Η πρώτη που έμαθε τα νέα δεν ήταν άλλη από την Αριάδνη, στην οποία μάλιστα η Αλίκη είχε πρώτα από όλους εκμυστηρευτεί το ενδιαφέρον της για τον Άρη, σχεδόν ένα χρόνο πριν.
"Μπράβο αδερφή! Και πολύ άργησε", της είπε η Αριάδνη, αγκαλιάζοντάς την αυθόρμητα.
"Τι εννοείς;"
"Ε, κάτι ήξερα από τον Βινς. Λέει ότι του τα είχε κάνει κουδούνια μέχρι να βρει το θάρρος να σου μιλήσει".
"Το καλό μου! Κι εσύ γιατί δε μου είπες τίποτα;"
"Με είχε ορκίσει ο Βινς, που τον είχε ο Άρης.. καταλαβαίνεις."
"Τέλος πάντων, σε συγχωρώ γιατί ήταν καλή έκπληξη", είπε η Αλίκη και μπήκε στο δωμάτιό της. Ήταν μία το βράδυ. Παρά τον ενθουσιασμό της, ένιωθε εξαντλημένη από τη γεμάτη ημέρα, οπότε έπεσε κατευθείαν για ύπνο. Η ανάμνηση του απογεύματός της την αποκοίμισε αμέσως.
Οι μέρες περνούσαν. Ο νέος χρόνος βρήκε την Αλίκη στο σπίτι της με την οικογένειά της και τον Άρη στη Βιέννη, όπου σπούδαζε ο μεγάλος αδερφός του. Η Αλίκη ζήλευε σαν τρελή γιατί ποτέ δεν είχε φύγει από την Αθήνα στις διακοπές των Χριστουγέννων.
Την επόμενη μέρα από την επιστροφή του Άρη ο Φίλιππος, ένας συμμαθητής και φίλος του Άρη, της Αλίκης και της Ηλέκτρας, προσκάλεσε τα τρία παιδιά για σινεμά. Μετά την ταινία, στην οποία ο Άρης κρατούσε συνέχεια το χέρι της Αλίκης, η παρέα έκατσε για λίγο έξω από το σπίτι της.
Μία ώρα αργότερα το κινητό της Ηλέκτρας διέκοψε τη συζήτηση της παρέας.
"Ναι; Έρχομαι, είμαι στο δρόμο.". Η κοπέλα τερμάτισε την κλήση. "Παιδιά πρέπει να γυρίσω σπίτι, καληνύχτα!", χαιρέτησε τα παιδιά και άρχισε να απομακρύνεται βιαστικά.
"Λέω και εγώ να πηγαίνω", είπε ο Φίλιππος και ακολούθησε την Ηλέκτρα, τόσο για να αφήσει το ζευγάρι μόνο όσο και γιατί η ιπποτική φύση του δεν μπορούσε να του επιτρέψει να αφήσει μια κοπέλα να περπατά ασυνόδευτη τη νύχτα.
"Θα φύγεις κι εσύ;" ρώτησε η Αλίκη τον Άρη, αν και η απορία της ακούστηκε περισσότερο σαν φόβος.
"Ό, τι θέλεις, έχω χρόνο."
"Κάτσε λίγο. Αν θες πάμε πάνω να μην κρυώσουμε κι άλλο", του πρότεινε.
Το βλέμμα του Άρη γέμισε απορία, και η Αλίκη το παρατήρησε.
"Μην ανησυχείς, δε θα σε αποπλανήσω σήμερα. Η μητέρα μου και η Αριάδνη είναι εδώ. Πριν ήμασταν πολλοί και θα τις ενοχλούσαμε με τη φασαρία."
YOU ARE READING
Ανάμεσα στις Γραμμές
Teen FictionΗ Αλίκη, μαθήτρια της Γ' Λυκείου, προσπαθεί να προσεγγίσει τον μυστηριώδη ζωγράφο της τάξης της. Η ιστορία αυτή συνδέεται με την ιστορία "Μέσα Στο Κλουβί" της @ErsiSalander, στην οποία και την αφιερώνω. Ρίξτε μια ματιά! :)