EUN HYE'NIN AĞIZINDAN :
Sae jinin beni durtmesi ile zor da olsa gözlerimi açtım başımın ağrısı sanki gitmişti ama üzerimde bir halsizlik vardı sadece uyanıp Sae jin ile salona geçtim unutmuş değildim bana anlatacakları vardı hanımefendinin.
"kız ne oldu anlatsana"
"kızım dur bismillah yeni uyandın nerden hatırladın da hemen soruyorsun"
"ben hiçbir şeyi unutmam bilmezmisin"
"doğru salona geçelim de hepinize anlaticam zaten"
Hem konuşmuş hemde salona doğru ilerlemistik.
Salonda jimin koltuğa uzanmış jk ise oturmuş elinde telefon ile uğraşıyordu geleli uzun zaman oldu sanırım ki sıkılmışa benziyorlardi.
"hello gençlik uyuyan güzel uyandı haha"
" dalgayı bırak eun hye aklım sende kaldı akşama kadar iyimisin"
"iyiyim jk sorun yok sadece halsizlik var o kadar"
"eminmisin"
"eminim jiminshiiii"
"tamam anladık ki iyisin sjsjsjs"
"onu bunu bosverin Sae jin biraz daha anlatmazssa bana gelicekler katliam cikicak burda catlicam anlatacak mısın artık"
Buydum ben taktığım şeyi öğrenmezsem rahat etmezdim madem anlaticam dedin anlatacaksın abi banane yanii haksız mıyım şimdi ben....
Yine düşünceler yine ben derken Sae jin derin bir nefes alarak başladı konuşmaya.
"şimdi bugün hepimiz dağıldık ya odalara odaya girdiğim de hwasa oradaydı."
"eeeee ne var bunda salak yengesi adamın"
"işte oturmuş dip dibe konuşuyorlardı bende özür dileyerek çıktım işte sonra disarda gezinirken hwasa çıktı odadan rm hyungun odasına doğru gitti. Bende kapıyı çalıp odaya girdim"
"eeee amk hikaye mi anlatıyon sadede gel"
"knka senin gibi ayılıp bayilma olmadı ama amk bana kizicak geçen seferki gibi bağırıp kizicak tehdit edecek diye bir an tedirgin oldum ona doğru giderken bian ayaklarım birbirine dolandı amk yere yapıştım"
"bumuydu Sae jin anlatacağın bomba olay"
"dur jimin bitmedi"
"korkutma amk noldu"
"dur lan Bi susun da anlatayım bölme jk bak valla yolarım seni en heyecanlı yeri bak sjsjsjs"
"tamamm m"
"yanıma geldi iyimisin falan diye dibime kadar eğildi sonra bana bakıp bir an da gözlerin beni kendine çekiyor tehlikedesjn haberin olsun dedi"
"ne alaka yaaa nasıl yani neden ki"
"amk ben anladım mi ki sonra senin ayılıp bayıldığını duyduk kosa kosa yanına geldik senin yüzünden yarıda kaldi amk"
"ben ne yaptım amk bir dahakine haber ver kendimi tutarım knka hahahahaha"
"garip bunu demesi adamı iki gün önce bir kızla bastın ne ara bir şey hissetmeye basladi ki"
"birsey hissettiği ne malum"
"başka ne anlamı olabilir ki bunun"
"mantıklı aslında jk ara sıra mantıklı konuşuyorsun knka sen hahaha"
"knka şimdi ne yapacam ben onu deyin bana"
" biz ne bilelim doğal davran akışına bırak bosver"
"öyle yapayım bencede ya aynen bencede saol jiminshiiii"
"aha bu da başladı cildiricam şimdi ben gidiyorum yatmaya iyi geceler"
"iyi geceleeeeerrrrr"
Sae jin ile jk odasına geçmiş ben ise uyuduğum için biraz telefonda oyalanıp odama geçtim uyku aşığı birisi olarak uykuya daldım.......SAE JIN'IN AĞZINDAN :
Sabah gözlerimi zor da olsa açmıştim. Aklıma direk dun ki olay gelince gülümsemeden edemedim içimde ki anı heyecanla yerimden fırlayıp hazırlanmaya başladım. Hızlıca hazırlanıp salona adeta koştum bir an önce kahvaltı yapıp şirkete gitmek istiyordum içimde bir merak vardı merak ediyordum jin bana bugün nasıl davranacakti. Salona geldiğim de hepsi masaya oturmuş kahvaltı için beni bekliyordu bende hızla yerimi alıp Günaydın faslindan sonra kahvaltımizi yapmaya başladık.
Kısa bir süre sonra hepimizin telefonlarına aynı anda bildirim gelmişti.-KOREMAGAZİNHABER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden In My Shadow( TaeKook )
Fanfiction"Ben ne istersem o olur jungkook" " Kaderin ellerim de taehyung bunu sende çok iyi biliyorsun" Ikisi de birbirlerinin kaderi olacağından birbirlerinin gölgesinde yaşadıklarından habersizdi neler olacağını bilemeden hayatın neler getireceğini bileme...