#5

23 2 0
                                    

Jungkook'un ağzından;
Sabah gözlerimi zor da olsa açıp saate baktım erken uyanmistim. Hızlıca yataktan kalkip hazirlandim. Bugün büyük gündü herkesin hayali olan şirkette ilk günümüzdü. Hazırlanıp aşağı indim bizimkiler hala yerde ve birbirinin üstünde uyuyordu evet resmen birbirinin ustune çıkmış en ustte saejin ortada jimin en altta eun hye yatıyordu nasıl böyle uyudular aklım almasa da hemen uyandirdim.
"Uyanın hadi şirkete geç kaldık hadiiii"
"Ne şirketi jungkook yaaa "
"Hani bugün stajerlik için şirkete gidecektik hani biz seçildik ya"
Hepsi son dediğim şeyle adeta fırlamıştı. Odalarına koşarak gittiler. Oturup onları beklemeye başladım kahvaltı yapacak zamanımız kalmamıştı. Kısa sürede hepsi hazırlanıp yanıma geldi sonrasında da hizlica evden çıkıp şirkete doğru yola koyulduk. Sonunda şirkete gelmiştik. Şirketin büyük olduğu yukarı bakarken boynumun ağrımasından belliydi. Şirketin içine girdik. Namjoon hyungu görmem ile rahatladim çünkü ben onunla calisacaktim. Yanımıza gelerek
"günaydın arkadaşlar "
"Günaydın hyung"
"Geç kalmadan gidelim size bolumlerinizi kimle çalışacağınızı göstereyim."
Hepimiz kafamiz ile onaylayip onu takip ettik. Şirket çok büyüktü sadece tek katta işlerin merkezin de olan kişiler çalışıyordu. Her katta bir bölüm  olarak calisiliyormus fakat kim taehyungun isteği üzerine tek kata alınmış bazı olaylar yaşandığı için galiba namjoon hyung hem yürüyor yol gösteriyor hemde bize bunları anlatıyordu. Sonunda geldiğimiz de bu katin çok düzenli olduğunu farkettim sonsuz koridor yapmışlardı sanki. Jin jhope ve min yoongi de yanımıza gelmişti.
"Sae jin sen jin ile çalışacaksın o sana gerekli şeyleri anlatacak."
"Tamam namjoon hyung"
"Jimin sen yoongi ile çalışıyorsun. Yoongi de sana gerekli şeyleri anlatacak"
"Tamam hyung"
"Vee eun hye sende hoseok ile"
"Tamam hyung"
Eun hyenin yüzünün asılması ile düşünceli olduğunu anlayabiliyordum ama kısa sürmüştü bu kız duygularını saklamakta tam bir ustaydı. Rm hyung bana dönerek
"Sen de benim ile çalışıyorsun jungkook sana herşeyi anlatacağım iş ile ilgili herşeyi "
"Tamam hyung, şey yani efendim"
"Bizbizeyken hyung diyebilirsin diyebilirsiniz ama birileri varken efendim demeye dikkat edin"
"Tamam hyung"
Hepimiz dağılmış işi kavramaya çalışıyorduk aslında kolay alışmıştım.
Namjoon hyung çalışacağım masayı gösterdi ve gitti. Suan ise oturmuş bilgisayarı ezberliyordum evet değişik bir takintiydi bu bende işimi kolaylaştırıyordu. Bilgisayarı bilmek daha kolaydı. Yapacak bir iş olmadığı için oturmus sadece etrafı izliyordum. Kim taehyung yan odada çalışıyor namjoon hyunta suan yanındaydı. Namjoon hyung yanıma gelmiş..
"Ne yapıyorsun jungkook "
"Yapacak bir işim olmadığı için oturuyorum efendim .Bilgisayarı incelerken bi sorun farkettim hyung"
"Ne gibi bir sorun "
"Sorun mu tam olarak bilmiyorum ama birşey farkettim yani şirketin sistemine bir kaç gün önce incheon bölgesinden giris yapılmış "
"Neeee nasıl ne alaka ki giren kişi kim ogrene bilir misin? "
"Denerim "
Biz konuşmaya dalmış kim olabileceğini tartışır iken bilgisayarda ekranin kırmızı yazılar ile dolmasiyla gözlerimi bilgisayara dikip
"Hyung sisteme giriyorlar "
Dedim ve hemen saldiriya karşılık vermeye başladım.  Namjoon hyungun telefon ile konuştuğunu ardından yanimdaki bilgisayara oturup birşeyler ile uğraştığını görmüştüm.
"Hyung dikkatli ol bir hata sistemi çökertir.  Hatta yanlış anlama ama sen elleme ben halledicem"
Ensemin arkasında sıcak bir nefes ile titremis arkama bakmıştım. Sadece bakmakla kaldım çünkü arkamda kim taehyung vardı ne nalet olsun ki çok yakışıklıydı. Nefesimin kesildiğini hissetmiştim.
"Bana bakmayı birakta sununla ilgilen"
Demesiyle bilgisayara döndüm ve hızlı olarak sistemi kurtarmaya çalıştım bi insanda ancak bu kadar şanssızlık olurdu stajın ilk günü şirket siber saldırıya uğruyordu ne güzel ama .......

Kim Taehyung'un ağzından;
Parmakları âdeta kalwyede ahenk ile dans ediyordu. Gerçekten dans ediyordu takip bile edemiyordum. Kim yapmış kim sisteme girmeye çalışıyor bilmiyorum ama elbet bulurum. Eğer bulursam ne yapacağımı da biliyorum birçok şirket vardı hepsi yapiyor olabilirdi kimseye guvenilmezdi. Jungkooku izliyor bir yandan da düşünüyordum bunu yapmaya kalkacak hadsiz köpek kimdi. Jungkookun arkasında anlamasam da izlerken bir anda ayağa kalkmasıyla korkmuştum.
"Bitti yaptım engelledim"
Namjoon ona gülümseyerek
"Aferin jungkook iyi iş çıkardın"
"Teşekkürler hyung"
"Namjoon hyungun dediği gibi iyi iş çıkardın. Peki birdaha olurmu bu"
"Olabilir bir kere sızmaya çalışan birisi bir daha deneyecektir."
"Tamam bu saatten sonra tek işin bunu yapan kim bulmak ve herhangi birşey olduğu zaman bana haber vermek anladin mi?"
"Anladım efendim"
Arkamı dönüp odadan çıktım. .....

          Hidden In My Shadow( TaeKook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin