Medyadaki 😫🛐🛐🛐💍~Marcilya'nın anlatımı
Odamda kendi kendime dans ediyordum. Üstümde garip bir kostüm vardı.
(Ağağağağa çok iyi değil miiğ 🛐)
Böyle kostümler giyip dans etmeye bayılıyordum. Kendimi arkada çalan şarkının ritmine kaptırmıştım. Hatta öylesine kaptırmıştım ki kapının açıldığını fark etmemişim..
~yazardan
Draco, Lydia'yı ararken aklına Marcilya geldi. Belki o biliyordur diyerek odasına doğru yürümeye başladı. İçeriden yüksek sesle şarkı çalıyordu. Draco belki 'müsait değildir' diye düşündü. Sonra ise umursamayıp kapıyı çalmadan kapı kolunu aşağıya doğru indirip kapıyı açtı.
D.M: Lydia burdam- ... siktir.
Marcilya Draco'nun geldiğini fark etmemişti. Draco Marcilyayı 1 2 dakika boyunca izledi. Marcilya, Draco'yu fark ettiğinde olduğu yerde kaldı. Yaklaşık 10 saniye boyunca bakıştılar. Ve Marcilya müziği kapattı.
M.P: "tanrı aşkına kapı çalmak nedir bilmezmisin sen ?!?"
D.M:" neden üstünde böyle bir şey var ?"
Diyip Marcilya'nın vücudunu süzdü. Marcilya üzerine baktıktan sonra;
M.P: "o Gökyüzüne benziyen mükemmel gözlerini üzerimden çekmezsen gözlerini oyarım. "
D.M:" iltifatın için teşekkürler fakat üstünde ki bu kıyafet ile durursan kim olsa bakar ?"
M.P: "Her neyse neden geldin "Tripkolik" ? "
D.M: "Lydia'yı arıyordum. Ayrıca tripkolik de nerden çıktı."
M.P: öyle değil mi ? Bana sanki trip atıyormuşsun gibi.
D.M:" öyle bir şey yok kafanda kurma."
M.P: "Lydia en son bahçedeydi. Hem ne yapıcaksın benim bebeğimi ? "
D.M:" sanane kızım ? İstediğimi yaparım. Ha çok merak ediyorsan uçuş dersi için biraz çalıştırıcaktım. Ama gelmeyince merak ettim."
M.P: "vaay be koskoca Draco Milfö- pardon Malfoy bana hesap veriyor ?"
Dedi. İmalı bir şekilde.
D.M: "siktir git Marcilya."
M.P: "olur. Sen mi s***ceksin ? ;) "
D.M:" aptal şakanı evde yap. Çünkü.. neyse"
M.P:" Çünkü ne ? Ayrıca ortda bi şaka yok ama.. :)"
Dedi. Marcilya Draco ile dalga geçiyordu. Bunu hep yapardı. Onun prensibi "göster, kaçdı." Dracoda onun dalga geçtiğini bildiği için pas vermiyordu.