#4

17 1 0
                                    

Jungkook'un ağzından;
Sabah gözlerimi telefonumun alarm sesine açtım. Su nalet sesi duymaktan bikmistim ama yapacak başka birşey de yoktu. Kendimi banyoya atıp güzel bir duşun ardından uzerime rahat bir şeyler geçirip aşağı inmiştim. Eun hyenin kahvaltı hazırladığına emindim bu yüzden direk mutfağa yöneldim haklı çıkmıştım mutfakta kahvaltı hazırlıyordu bize. saejin de arkamdan gelmişti jiminin de her an geleceğini biliyordum masaya yardım edip bir kaç dakika demeden hazırlamıştık jimin de mutfaga giriş yapınca kahvaltı yapmaya başladık.
"Ne düşünüyorsunuz başarabilecek miyiz?"
"Şahsen ben hepimizin kazanacağına inanıyorum ceykey"
"Bende" "bende"
Hepsi saejine katılmıştı bende dahil aslında umut ediyor hatta hissediyordum. Mutfağı hep beraber toplayıp okula gitmek için yola koyulmustuk uzak değildi en azından şirket kadar uzak değildi. Aslinda stajer olarak kabul edilirsek okula gitmeye gerek bile kalmayacaktı sadece her cuma günü imza için gidecektik bu hergun saatlerce gitmekten iyiydi. Arayacaklarini söylemişlerdi ama henüz kimse bizi aramamisti. Bunu derken telefonum çalmış dusuncelerimden kurtulup telefonu açmıştım.
"Alo"
"Alo jeon jungkook değil mi"
"Evet benim siz?"
"Ben choi soon  bigkim teknolocgy company bay tahyungun sekreteri"
"E-evet buyrun"
"Haber vermek için aradım siz ve arkadaşlarınız jimin saejin ve eun hye stajer olarak secildiniz"
"Neeee gerçekten mi"
"Evet yarın şirkete bekliyoruz iyi günler "
"Iyi günler "
Telefonu kapatmış merakla bana bakan arkadaşlarıma dönerek ki okula kadar geldigimizden habersiz sevinçle
"Biz biz secildik yeni stajerler biziz"
"Neeeeeeeee "
" evet "
Hepimiz birbirimize sarılmış agliyorduk bu bizim geleceğimiz di sonunda sevinmeyi bırakıp okula girmistik. Ders falan umrumuzda değildi pek dinlediğimiz soylenemezdi zaten sadece bitsin ve gidelim derdindeydik yarin baslayacaktik büyük ihtimal okula da bilgi verilmişti.
Bütün derslerin heyecanla bitmesini beklemiş biter bitmez kendimizi kutlamak için bara atmıştık bu kutlanması gereken birseydi derslerimiz bugün yoğundu aksama doğru anca bitmişti zaman kaybetmemek için direk bara gelmiştik.
Cok icmezdik ama bugün sevinçten içecek gibiydik çünkü gulmemiz gereken halimize sevinçten agliyorduk. Içki en çok bana ters tepki yapıyordu ictigim an çok değişik şeyler yapıyordum en son hatırladığım direğe twerk dansı yapmam aklima gelince yüzümü burusturmus kusar gibi yapmıştım bizimkiler direk anlamış gülmeye başlamıştı. Susmus sadece iciyorduk görüyordum hepsi içinde yaşıyordu sevincini ama abartmamamiz gerekiyordu.
"Hadi eve gidelim yarın erken kalkacak şirkete gideceğiz biliyorsunuz ."
"Tamam ama son bir bardak hepimiz serefeeeeeeeee"
"Offfff sae jin tamam hadi"
Hepimiz son kez serefe bardak kaldırıp tek seferde dikip hesabi odeyip çıktık. Taksi ile eve gider gitmez hepsi kendini koltuğa attı. Kalkmayacaklarını bildiğim için hiç uğraşmadan odama çıktım kendimi yatağa atıp uykuya bıraktım kendimi uykuya dalmam zor olmamıştı.......

          Hidden In My Shadow( TaeKook )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin