#1

72 6 5
                                    

İlk defa b×b deniyorum umarım beğenirsiniz.......
_____________________________________

"Saejin jungkook'u aradın mı?"
"Aradım geliyor bugün sunum yapacağımız için o bizi alacak beraber gideceğiz " "tamam çantamı alıp geliyorum hemen"

Bugün önemli bir sunumumuz vardı üçümüzün eşleşmesi şanstı bizim için ceykey tam bir hackerdı bizlerde okuduğumuz bölümde iyiydik ortak girdiğimiz tek ders vardı o derste de beraber çalışma yapmıştık iyi notlar alacağımıza emindim. Korna sesiyle ceykeyin geldiğini anlayıp saejin ile evden çıkmıştık. Arabaya binerek okula doğru yola çıkmıştık sohbet ediyor arada da susuyorduk sonunda okula gelmemiz ile arabadan inerek sınıfa doğru yürümeye başladık ceykey de bir gariplik vardı birşey söyleyecek ama hem heyecanlı hemde tedirgin gibiydi ikilemde olduğu yüzünden bile belli oluyordu bu konuyu sunumdan sonrasına erteleyerek sınıfa girdik yerimize oturup hocayı beklemeye başladık hoca da sınıfa girince rutin günaydın faslından sonra beklemeden sunuma başlamıştık her grup iyi hazırlanmıştı ama görebiliyordum ki en iyisi biz olacaktık üç dört grup sunumunu yaptıktan ve hocadan tebrik aldıktan sonra bizi çağırmıştı. Kendimizi tanıtmak ile başlamıştık ilk ben başlamıştım..
"Ben jung Eun Hye"
Sırayla devam etmiştik
"Ben Kim Sae Jin"
"Ben de Jeon Jungkook"
Sunuma sırayla anlatacağımız kısımları görsel anlatım ile beraber sunmaya başlamıştık ilgi çekmiş olmalı ki ara sıra sorular yönetilmişti arkadaşlarımız tarafından merak ettikleri belliydi sunumu bitirdikten sonra yazılı sunumu hocaya teslim edip yerimize geçmiştik tebrik almıştık bu hoşuma gitmişti başarmanın sevinci ile yerimize geçmiştik hoca son sunum yapan gruptan sonra dersi sonlandırmıştı. Yorgunluğumuzu tüm sınıfın uykusuz gözlerinden anlamış olmalıydı çok çalışmıştık hepimiz tüm sınıf aslında herkes farklı bölümlerden olsa da uğraşmış oldukları yaptıkları sunumdan belli oluyordu sınıftan çıkarak bahçeye masaya oturmuştuk. Aklıma ceykeyin sabahki hali gelince sorma gereği duymuştum aslında ceykey ile 2 yıldır arkadaştık ama tanıştığımız andan itibaren ayrı bir günümüz bile geçmedi kafa yapılarımız uyumluydu sae jin yani seline gelirsek benim uzun süredir arkadaşımdı 4 yıl sosyal medyadan arkadaşlık yapıp hayalimizi gerçekleştirerek kore de okumak için buluşup real olmuştuk sosyal medya dan olsa bile birbirimizi çok iyi tanıyorduk..
"Ceykey sabah ki halin bir garipti anlatmak istediğin ama çekindiğin bir durum mu var? "
"Eun hye aslında size önemli bir şey söylemek istiyorum aslında sizden sakladığım tek şey bu bunu size her anlatmak istediğim de beni anlamamanızdan korktum ama bunu şimdi değil akşam söyleyeceğim vereceğiniz tepkiyi bilemiyorum "
"Önemli olduğu kesinleşti ama ne olursa olsun senin yanındayız bunu bil " "teşekkür ederim ikinize de ama önce bugünü bitirmemiz lazım derslere girelim çıkışta buluşalım beraber size geçeriz olurmu? " "tabiki de o halde görüşürüz "
Her birimiz kendi bölümlerine dağılıp biran önce dersleri bitirip eve gitmek istiyorduk. Aslında ben şanslıydım bugün sadece 4 saat dersim vardı onların bir saat fazla derse girmeleri gerekiyordu. Butun derslerim bittiğin de onlara benim eve erken gideceğime onlar gelene kadar evi temizleyip  bize yemek hazırlayacağımı mesaj atarak eve gitmek için yola koyulmuştum. Otobüse binip dört beş durak sonra eve yakın olan durakta inmiştim. Sürekli çantamın içinde benimle saklambaç oynayan anahtarımı sonunda bulup eve girmiştim.  Çok dağınık değildi ama yapılması gereken işler vardı hemen evi toplayıp süpürüp silerek işimi bitirmiştim. Duş almaya karar vererek kendimi banyoya atmıştım kısa bir duşun ardından üzerimi giyip mutfağa geçerek yemek hazırlamaya başlamıştım ceykeyin sevdiği yemekleri yapmıştım bir arkadaşı ile beraber kaldıkları için düzenli yemek yediği soylenemezdi arkadaşının isim park jimin'di o da samimi olduğumuz sürekli görüştüğümüz bir arkadaşımızdı bizimle aynı üniversite de okuyordu ama rahatsızlığından dolayı bir kaç gündür okula gelmiyordu aklıma gelen fikir ile ceykeye gelirken jimini de almalarını mesaj atıp yemek yapmaya devam etmiştim jimin için ona iyi gelecek bir kaç şey de hazırlamıştım mutfağı toplayıp salona geçmiştim. Telefonu elime aldığımda ceykeyin tamam yazdığını gördüm. Jungkook öyleydi yüzyüze iken çocuk gibi olduğumuz mesajlaşırken yada telefonda konuşurken çok ciddi oluyor resmi konuşmalar yapıyorduk değişik insanlardık ama bu yüzden arkadaştık ben bu düşüncelere gülümser iken kapının çalması ile bu düşüncelerime ara verip kapıyı açmaya gitmiştim. Kapıyı açtığımda üçünün de nefes nefese olacağını düşünmemiştim. Hepsi kendini adeta eve atarak içeri girmişti.
"Noluyor iyimisiniz bir şey mi oldu ?"
"Yok olmadı sadece sokak köpekleri kovaladı "
"Ne arabayla gelmediniz mi siz "
"Neden bilmiyorum bizde sorguladık ama apartman bahçesinin kapısının önünde yatıyorlardı biran da üstümüze koştular bizde kovalamaca oynadık zor attık kendimizi napalım "
"Hahahahaha " "gülme yaaa"
"Tamam tamam oturun size soğuk su getireyim rastlarsınız "

Gülerek mutfağa gidip su alarak salona geçmiştim hepsi yeni yeni nefeslerini düzene sokmaya başlamışlardı hepsine sularını verip bende kendimi koltuğa atmıştım jimin kendini toparlamış iyi görünüyordu
"Sen nasıl oldun jimin daha iyimisin "
"Iyiyim en azından daha iyiyim eun hye sorduğun için saol" "ne demek iyi olmana sevindim. Bu arada yemekler hazır isterseniz soğumadan geçelim masaya ?" "Ciddimi ayy çok açım eun hye sen olmasan açlıktan öleceğim "
"Ne zaman isterseniz size her zaman yaparım jimin jungkook ikinize geçerli bu saejin kendisi yapar" "ben ne yaptım şimdi yaaaa " "şaka yapıyorum canım hepinize yaparım biliyorsunuz seviyorum " "doğru "

Hepsi son soylediğime katılarak sofraya oturdular mutfaktan yemekleri getirip bende sofraya oturmuştum. Hepimiz yemeğimizi yiyip kalkmıştık masadan saejin (selin) ile masayı toplayarak bulaşıkları makinaya dizip son işimizi de yapıp jimin ve jungkookun yanina salona geçmiştik.
"Söylemeye hazır mısın bilmiyorum ama bize bugün ki bahsettiğin sırrını söyleyecek misin ceykey "
"Ceykey söyleyecek misin gerçekten düşündüğüm şeyi mi ?"
"Evet jimin-shi söyleyeceğim artık zamanı geldi bence.Şimdi kızlar vereceğiniz tepkiden dolayı endişeliyim ama tek seferde söyleyeceğim bir daha söylemem bak"
"Ayyyy tamam söyle artık ceykey"
Saejin ile ikimizde aynı anda söylemiştik. Ikiside bu duruma gülümseyip devam etmişti ceykey..
"Şöyle ki ....... ben gayim"
"Neeeeeeeeee"
Ikimiz de bunu çığlık atarcasına sorarken ceykey bir an üzülmüş gibiydi
"Bir dakika şimdi tekrar söylermisin inanmakta zorluk çekiyorum çünkü "
Omuzları düşük biraz da korkmuş gibi
"Ben gayim kızlar "
Sae jin ile aynı anda çığlık atıp ayağa kalkarak sarılmıştık birbirimize. Adeta birbirimizin etrafında gülerek dönüyorduk sonunda dönmeyi bırakıp tekrar oturmuştuk koltuğa ceykeyin yüz ifadesi o kadar komikti ki hem gülecek hem ağlayacak gibiydi ama çok tatlıydı.
"Kızlar bu tepkiniz iyi mi kötü mü bana iyi gibi geldi ama emin olmak istiyorum."
"Jungkook öncelikle sana bir vururum yere dümdüz olursun ama neden bizden bunu saklamana gerek olmadığı halde sakladığın için ikincisi sence kötü birşeye gülerek sevinerek tepki verirmiyiz biz? "
"Haklısınız emin olmak istemiştim "
"Bu gayet normal birşey sırf gaysin diye seni kötü yapmaz bu bunun için ne sana kötü davranırım ne de seninle arkadaşlığımızı bitiririm bu senin karakterini etkilemiyor sen bizim arkadaşımızssın ve bu sebepten durumdan dolayı bu değişmeyecek "
"Eun hye haklı ceykey sırf bu yüzden sana olan sevgimiz de arkadaşlığımız da bitmeyecek biz senin karakterini kafa yapını davranışlarını duygularını hayallerini kısacası herşeyini sevip kabul ederek arkadaşın olarak yanındayız bu sebepten sana karşı hiçbir şey değişmeyecek hatta bence eun hye de benimle ayni fikirde ki daha da yakın olacağız "
"Haklısın sae jin katılıyorum "
"Yanımda olduğunuz bana destek verdiğiniz için herşey için teşekkür ederim hepinize siz benim ile olun bana yeter " "biz de sana teşekkür ederiz ceykey bize güvenip söylediğin için " "ben ilk baştan beri güveniyordum kendi korkularım engel oldu sadece " "korkmak yok geri adım atmak yok geride kalmakta yok bize yakışmaz okeyyyyy " "doğru sae jin teşekkür ederim tekrar" "ayyy tamam anladık sen söyledin kurtuldun sizde olumlu karşıladınız olay bitmiştir sabaha kadar teşekkür edecek jungkook kapatalim konuyu artık " "tamam jimin sakin ol tek nefeste konuşacağım diye kıpkırmızı oldun nefes al" "doğru unutmuşum "
Hepimiz gülerek eğlenerek geceyi geçirmiş yavas yavaş esnemeye başlamıştık hepimizin uykusu gelmişti jimin ve jungkook bugün bizimle kalacaklardı onlar saejin'in odasında beraber bende saejin ile benim odamda yatacaktık. Hepimiz odalara dağılıp kendimizi uykunun kollarına bırakmıştık..........

ILK BÖLÜM UMARIM BEGENIRSINIZ
BU ARADA
SAEJIN=SELIN
EUN HYE=YASEMIN (BEN)
BEGENIP YORUM YAPARSANIZ SEVINIRIM ÇÜNKÜ BUNU YAZACAĞIM DIYE BIR TARAFLARIMI YIRTIYORUM ILK DEFA OKUMAYIP B×B YAZIYORUM ÇÜNKÜ ...
DESTEKLERINIZI BEKLIYORUM.....
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

          Hidden In My Shadow( TaeKook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin