#6#

13 2 2
                                    

JIMIN'IN AĞIZINDAN:
Sabah gözlerimi güneşin o delici ışıkları ile zor da olsa açmıştım. Etrafa kısa süreli boş bakışlar attıktan sonra bahçede uyuya kaldığımı ve kızların mutfakta sızdığını hatırlamam ile mutfağa kosmustum. Tahmin ettiğim gibi ikiside hala yerde uzanmış uyuyorlardı.
İkisini de dürtüp uyandırdım ikiside neye uğradığına şaşırmış hızla yerden ayağa kalkıp sersem tavuk givi adeta sallanmislardi bu halleri beni kahkahaya bogsada kısa sürdü neden mi eun hye nin tekmesiyle tabiki uyandığında aşırı sinirli birisine dönüşüyordu adeta sonunda kendilerine gelmiş odalarına geçmişlerdi bende odama geçip duş alıp  üzerimi giydim kendimi direk salona atıp bizimkileri beklemeye başladım......

JUNGKOOK'UN AĞIZINDAN ;

Sabah gözlerimi zor da olsa açıp yataktan kalktım ve kalktığım gibi kendimi banyoya attım duş alıp üzerimi giydim bizimkilerin uyandığını varsayip salona doğru yol aldım. Tam da tahmin ettiğim gibi jimin uyanmış hazırlanıp salonda oturuyordu kızlar henüz ortada yoktu bende jimine Günaydın deyip yanında yerimi almış kızları beklemeye başlamıştım....

EUN HYE'NIN AĞIZINDAN :

Jiminin durtmesi ile uyanıp kendimi odama atmıştım odama atmayıp direk banyoya atmıştım başım aşırı ağrıyordu ve gözlerim kararıyor du umursamayıp duşumu alıp banyodan çıktım üzerimi giyip okul için hazırlanmaya başladım bugün günün yarısı okulda diğer yarısı şirkette geçecekti her ne kadar uyuz hoseokun yüzünü görmek istemesem de gitmek zorundaydım. Düşüncelerimden arınıp salona doğru geçtim selin dışında jimin ve jungkook oturmuş bizi bekliyordu.. Bende yanlarına oturup first laydimiz selin hanimi beklemeye başladım...

SAE JİN'IN AĞIZINDAN :

Kisa bir dusun ardından dolabın karşına geçmiş ne giysem diye düşünüyordum gerçi ona karar vermek kolay da jin beyi ne yapacaktık aceba onu başka biriyle yakalamış olmak hem sinirimi bozuyor hemde içime öküz oturmasına sebep oluyordu banane biliyorum beni ilgilendirmiyor fakat sebebini bende bilmiyordum amaaaannn kıyafetlerimi seçeyim en iyisi bosver selinnnn..
Kisa bir göz gezdirmenin ardından ne giyeceğime karar verip seçtiklerimi üzerime geçirip son hazırlıkları da yapıp salona geçtim. Bizimkiler beni görünce
"şükür sonunda selin hanım!"
Dediler
Anladimki biraz fazla beklettim napayim yavaş hazırlanan birisi olmak benim suçum değil.... Aslında sanki benim suçum sjsjsjs
Susmuş kendi içimde konuşurken hepimiz ayaklanıp okula doğru yola koyulduk. EUN hye ye yani bizim yasemine baktığım da biraz halsiz duruyordu sanki ama dünden kalma sayarak çok önemsemedim.. Yani geçer enerjisi birazdan yüklenir diye düşündüm...
Sonunda okula gelmiş derse girmistik bir an önce bitsin de şirkete gidelim kafasındaydim.
Dersleri bitirmiş okuldan çıkıp şirkete doğru yola koyulmustuk ama dikkatimi çeken tek şey eun hye'ydi. Sonunda dayanamadım..
"eun hye iyimisin neyin var senin iyi gözükmüyorsun?"
"bilmiyorum knka ara sıra gözüm falan kararıyor dün fazla içtik sanırım biraz da başım ağrıyor ondan sanırım geçer birazdan birsey olmaz"
"eminmisin bak iyi değilsen bir doktora gidelim"
"saçmalama saejin gerek yok"
Su kızın hastane nefretini anlayamıyorum geberse gerek yok dicek o derece yıllar oldu kızı bir kere doktora götüremedim..
"Sen nasıl istersen knka"
Üstüne düşersem sinirlenecegini bildiğim için üstelemedim yol boyu hepimiz sesizdik. Sonunda şirkete gelmiş hepimiz alanımıza odalarımız dağılmıştık ki zaten jk hacker onu biliyorsunuz bizim bölümler ona göre daha az havalı ahahaha
Eun hye yazılımcı
Jimin bilgisayar mühendisi
Ben işe veritabanı yoneticiligi bölümündeydim.
Seok jin henuz gelmemişti garipti ama yapmam gerekenleri yapmaya odanlanmistim....

EUN HYE'NIN AĞIZINDAN :

Hepimiz ofislerimize dağılmıştık
Odaya girdiğim de hoseok başını masaya koymuş uyuyordu.
Uyandırmak onu isteyeceğim son şeydi o yüzden sessiz şekilde ufak tefek işlerimi halletmiştim zaten başım çok kötü ağrıyordu hiç uğraşamazdım sessiz olması işime yaratmıştı. Hoseok uyurken başımın ağrısı geçer belki diye bende işlerimi bitirip başımı masaya koydum. Koyduğum gibi dalmışım zaten ne kadar sürdü bilemem ama masaya inen yumruk ile yerimden sıçramış şaşkın şekilde hoseoka bakmıştım sinirli bir şekilde bana bakarak...
"napiyorsun sen işe yeni geldin ve uyudun mu sen bu ne rahatlık babanın dükkanı mi burası EUN hye"
"kafamın dibinde ne bağırıyorsun hoseok Allah aşkına uyuyordun uyandırmak istemedim iyi hissetmediğim için başımı koymuştum uyuya kalmışım yanlış biliyorum ama babanın dükkanı falan hoş değil"
"senin hastalığın beni ilgilendirmez defol ofisten ne yaparsan yap bunun da stajına etkisi olacak unutma gerçi senin gibi yüzsüzler utanmak nedir özür dilemek nedir bilmez arsız arsız konuşur ama neyse"
Son söylediği kelimeler benim cinlerimi tepeme çıkarması saniyelerimi almıştı.
Gözlerim gittikçe kararirken
"sen haddini bileceksin söylediğin şeylere dikkat et beni sinirlendirme"
" sen üstüne konuşurken dikkat et ayrıca sinirlensen nolur ha naparsin senin gibi değersiz ucuz birisi sinirlense ne olur ha"
"bana bak!!"
Demem ile gözlerimin tamamen kararması resmen kör oluşum ve yere yumuşak bir iniş yapmamdi. Gerisi bende yoktu....

JUNG HOSEOK'UN AĞIZINDAN :

Ben söylediklerime karşın ağzımı yüzümü kırar diye düşünürken bana bak deyisinden bir anda gözlerinin arkaya kayması ve kucağıma bayılması bir oldu neden bilmiyorum ama kalbim aşırı hızlı atıyordu. Yüzüne ufak ufak tokat atarak uyandırmaya çalışsam da kendine gelmeyisi beni korkutuyordu neden o kadar ağır konuştum ki sanki neden onu gördükçe ağzım durmuyordu neden ya neden yeminle bende bilmiyorum kendine de gelmiyor iyice korkmaya başlamıştım.
Sonunda sert denecek bir tokatla kendine gelmesini bekliyordum..
Sonunda gözlerini yavaş yavaş aralamis bana masum masum neye uğradığını çözmeye çalışırcasina bakıyordu. Çok masumdu hemde aşırı masum ve çok tatlı hele o gözleri en sevdiğim aşığı olduğum yeşilin tonu yeşil gözleri uffff.....
Noluyor hoseok kendine gel kendine gellllll.....
"iyimisin eun hye"
"noldu bana niye senin kucağındayım ben"
"neden aceba eun hye bayıldın iyimisin gözlerin arkaya doğru kaydı birsey oldu sandım iyi değilsen doktora gidelim hadi kalk"
"sakın olurmusun hoseok başım dönüyor hala"
"tamam gel sakince otur şu koltuğa"
Yavaşca kaldırıp koltuğa oturttum resmen esmer teni bembeyaz olmuş şeftali rengi dudakları mosmor olmuştu. Böyle bile çok güzeldi...
"su verirmisin hoseok susadım"
"tamam sen otur sakın sakın bekle"
Hemen bir bardak su alıp içmesine yardım ettim.
" sen iyi değilsin hemen revire gidiyoruz sonrasında eve gidiyorsun bu halde akşama kadar çalışamazsın sen"
"iki saniye önce ağzıma siciyordun noldu ilgi gösteriyorsun"
"sana iyilik yapanda kabahat ne bok yersen ye beni ilgilendirmiyor"

İyilik yapsam suç yapmasam suç ne boku varsa yesin...

Yerinde kiprasinca kalkacağını anladım sessizce umursamaz görünerek izlemeye başladım...

EUN HYE'NIN AĞIZINDAN :

Ne ama yalan mı yani ağzıma siciyor sonra umrundaymisim gibi ilgileniyor sahte ilgiye ihtiyacım yok.
Kalkmış kapıya doğru ilerlerken tabiki noldu başım tekrar döndü bir an sektelesemde düşmedim yakışıklı kurtarıcım 😏 hoseok beni tutmuştu.
"inatlaşma eun hye gel gidelim revire"
"normalde kabul etmem inatlasirim ama kendimi iyi hissetmiyorum o yüzden gidelim"
"hahaha senin su duygu değişimlerin benimkinden beter"
"öyledir sjsjsjs"
"bakıyorum enerjin yerine geldi sanki"
"niye aceba laf sokmasan uğraşmasan iyi anlaşırız sanki ne diyorsun"
" Sus şımarma eun hye"
"tamam sustum"
Sonunda revire gitmiştik.
Hemşire benimle ilginmis tansiyonumu olcmustu. Bir insanın tansiyonu nasıl 7 ye 2 çıkar anlayamasam da hepimiz buna sasirsakta sesimi çıkaramadım serum takıp gitmişti hemşire hoseok işe başımda dikilmiş izliyordu benim klasik serum yiyince gelen gülme krizi çocuğun yanında gelmeseydi iyiydi ama gelmişti.
Ben gülme krizine girmiş gülerken sasirsa da gülmem komik olsa gerek o da gülme krizine girmişti. Kapıda bizimkileri hatta hyunglari da şaşkın şekilde görmem ile gülmem bir anda son buldu. Tabi hoseok yüzümün halinden anlamış olsa ki arkasına dönüp bizimkileri oda farketmisti.
"hoseok hyung eun hye ne oluyor biz sen oluyorsun diye kosa kosa geliyoruz sen burda kahkaha ile gülüyorsun"
"kanka aslında beni biliyorsun yani sebebini yani"
" hahaha sakın ol biliyorum hepinize de açıklayım hyung eun hye serum yiyince gülmeye başlıyor sebepsiz yere"
" hahahah değişik bir tip bu kız yaaa"
"biraz öyleyim jin hyung"
"değişik severim"
"ne dedin hoseok"
"ne dedim birsey demedim ne dedim ki"
"birsey demedin canım ne dedin ki sanki"
"dimi birsey demedim yoongi"
"aynen aynen hahah"
"ben birsey anlamadım ama neyse bitsin de gitmek istiyorum artık uyumak istiyorum kafam ağrıyor"
"birazdan biter biz gidelim sen dinlen kafanı daha çok agritmayalim"
"saol hyung"
"sana eve gelince bomba şeyler anlaticam knka hazır ol"
"noldu kız anlat"
"hadi görüşürüz geçmiş olsun knkammmm"
"sae jinnnnnn noldu yaaaaa"
"bay bayyyyy"
Bu kızı geberticem yeminle geberticem içime kurdu atıyor bomba gibi sonra gidiyor hatırlatın bi ara dövecem bunu yani......
Serum bitsin diye resmen dakikaları sayarken sonunda bitmis hoseoka mesaj atıp bizimkilere de mesaj atıp şirketten çıkıp eve gitmiştim üstümü bile değiştirmeden kendimi yatağa atıp uykuya bıraktım kendimi.........

          Hidden In My Shadow( TaeKook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin