέρι-χέρι (κάτι που, φυσικά, δεν ξέφυγε από την προσοχή της Αλίκης). Παρέλαβαν τα κουπόνια για το ποτό τους και προχώρησαν μέσα στο μαγαζί.
Οι προβολείς πάνω από την πίστα, στα δεξιά της εισόδου, κόκκινοι και μπλε, δημιουργούσαν μια μυστηριώδη ατμόσφαιρα σε συνδυασμό με τον καπνό που αναδυόταν από δύο ειδικά μηχανήματα. Ο χώρος ήταν ήδη γεμάτος από φίλους και συμμαθητές, οι οποίοι κατέβαζαν το ένα ποτό μετά το άλλο και χόρευαν σαν να μην υπάρχει αύριο, μάλλον για να ξεχάσουν την τραγελαφική όψη της Μαριέττας που χόρευε μόνη πάνω στην πίστα. Αν και η ώρα είχε μόλις περάσει τις έντεκα, όλοι έμοιαζαν πολύ εύθυμοι για να έχουν πιει μόνο ένα ποτό. Αγνοώντας τις αμφιβολίες της για την ποιότητα του αλκοόλ, η Αλίκη προχώρησε στο μπαρ και παρήγγειλε ποτά για ττις φίλες της και την ίδια.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ανάμεσα στις Γραμμές
Fiksi RemajaΗ Αλίκη, μαθήτρια της Γ' Λυκείου, προσπαθεί να προσεγγίσει τον μυστηριώδη ζωγράφο της τάξης της. Η ιστορία αυτή συνδέεται με την ιστορία "Μέσα Στο Κλουβί" της @ErsiSalander, στην οποία και την αφιερώνω. Ρίξτε μια ματιά! :)