Medayadaki aşk adam Draco Malfoy <3 <3 <3
~Zaman atlaması ( 1 ay)
1 aydır her şey normal ilerliyordu. Genelde derslere girdik. Lydia ile takılıyor, bir şeyler yapıyorduk. Draco'yla düşman değildik, ama konuşmuyorduk ? Sanki bana trip atıyor gibiydi. Lydia ile konuşuyordu hep o yüzden bazen geliyor yanımıza.
Tom ile Lydia uzaktan flörtleşiyor gibiydiler. Ama ikisinede sorsam saçmalayan ben oluyordum. Ama eminim bi şeyler dönüyordu.
Tom ile Lydia çok yakışıyorlardı, fakat Tom Lydia ile Hufflepuff diye çıkmazdı. (Çünkü gerizekalı) onun ırkçılığı sinirimi bozuyor. Yine de arlarını yapmaya çalışıcağım.
~Saat 18.00
•yazardan;
Marcilya ile Lydia elma ağacının altında oturuyorlardı. Lydia gitarıyla bir şeyler çalıyor Marcilya ise sırıtarak onu dinliyordu.
M.P: "Dostum ! Sen gerçekten bu işte süpersin !"
L.B: "biliyorum biliyorum."
Dedi Lydia gururlanarak.
M.P: "Hadi hadi bunuda çall"
L.B: "Tanrım yeter artık sabahtan beri 8. Şarkı bu.."
M.P: "iyi tamam bide beh deneyeceğim o zaman."
L.B: "iyi peki" omuz silkip, elindeki gitarı Marcil'yaya uzattı.
Marcilya boğazını temizleyip, derin nefes aldı. Veeee..
M.P:"DÜNYAĞNINĞĞ EN GÜZEL KIZIĞĞ KİMĞ BİLİYORMUSUNUZĞĞ TABİĞKİĞĞ BEEEĞĞĞĞ-"
L.B: "aman tanrım"
Dedikten sonra ikiside kahkaha atmaya başladı. Lydia ağaca yaslanmış bir şekilde gülmekten yorulmuş, Marcilya ise çimlere uzanmış gökyüzüne bakarken karnını tutuyordu. Ve sonrasında ise birinin onlara doğru yaklaştığını gördü.
T.M.R: "tanrım rezaletti sesin."
M.P: "hiçte bi kere. Mükemmel sesime laf edemezsin marvicik."
T.M.R: "bana marvicik demeyi kes."
M.P: "tamam marvicik"
Lydia bu söylediğine kıkırdamıştı. Marcelinada ona bakıp sırıttı.
T.M.R:" Sence bu komik mi ? Seni aptal Huff- "
M.P: " AAAAAĞ yeter ama rol yapmana gerek yok ondan hoşlandığını ikimizde biliyoruz."
Tom bu söylediğime sinir olmuş olacak ki asayı Marcilya nın boynuna dayadı. Ama Marcilya ondan gram korkmuyordu. Yüzünde ki mimiksiz ifadeyle yüzüne bakmaya devam etti.
T.M.R: "SAÇMA SAPAN KONUŞMA APTAL BULANIK !"
Derken adeta kükremişti.
L.B: "İyi de sen-"
T.M.R: "SEN KARIŞMA ?!"
Marcilya Tom'un Lydia'ya bağırmasına sinirlenmişti tam bir şey söyleyecek ken Lydia ayağa kalktı.
L.B: "BANA BAĞIRAMAZSIN ?"
M.P: "ah Riddle gerçekten söylediğim şey yalan olsaydı umursamazdın. Ama demek ki doğruymuş. Teorimi doğruladın sağol :)"
Dedi ve Lydianın koluna girip ordan uzaklaştılar.
Bahçede Marcilya ve Lydia yürürken..
Marcilya; " tanrıımm tipini gördün mü" diyip güldü.
Lydia ise kaşları çatık bir şekilde; "bunu yapmasaydın keşke. Sanki sana 'benden hoşlanıyor' demişim gibi oldu."
M.P: "amaan boşver sis."
L.B: "hassiktir!"
M.P: "oney lan ne dedin sen ayb ay-"
L.B: "gitarım orda kaldıı !"
M.P: "iyi git al o zaman ben astronomi kulesindeyim."
L.B: "iyi tamam sonra görüşürüz siss" diyip Marcilya'nın yanağını öptü.
•yazardan devam
Lydia hızlı adımlarla Gitarının yanına gitti. Fakat garip bir sahneyle karşılaştı. Tom Riddle gitarını çalıyordu ?
Lydia onu bozmadan dinlemeye başladı. Tom şarkı söylemese bile güzel çalıyordu. Bu hareketi Lydia'nın şaşırmasına sebebp oldu. Tom Lydia'yı farkettiğinde durdu.
L.B: "şey gitarımı alabilir miyim ? "
Tom bir şey söylemeden hızla ayağa kalkıp gitarı Lydia'ya uzattı.
L.B:" teşekkür ederim." Diyip gülümsedi.
Tom ise; "Rica ederim" diyip sırıttı.
Lydia gidecekken arkasını dönüp Tom'a; "bu arada sesin güzelmiş" diyip, gülümseyip omuz silkti, ve yoluna devam etti.
☠🌌🔮💅
Eveeeet tekrardan merhaba. Kusura bakmayın uzun bir süredir yoktum, ama yazsınlar kraliçe geri döndü falan dslsşwöeğdçdçdçd şaka bir yana dönmemin tek sebebi okuyup vote atan 3 4 okuyucum. Burdan hepinizi öpüp, teşekkür ediyorum. Gerçekten boş vaktim oldukça yazıyorum. Ama basketbolcu olduğum için habire antrenmanım oluyo güzellerim. O yüzden yani. Neyse bu kadardı tekrardan hepinizi öpüyoreeem <3333♡♡