3. BÖLÜM (kaymak b*rası)

69 3 8
                                    

Mekana gelip, içeceklerimizi söyledik. Yaklaşık 5 dakikadır Draco'nun beni, boş gözlerle izlediğine yemin edebilirim. Ama ben, göz teması kurduğumda, sanki anlamamışım gibi kafasını başka yöne çeviriyor. şapşal.

M.P: "ne o Malfoy ? Çok mu güzelim" diyip güldüm.

D.M: "hayır. Aksine, çok çirkinsin. Bu egon nerden geliyor ?" Dediğinde sinirlendim. "Her neyse karşımda sen varsın diye sana bakıyorum. Başka anlamlar çıkarmazsan sevinirim. Pişman etme getirdiğime."


derin bir nefes verdip, sırıttım.

M.P: "sana sadece ufak bir soru sordum. Bu kadar uzatmana gerek yoktu. Ayrıca sen istedin diye gelmedim. Sıkıldığım için geldim. Tek başımada gelebilirim ayrıca."

O sırada kaymak biralarımız gelmişti. Draco'nun yüzündeki ifade çok garipti. İki kaşını kaldırıp, içeceğinden bir yudum aldı. Ardından, Bende bir yudum aldım.

D.M:" Lydia nerede" ?

M.P: "bizim odada, uzanıyor. Neden" ?

D.M: "Çünkü kuzenim aptal. Merak ettim".

M.P: uzun korkutucu bir bakış attım. "Bana kimse aptal diyemez Malfoy düzgün konuş. Ha konuşmazsan gideyim." Yana doğru bakarak "zaten gelmem hataydı."

D.M: "ammada alıngan çıktın potter." İçeceklerimizi bitirmiştik. "Hadi gidelim"

Toparlandık ve hesabı ödeyecektik. Cüzdanımı çıkardım.

D.M: "bu seferlik benden." Göz kırptı.

M.P: "senin kıyağına ihtiyacım yok :)"

iki içeceğinde parasını görevliye uzatıp çıktım. Hemen Arkamdan geldi.

🐾🍂🐾🍂🐾🍂🐾🍂🐾🍂🐾🍂🐾

Hogwarst' a vardığımızda, Draco hiç bir şey söylemeden yanımdan uzaklaştı. Garip biri. Göz devirdim. Lydia ile olan odamıza çıktım. Lydia'ya baktığımda uyuyordu. Ona gülümseyip, duşa girdim. Ardından kitap okuyupkendimi uykuya teslim ettim..

🦋🐚🦋🐚🦋🐚🦋🐚🦋🐚🦋🐚

Draco hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?
Vote ve yorum yapmayı unutmayınn ♡<3

SLYTHERİN KRALİÇESİ 👸🐍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin