SaeJin'in ağızından;
Sohbet koyuydu bizimkilere rm hyung nasıl tanıştığımızı anlatmıştı bizimkiler şaşırmış ama birşey dememislerdi.
"Aslında saejin o gün kurtardığın kız varya hwasa "
"Evet hyung " ne söyleyeceğini merak etmiştim.
"Işte ben onunla evliyim. O olaydan sonra tanışma ve sonrasında zaman geçirme fırsatım oldu sonuç ise evlilik"
"Ayyyy gerçekten mi çok mutlu oldum hyung "
"Bir gün tekrar buluşmaya ne dersin ?"
"Aslında çok isterim ama beni hatırlar mi sence"
"Hic unutmadı ki her konu açıldığı zaman senden bahseder."
"Çok mutlu olurum tekrar görmek iyi olurdu."
"Eminim o da aynısını düşünüyor. Bu arada stajerlik başvurusu yapacak misiniz?"
"Hepimiz de başvurmayı düşünüyoruz"
"Hepimiz başvurmayı düşünüyoruz ama seçilir miyiz bilmiyorum şahsen "
"Neden öyle düşündün eun hye "
" Aslinda Jin oppa Hepimiz kendi bölümlerimiz de en iyisiyiz ama en büyük patron Kim Taehyung oppa bizi seçer mi bilmiyorum daha doğrusu beni "
Eun hye ile jin konuşurken jhope'n lafa atlaması beni ve diğer herkesi şaşırtmıştı.
"Seni secmeyecegi kesin "
"Derken bunu neye dayanarak dedin aceba merak ettim."
Eun hye'nin sinirlendiği belliydi.
"Ben taehyungu tanırım "
"Peki "
Eun hyenin alttan alması uzatmamasi şaşırtmıştı normalde üstüne atlaması lazımdı çünkü hoseok bunu resmen aşağılar gibi söylemişti. Eun hye geri kalan sohbete katılmamıştı. Jimin ve ceykey soru sorulursa cevap vermişti sadece genelde rm hyung ve ben konuşmuştuk. Eun hye telefonuna odaklanmış dinlemedigine bile emindim normalde kalkar giderdi ama bizim için oturuyordu hala sinirli olduğu belli oluyordu daha doğrusu sadece biz anlamıştık.
"Rm hyung biz kalkalim saat geç oluyor yapacak işlerimiz de var ertelemek istemiyoruz tekrar görüşmek üzere."
"Tamam sae jin hepiniz ile tanıştığıma memnun oldum arkadaşlar. "
Ceykey jimin ve eun hyenin adına "bizde hyung bugün için teşekkürler "
Demişti. Hepimiz birden ayağa kalmıştık bir anda eun hye son kez jhope bakıp arkasını dönerek bizden önce çıkmıştı. Bizde eun hyenin arkasından çıkmıştık. Bir taksi durdurup eve doğru yola çıkmıştık çok uzak değildi kısa sürede eve gelmiştik. Eun hye anahtar ile kapıyı açıp önden eve girmişti . Hepimiz salona geçip kendimizi koltuğa attık.
"Ben o beyinsiz hoseoka kıl oldum ."
"Belli üstüne atlamamak için zor tuttun kendini "
"Ne yapayim ceykey salak ustten ustten konuşuyor."
"Haklısın ama ses etmesen iyi stajer seçilirsen onun yanında staj yapacaksın biliyorsun değil mi"
"Hahh siktir haklısın jimin unuttum basvurmuyorum ben"
"Saçmalama eun hye "
"Neee o burnu kendinden hava da olan adamla çalışacak ondan eğitim alacak değilim sae jin"
"Sinirden böyle konuşuyorsun ama bizim için büyük şans bir yıl dayanacagiz sadece mantıklı duşun az ya"
"Haklısın bu şansı geri ceviremem yarın gidip basvuralim"
"Evet yarın gidip basvuruyoruz okey."
Okey okey de ne soylicem ben yaaaa jin oppa çok yakışıklı tatlı değil miydi? "
"Kızım sen nasıl konudan konuya atlıyorsun yaaaa"
"Ne yapayım ceykey aklıma geldi"
"Hahaha bu kız akillanmaz"
"Katılıyorum "
Jimin ve ben aynı anda söylemiştik bunu eun hyenin hallerine gülüp mutfağa geçtim atıştırmalık birşeyler hazırlayıp tekrar salona geçtim hepsi birbiriyle dalga geçerek eğleniyorlar dı. Hazırladığım abur cubur şeyleri sehpaya koyarak bunları bekledim çünkü hala birbirlerine guluyorlardi. Sonunda susup beni farketmislerdi.
Oturmuş film seçmeye çalışıyorduk sonunda bir film bulup izlemeye başladık...............Rm'in ağızından;
Sae jin ve arkadaşları gitmişlerdi. Arkalarından bizde hesabı ödeyip çıkmıştık. Hepimiz arabaya geçmiş eve doğru gidiyorduk. Aklıma hoseokun eun hye'ye neden öyle dediği gelmişti .
"Hoseok neden öyle bir çıkışta bulundun eun hye'ye karşı? "
"Namjoon doğruyu söylemek gerekirse bende bilmiyorum biran da çıktı ağzımdan "
"O nasil oluyor hobi"
"Bilmiyorum namjoon bilmiyorum"
"Peki öyle olsun"
Verdiği cevap mantıksız gelsede üstüne gitmedim sessiz bir yolculuğun ardından eve gelmiştik daha doğrusu taehyungun evine bugün onun evinde kalacaktı bizim çocuklar ben kalamiyordum evli olmanın bazı sorumlulukları ışte. Kapıyı calmamizla açılması bir olmuştu evin hizmetlisi açmıştı. Taehyungun salonda olduğunu öğrenmiş ve yanına gitmiştik.
"Ne yaptınız gençler nasıl geçti "
"Keşke bir merhaba deseydin taehyung"
"Merhaba hyung ama merak ettim bu yıl ki stajer adaylarını binevi gördünüz hepsinin başvuracağını biliyorum çünkü "
"Doğru hepsi iyiydi sorduklari sorular zorlayiciydi ama hallettik."
"Guzelll ama gec geldiniz nerdeydiniz"
"Aslında seninle bunu konuşmak istiyorum ama özel olarak konuşabilir miyiz"
"Olur hyung çalışma odama geçelim "
O onde ben arkada çalışma odasina geçmiştik zaman kaybetmek istemiyordum hemen lafa girdim.
"Taehyung sana hwasayi kurtaran kızdan bahsetmistim hatırlıyor musun?"
"Evet hyung ama ne alaka"
"Bugün o kız o sınıftaydı ve 3 arkadaşı daha vardı. "
"Eeeee yani hyung"
Hepsi alım yapacağımız bölümlerde okuyor 4 stajer alacağız ve hepsi istediğimiz bölümlerde okuyor hepside çok iyi teşekkür edememistim kendisine aramış ama bulamamistim başvuru yapacaklar."
"Diyorsun ki onları seç "
"Evet"
"Başvuru yapsınlar bakariz"
"Tamam düşün sen bence"
"Tamam hyung "
Konuşmamız bitince salona geçmiştik. Hepsi oturmuş sohbet ediyordu saat geç olmuştu daha fazla eve geç kalmak istemiyordum. Kısaca eve gectigimi söylerek vedalasip çıkmıştım.......
Eun hye'nin ağzından;
Evde oturmuş hep beraber film izliyorduk. Korku filmi seçmişti ceykey saejin ile ben adeta kahkaha atıp dalga geçerek izliyorduk tabi jimin ve ceykey bize kızana kadar sonrasında ikimizde susmuş sadece izliyorduk. Film çok ilgimi çekmemişti türk korku filmleriyle büyümüş biri olduğum için tabi ....
Korku en büyük zayıflıktı bana göre korkarsan kaybedersin bu yüzden hu zamana kadar savaştım ve kazandım çünkü buradaydım hayallerimin peşinden koşmuş ve basarmistim hatta yolu çoktan yarılamıştım. Kim ne derse desin umursamalı yoluna devam etmelisin insanlarin ne dediklerini dinleyerek bir yere varamazssin. Hep bu düşünceler ile yoluma devam etmiş basarmistim sahi ben neden hoseok öyle dediğinde basvurmaktan vazgecmistim neden biran da pes etmiştim ki ben eun hye ben yasemin asla vazgeçmem bu benim karakterime ters ......
Düşüncelerim ile bayaaa gaza gelip biran da koltuktan kalkıp odama gitmiştim bizimkilerin arkamdan seslendigini duysamda umursamadan odama girdim. Yarın başvuru yapılacaktı gecenin geç olduğunu binevi yarın olmuştu hemen laptopumu dizime alıp başvuru yapacağımız siteye girip başvuru yapmıştım vazgeçmek yoktu bir insanin dediğine takılıp karamsarlığa dusmeyecektim. Basvurumu yapmış laptopumu kapatıp yatagimin yanındaki komidinin üzerine koyup yatağa uzandim. Tavanı izlemeye ve düşüncelerim ile başbaşa kalmıştım. 'Nerden nereye be eun hye herşeye rağmen her zorluğa rağmen savaştın ve başardın.'
Adeta iç sesimle konuşuyordum kendime ic sesime hak verip uyumaya karar vermiştim uyumak en iyisiydi yarın erken kalkacak ve şirkete mulakata gidecektim daha doğrusu gidecektik ama ben erken kalkacaktim telefonuma alarmı kurup gözlerimi yumup uykuya daldım.........₩ ERTESI GÜNÜN SABAHI ₩
Eun Hye'nin ağzından;
Sabah gözlerimi alarmın sesiyle açmıştım. Hemen kalkıp kısa bir duş alıp giyinmek için dolabın önüne geçtim. Uzun bir göz gezdirmenin ardından mini bej rengi bir elbise seçip giydim altına siyah topuklu ayakkabı düşünüyordum kurtaricim olmuştur her zaman saçlarımı da doğal bırakıp kabarmamasi için bir kaç losyon kullanmış makyajimi da sade yapmistim. Sonunda hazir olduğuma karar verip , kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim. Alternatif şeyler hazırlayıp bizimkileri uyandırmış ve tekrar mutfağa dönmüştüm. Hepsi hazır bir şekilde aşağı inmişti. Ceykey ve jimin siyah sportif bir takim giymiş saejin ise siyah diz altı dar bir elbise giymişti. Hepimiz zamanımız olduğu için rahat rahat kahvaltimizi yapıp çıkmıştık. Gece erken yattığım için üyelerin bizim evde kaldığını yeni idrak etmiştim ama bunun bi önemi yoktu. Taksi çağırıp şirkete doğru yola çıkmıştık.
"Eun hye akşam neden biranda odana gittin "
"Başvuru yapmak için biranda aklıma gelince firladim gittim sonra da uyudum. Siz yaptınız değil mi?"
"Evet film bittikten sonra yaptık ve yattık zaten"
"Iyi sorun yok o halde"
Hepsi kafasıyla onaylamislardi. Biz konuşurken şirkete gelmek üzere olduğumuzu anlamıştım. Kisa süre sonra da şirkete gelmiştik.10 dakika sonra başlayacaktı. Sınıftaki herkesin burda olduğunu görmem şaşırmıştı ama kimsenin bu şansı geri çevirmek istemeyeceğini tahmin edebiliyordum. Sınıftaki arkadaşlar ile sohbete dalmışken rm hyunglarin ve asıl sahibi kim taehyungu görmemiz ile başımız ile selam vermiş arkasından salona geçmemiz söylenmişti. Hepimiz oturmuş siramizi bekliyorduk. Sira bana gelince hoseok hemen sorusunu sormuştu. Yüzünden belliydi beni zorlamak istediği ama ben hazırdım.
" evet eun hye hazirmisin "
"Evet efendim"
Hafif gülümseyerek ki bu gülümseme kinaye doluydu efendim dememe yerini bil der gibi gulumsemisti.
"Bölümün de büyük bir sorun olursa ne yaparsın "
"Ilk olarak benim ustum olduğunuz için size haber verir ardından hangi boyutta olursa olsun o zorlugun üstesinden gelir bu seferde sorunun üstünden geldiğimi haber verirdim bay hoseok "
Kim taehyungun gulumsedigini görmüştüm. Sanırım hoşuna gitmisti verdiğim cevap. Benden sonra sırayla bizimkilere soru sormuş ve mükemmel cevaplar almışlardı. Sonuçta biz 'DARK' grubuyduk evet kendi aramızda grubumuza isim vermiştik. Her ne kadar eğlenceli komik pozitif davransakta birbirimize yabancılara karşı bir siyah kadar derin tehditkar karanliktik kimse goremezdi cozemezdi. Bir kaç kişiye daha soru sorup cevaplarını almışlardı. Bizi arayacaklarını haber vereceklerini söylemiş ve salondan ayrilmislardi.
Bizde salondan çıkıp tekrar eve doğru yola çıkmıştık. Bugün dersimiz yoktu eve gitmek evde zaman geçirmek sacmaydi.
"Sae jin ceykey ve jimin şimdi çok mantıklı Bir sey söyleyeceğim bugün dersimiz yok sahile gidip zaman mı gecirsek uzun zaman oldu "
"Çok mantıklı eun hye ahahaha hadi yapalım "
"O zaman jimin sen ve ben marketten birşeyler alalım siz ikinizde bizi bekleyin hemen geliyoruz."
"Yalniz eun hye uzerimiz pek uygun değil rahat insanlarız biz bunlarla rahat olamayız ki"
"Doğru ilk eve gidelim sonra sahile geçeriz o halde"
"Tamam "
Hepsi tamam diyerek beni onaylamış ve yoldan taksi çevirerek eve gitmiştik.
Hizlica uzerimizi değişmiş bir kaç eşya alıp çıktık. Yürüyerek gidiyorduk yolda ki bir marketten yanimiza atıştırmalık bir şeyler almış sahile doğru yuruyorduk. Sonunda sahile varmış gölge bir yere hemen oturmuştuk....
Uzun bir süre oturmuş zaman gecirmistik biraz dedikodu etmis biraz hayal kurmuş biraz da sakalasmis eglenmistik. Saatin aksam saat 20.00 olduğunu görüp toparlanmış eve gitmek için yola çıkmıştık. Yürüyerek gidiyorduk çünkü en sevdiğimiz an buydu huzur veriyordu hepimize sık sık yapardık bunu uzun sayılacak bir süre sonra eve gelmiştik sonunda. Hepimiz odalarımıza dağılmış kendimizi uykuya bırakmıştık. ........GÜZEL OLDU BENCE UMARIM BEGENIRSINIZ .
BEGENMEYI VE MUMKUNSE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN TAEKOOK DIYORUM BAK... 😂😂😂😂😂BU ARADA OLMAYAN SAÇMA BULDUGUNUZ YERLERI BANA YAZIN.........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hidden In My Shadow( TaeKook )
Fanfiction"Ben ne istersem o olur jungkook" " Kaderin ellerim de taehyung bunu sende çok iyi biliyorsun" Ikisi de birbirlerinin kaderi olacağından birbirlerinin gölgesinde yaşadıklarından habersizdi neler olacağını bilemeden hayatın neler getireceğini bileme...